Maar je steekt er iig niet bovenuit

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
PoEmTa_hvj schreef:@ detour: is een meisje van 54 kilo niet wat zwaar voor een shet? want het is beter als je niet zwaarder bent dan 45/50 kilo dus dat lijkt me best zwaar voor die shet. niet stom bedoeld ofso hoor
Safiera schreef:merrieveulen schreef:persoonlijk vind ik de lichte driejarige nog veel te jeugdig ogen om op te stappen, zeker voor een ruiter die relatief groot is. éérst lekker spieren opbouwen aan de longe, zodat hij je ook echt dragen kan.
Vind je? Ik vond hem juist best gespierd ogen (zie evt. topic in onderschrift) Wat voor oefeningen zijn aan de longe goed om zijn "draagspieren" te verbeteren? Ik longeer hem nu al een hele tijd! (Ik heb het goed over de rug topic al gezien, maar wat raad jij aan?)
Foto van gisteren, ik er voor de 1e keer op, voor foto, (we hebben even rondgestapt, meer niet)
Let trouwens niet op mijn been, daar hoort het absoluut niet!
kitty_gomez schreef:Zitten je beugels niet wat kort?
PoEmTa_hvj schreef:ik vind ook dat mijn beugels op de 2e foto veel te kort lijke maar ik heb het maar 1 gaatje korter dn narmaal. dit heb ik gedaan omdat zo'n pannenkoek zadel nogal raar zit en dan bungelen mijn benen overal naar toe