Naar welk ponykamp ga jij ??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_Yasmine_

Re: Naar welk ponykamp ga jij ??

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-08 19:46

PartOulOver schreef:
Ik ga morgen Haha! Naar Ermelo Tong uitsteken

ermelo ?? welke manege ??
de eik ??

Roverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-08 19:56

Runn_love_ schreef:
@roverrr, wat doe je allemaal ik denk er ook over om het te doen Knipoog

is er nog iemand naar de treekhoeve geweest ??

Ik zal even een ''rooster'' maken (hoe zeg je dat ookal weer? Tong uitsteken)

Zondag; Je komt om 7 uur aan, je krijgt een rondleidng, & je moet zeggen op wat voor een paard je thuis rijd, dan word je ingedeeld en ga je rijden.
Maandag; na het ontbijt, en de corvée ga je politie training doen, een half uur tot een uur, dan ga je lunchen en smiddag's daggen we een beetje oefenen voor de trektocht. Een avond spel daarna
Dinsdag; we gingen na het ontbijt een bosrit maken, en na de lunch een cross training, in de cross weide. En nog een avond spel & de spooktocht.
woensdag ; na het ontbijt word al het tuig gevet en de paarden gewassen, en na de lunch vertrek je naar de eerste overnachtings plek, hoelang je op je paard zit verschilt per route, ik zat er woensdag 4 uur op.
donderdag; dit was de langste dag, 6 uur gereden, maar heel leuk.
vrijdag ; de laaste dag rijden, als je tertug komt je paard goed naverzorgen en dan heb je tijd om de bonte avond voor te berijden of je tas een beetje in te pakken. Vanaf tien uur ongeveer was de bonte avond. (En mijn god, wat was het onweer dichtbij Wow! )
zaterdag; de laaste dag Verdrietig ontbijten, tas in pakken en dan ga je het lied wat je gemaakt heb nog zindgen voor de ouders en dan ga je naar huis, maar je kan dan zowiezo zeggen dat het een leuke week was!

Als je foto's van de week wilt moet je me even pben, ze staan nú al op internet.
Alles is ook gefilmd, dus binnenkort heb ik ook een film er van!

Arabische

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-08 20:00

Ik ga volgende week zondag op ponykamp in zeeland Haha! .
Op een ijslandse manege, waar alleen maar ijslanders staan. Dus wel heel gaaf! Bloos

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-08 20:31

Roverrr schreef:
Runn_love_ schreef:
@roverrr, wat doe je allemaal ik denk er ook over om het te doen Knipoog

is er nog iemand naar de treekhoeve geweest ??

Ik zal even een ''rooster'' maken (hoe zeg je dat ookal weer? Tong uitsteken)

Zondag; Je komt om 7 uur aan, je krijgt een rondleidng, & je moet zeggen op wat voor een paard je thuis rijd, dan word je ingedeeld en ga je rijden.
Maandag; na het ontbijt, en de corvée ga je politie training doen, een half uur tot een uur, dan ga je lunchen en smiddag's daggen we een beetje oefenen voor de trektocht. Een avond spel daarna
Dinsdag; we gingen na het ontbijt een bosrit maken, en na de lunch een cross training, in de cross weide. En nog een avond spel & de spooktocht.
woensdag ; na het ontbijt word al het tuig gevet en de paarden gewassen, en na de lunch vertrek je naar de eerste overnachtings plek, hoelang je op je paard zit verschilt per route, ik zat er woensdag 4 uur op.
donderdag; dit was de langste dag, 6 uur gereden, maar heel leuk.
vrijdag ; de laaste dag rijden, als je tertug komt je paard goed naverzorgen en dan heb je tijd om de bonte avond voor te berijden of je tas een beetje in te pakken. Vanaf tien uur ongeveer was de bonte avond. (En mijn god, wat was het onweer dichtbij Wow! )
zaterdag; de laaste dag Verdrietig ontbijten, tas in pakken en dan ga je het lied wat je gemaakt heb nog zindgen voor de ouders en dan ga je naar huis, maar je kan dan zowiezo zeggen dat het een leuke week was!

Als je foto's van de week wilt moet je me even pben, ze staan nú al op internet.
Alles is ook gefilmd, dus binnenkort heb ik ook een film er van!

okay klinkt leuk Knipoog
ik hoef geen foto's hoor was meer nieuwschierig hoe het er aan toegaat

Vanny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-08 20:43

Ik zet even hier m'n vraag neer omdat het weer een topic scheelt en er zijn vast wel meerdere topics over, maar even geen zin om te zoeken. Clown

Ik ga altijd naar Drenthe op ponykamp en laatst had ik mijn verzorgpony ook meegenomen. Toen gebruik gemaakt van paardentaxi, omdat de chauffeur in totaal 2 x 2,5 uur kwijt is aan het rijden (heen en terug) van de trailer. Mijn ouders kunnen en willen liever niet zelf met trailer rijden.
Daarom zoek ik een ponykamp dichter in de buurt waar ik een eigen pony mee naartoe kan nemen. Het moet vooral leuk/gezellig zijn, met veel buitenrijden en leuke mensen. Ik ben 16 jaar.

Weet je iets, pb! Haha!

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 16:06

hey Evanne :d Zeker !! Ravensbosch in the house .. 8-) Dit jaar op ponykamp evanne ??

_helga_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 16:45

ik wil naar de kroo,eendracht of de zwaanhoek!
iemand al keer naar de eendracht of de kroo geweest?

miszmelissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 16:34

Ik ga dit jaar naar gasselte :D
in de 4e week ;)

Ps: wie daar ook heen gaat stuur me een berichtje :D

anvt_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 16:42

_helga_ schreef:

hee ik ben al eens naar de Zwaanhoek geweest, De leiding vond ik niet echt leuk en de pony's waren best sterk, kwa buitenritten was wel heel erg leuk naar het bos en het strand. Je rijd daar elke dag maar 1 keer en 1 dag in die week 2 keer en ook een keer spelletjes met de paarden. Manege paarden en pony's staan daar allemaal in stands.

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 16:44

Ik wil graag naar Equixantos in Beilen *D

_helga_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 16:52

1shaantje1 schreef:
_helga_ schreef:

hee ik ben al eens naar de Zwaanhoek geweest, De leiding vond ik niet echt leuk en de pony's waren best sterk, kwa buitenritten was wel heel erg leuk naar het bos en het strand. Je rijd daar elke dag maar 1 keer en 1 dag in die week 2 keer en ook een keer spelletjes met de paarden. Manege paarden en pony's staan daar allemaal in stands.

ja klopt ben er ook ook al geweest ;) daarom vroeg ik informatie over de eendracht en de kroo :D
geef niet hoor maar wel bedankt!!

_pauline_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 17:37

Heeft iemand ervaring met Jan Dolfing en Mastbosruiters?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 18:06

ik ga weer naar de eekwal :D

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 18:07

1shaantje1 schreef:
_helga_ schreef:

Pony's daar zijn helemaal niet sterk vond ik ! ..
Ik vond het daar trouwens erg leuk, aardige meiden aardige leiding, en super pony's + buitenritten :D .

_Lisanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 18:08

Poelenburgh in Schoorl!! :D

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 18:09

Dit jaar ga ik trouwens 3 dagen met de ponyclub :) .

_helga_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 18:30

Naomi_Haffie schreef:
1shaantje1 schreef:

Pony's daar zijn helemaal niet sterk vond ik ! ..
Ik vond het daar trouwens erg leuk, aardige meiden aardige leiding, en super pony's + buitenritten :D .

ik vond het ook een heel leuk kamp! heb het er erg naar me zin gehad! :D

linnnh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 20:14

ERVE MEENDERINKBOER DÂH :')

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 20:16

Poelenburgh, 9 t/m 15 augustus!

_BLOEMPOTJE

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 21:16

Poeleburgh! :D
van 5tm11 juli! wel op instructieweek :')

intral

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 21:20

molenzicht, nog iemand? pbb :D

_pauline_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 17:19

_pauline_ schreef:

Of ini slot?

Anne_26

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 19:35

_pauline_ schreef:
_pauline_ schreef:

Of ini slot?

Haha, Ini Slot, dan moet je bij Marije zijn. Ik lees overal berichten van haar over Ini Slot dus zij kan jou zeker verder helpen ;)

marachels

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 20:29

uuuhm.. ik ben nu 1 keer op ponykamp geweest, bij stal smit
in delfgauw. www.stalsmit.nl ... vond het niet helemaal geweldig.. gen supper geweldige buitenritten en omdat ik bij het tiener kamp zat met mensjuhs uit mijn les :P van ..16 (ik ben 12) ..we moesten heeel veel klusjes doen die bij het kinderponykamp niet hoefen enzo... het was niet egft heel erg georganiseerd...:)
stal de eik lijkt meheel leuk, ik heb daar 1x een les gehad en 1x een buitenrit gemaakt. was heel erg leuk! :) :P
manege de SeeRuiyter (of wat het ook precies was) ook wel leuk.. net als manege knollegruun en nog wel een paar hiere klinken erg gezellig! :)
X.

Klikoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 21:10

Sodeletuut schreef:
Ik wil graag naar Equixantos in Beilen *D

dat is echt super vet! toen ik mijn pony net had, is nu 4 jaar geleden, toen ben ik daar ook heen geweest. Heb toen echt een super week gehad. Geloof dat dat het eertse jaar met kampen was, dus weet niet of het nog zo kleinschalig is enzo :) maa ris echt een aanrader!