Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
NesxNas schreef:naarppc schreef:Jep, maarja er mag zoveel niet. De avond ervoor er al gaan slapen mag toch ook officieel niet?
Idd, galopperen mag ook niet, wie houdt zich daaraan? Niemand, behalve de allerkleinsten. Zonder cap rijden mag ook niet, wie houdt zich daaraan? Niemand, behalve de allerkleinsten...
xAnika schreef:NesxNas schreef:
Idd, galopperen mag ook niet, wie houdt zich daaraan? Niemand, behalve de allerkleinsten. Zonder cap rijden mag ook niet, wie houdt zich daaraan? Niemand, behalve de allerkleinsten...
Idd, of de overbezorgde ouders..![]()
Ik galoppeer ook hoor, zonder cap rijden niet echt eigenlijk..
EskeGirl schreef:Sorry dat ik het zeg, ik ben geen ppc hater, maar is de controle op het park niet een beetje slecht als mensen gewoon zonder cap rijden en galopperen?
Vind het wel een verbetering dat bitten verboden zijn.
EskeGirl schreef:Sorry dat ik het zeg, ik ben geen ppc hater, maar is de controle op het park niet een beetje slecht als mensen gewoon zonder cap rijden en galopperen?
Vind het wel een verbetering dat bitten verboden zijn.
elodiexdidi schreef:ja toen ik er weekend was
werden er een paar pony''s afgeracet
de pony's kunnen echt wel wat hebben hoor
maar die mensen galoppeerden alleenmaar....
elodiexdidi schreef:Nieuw bericht Geplaatst: 2 min geleden
elodiexdidi schreef:
ja toen ik er weekend was
werden er een paar pony''s afgeracet
de pony's kunnen echt wel wat hebben hoor
maar die mensen galoppeerden alleenmaar....
Waaruit maak jij op dat ze echt wel wat kunnen hebben? Misschien hebben ze rugproblemen en laten ze het niet zien, ik denk dat om deze reden de jij noemt, je ook niet mag galopperen. Stelletje afracers..
IDD het waren de pony's Mister Ed, capp, eeyore en snowy
eeyore ging toen midden op het pad liggen
en toen gingen ze helemaal slaan met halster touwen
toen zijn ik en een vriendin naar Joop gegaan en ze kregen toen een waarschuwing