@snoopy... ik vind dat jij eigenlijk geen pony verdient. je verzint overal smoesjes voor.geef die pony aan een klein meisje die er wel van kan genieten en dat beestje geeft wat het nodig heeft. en maak niet zoveel woorden vuil hier als je toch niet wilt luisteren. begin dan niet met die foto te plaatsen!
@piaffe, voor plaatje ff te groot maar niet te zwaar. snap waarom je erop rijdt en vind dat het nog prima kan. mooie pony trouwens!;)
Piaffe_Girl : Ik vind je echt te groot. Je beugels zitten ook nog wat aan de korte kant, als je die netjes op maat doet, dan kom je echt te ver onder de buik van je pony uit.
snoop: als je geen commentaar wilt zet het hier dan niet op je weet blijkbaar dat je groot bent (toch iets dat je toegeeft) ik zou maar eens met je moeder gaan praten over die pony ten eerste over de hoefsmid want dat is egt slecht 2 wat je met je geld doet, kom op je bent 13 las ik als je nix met em mag doen (en een shet niet de baas kan zijn) lijkt het me het best om hem te verkopen.. dat eeb 16 jarige erop rijdt wil niet zeggen dat het goed is..
piaffe_girl ik vind je toch wel iets aan de grote kant,,
merel_gomez
Geplaatst door de TopicStarter: 22-04-08 06:37
.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 05-03-24 19:48, in het totaal 1 keer bewerkt
kitty_gomez
Geplaatst: 22-04-08 06:53
.
Laatst bijgewerkt door kitty_gomez op 09-03-24 16:51, in het totaal 1 keer bewerkt
Als ze zeggen te lange beugels ik vond me beugels te lang want ik kom heel moeilijk uit het zadel maar het is maar even , en hoop dat deze pony wel een goed plekje krijgt
Kunnen we weer gewoon ontopic gaan? Het is niet de bedoeling om elkaar af te kraken of te beschuldigen zoals dat nu gebeurt. Als je niet op een normale manier kunt discussieren doe het dan niet of tel tot 10 voor je iets plaatst.
dit was een moment opname dit was de eerste keer dat ik er op reed
Maar je zal inmiddels niet gekrompen zijn Ik vind je ook aan de grote kant, geeft geen fijn beeld. Vooral je bovenlichaam 'torent' er nogal bovenuit. @Ponyfee: kan prima! @Puckieh8: idem!