jullie ergste ervaring met penny's

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: jullie ergste ervaring met penny's

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 21:20

Vriend lief ziet titel en zegt: 'Ik leef er met 1...' :') _O-

Nee, even serieus.... De pb's die ik kreeg toen ik een topic maakte over mijn paard wat ik in moest laten slapen over dat ze haar wel een goed tehuis zouden bieden, als ze haar gratis op mochten halen :oo

Milty

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 21:32

Robijntjah schreef:
Vriend lief ziet titel en zegt: 'Ik leef er met 1...' :') _O-

Nee, even serieus.... De pb's die ik kreeg toen ik een topic maakte over mijn paard wat ik in moest laten slapen over dat ze haar wel een goed tehuis zouden bieden, als ze haar gratis op mochten halen :oo

Haha, dat is echt een geweldige reactie van je vriend. Die gratis op te halen voor een goed tehuis-penny's kan ik dan weer absoluut niet waarderen. Heb je topic zelf niet gelezen, maar vind het toch wel quite lu**ig, jij hebt er vast al genoeg verdriet van de je je paardje moet laten gaan, maken ze het nog erger...

MuttleyMarty

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 22:14

Merula123 schreef:
(Niet zo heel erg penny)
Een meisje bij mij op paardrijles had haar hand gekneusd en mocht een tijdje niet meer paardrijden.
De volgende les kwam ze toch opdagen.
Ik vroeg: 'Jij mocht toch niet paardrijden?'
Zegt zij: 'Ja weet ik wel, dat zei de dokter, maar ik doe het toch, het kan heus wel!'
...

Auw... Dat lijkt me pijnlijk, waarom rijden met een gekneusde hand? :?

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 22:20

Haha ja Pokémon was wel een flinke penny ja. Die gaf volgens mij ook groentesoep aan een ziek paard. Algemeen bekend op bokt. Vooral in de wat oudere garde.

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 22:24

Merula123 schreef:
(Niet zo heel erg penny)
Een meisje bij mij op paardrijles had haar hand gekneusd en mocht een tijdje niet meer paardrijden.
Zegt zij: 'Ja weet ik wel, dat zei de dokter, maar ik doe het toch, het kan heus wel!'
...

dat komt me nou totaal onbekend voor O:)

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 22:27

Merula123 schreef:
(Niet zo heel erg penny)
...

Daar zou ik ook nog wel toe in staat zijn :')

En er dan na 3 rondjes achterkomen dat het tóch niet gaat...

LindskeXxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 22:33

Vandaag toch even zitten vloeken.
Als ik met Sara ga wandelen stop ik wel eens bij kindjes zodat ze haar kunnen aaien. Ze staat er dan toch te slapen zolang ik erbij blijf. Meeste kinderen vinden het ook geweldig. Nu ben ik deze maand vakantiewerk aan het doen en ben dus later thuis. Paardje lief staat voor 1 keer thuis naast waar meer gras is en helaas geen slot op de wei. Kom je 's avonds thuis van je werk zie je een denk meisje van 10 in je wei. (echt niet aan te raden bij Sara door dat ze mishandelt is geweest kan ze nog eens bijten of stijgeren als ze haar bedreigd voelt.) Dus ik rij auto snel de oprit op dat die van straat is stap uit en ga naar de wei. Zit ze dus met een halstertouw naar mijn paard te slaan! Sorry hoor maar omdat ze een tinker is wil dat niet zeggen dat je er zomaar alles mee kan.
Ik naar daar ga ik vragen wat dat moet met Sara. Begint ze van ja zitten zoveel kinderen op die pony, ze zoeken toch duidelijk een verzorger voor haar.
nou gezegd dat we geen verzorger zoeken voor Sara, en dat dat mag als ik dat toe laat maar dat ik het fijn zou vinden als ze mijn wei uit zou gaan. Gaat ze kwaad buiten zeg ik toch nog even duidelijk hoe gevaarlijk het was wat ze deed. Sara heeft al eerder gestijgert en gekapt op die persoon en dat recht op die zijn borst.
Als dit was gebeurt had ik het mijzelf ook nooit vergeven. Vanaf nu blijft ze op de wei met slot tenzij ik thuis ben!

xAnika

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 22:42

LindskeXxX schreef:
Vandaag toch even zitten vloeken.
Als ik met Sara ga wandelen stop ik wel eens bij kindjes zodat ze haar kunnen aaien. Ze staat er dan toch te slapen zolang ik erbij blijf. Meeste kinderen vinden het ook geweldig. Nu ben ik deze maand vakantiewerk aan het doen en ben dus later thuis. Paardje lief staat voor 1 keer thuis naast waar meer gras is en helaas geen slot op de wei. Kom je 's avonds thuis van je werk zie je een denk meisje van 10 in je wei. (echt niet aan te raden bij Sara door dat ze mishandelt is geweest kan ze nog eens bijten of stijgeren als ze haar bedreigd voelt.) Dus ik rij auto snel de oprit op dat die van straat is stap uit en ga naar de wei. Zit ze dus met een halstertouw naar mijn paard te slaan! Sorry hoor maar omdat ze een tinker is wil dat niet zeggen dat je er zomaar alles mee kan.
Ik naar daar ga ik vragen wat dat moet met Sara. Begint ze van ja zitten zoveel kinderen op die pony, ze zoeken toch duidelijk een verzorger voor haar.
nou gezegd dat we geen verzorger zoeken voor Sara, en dat dat mag als ik dat toe laat maar dat ik het fijn zou vinden als ze mijn wei uit zou gaan. Gaat ze kwaad buiten zeg ik toch nog even duidelijk hoe gevaarlijk het was wat ze deed. Sara heeft al eerder gestijgert en gekapt op die persoon en dat recht op die zijn borst.
Als dit was gebeurt had ik het mijzelf ook nooit vergeven. Vanaf nu blijft ze op de wei met slot tenzij ik thuis ben!

Lekker gevaarlijk, gelukkig kwam jij eraan. Anders had het misschien anders afgelopen. -O-

xanthos111

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 22:58

Mijn "ex-verzorgstertje" was trouwens ook erg penny.
Kwam maar 2x in de maand ( als het niet regende , niet sneeuwde , als ze geen huiswerk had , als ze niet ziek was , als ze uberhoupt wel zin had kwam ze eens ) en het enige wat ze deed was , pony lief van de weide halen. Met hem rondlopen ( echt lopen dus ) terwijl mijn shet eigenlijk totaal niet zo actief was dus sleurde en snokte ze hem heel het erf rond om hem daarna bezweet in zijn stal te zetten ( al was het 12u 's middags en prachtig weer ). Kwam ze op facebook vragen of ze een hoofdstel voor hem mocht kopen. Ik verteld dat ik dat liever zelf kocht en het nog wat te vroeg vond om opeens een bit in een zijn mondje te steken ( was toen 1.8 jaar oud ofzo denk ik.. )
Hierom was ze al een beetje "ambetant". Kwam ik enkele keren later toe bij m'n pony. Stond hij gewoon met bandages op de weide ( had die dingen nog nooit niet gezien , waren trouwens veel te groot ). Aan zijn linker voorbeen was zijn bloed zo goed als afgespannen en aan zijn rechter achterbeen zat het helemaal los en trapte hij er steeds op.
Nouja zeg. Heb ze dan na een week toch maar afgezegd. Had eerst even getwijfeld om haar af te zeggen omdat ze gepest werd op school maar ja ponylief gaat voor natuurlijk. Arme pony :(

_Marell

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 23:08

Mijn pony die tijdens de Enterse dagen (feestdagen eens in de vier jaar hier) groen was gespoten met verfbussen door een groepje kinderen van rond de 10. Kon er toch wel heel erg om lachen, ze was net een kikker. :')

Verder nog wat meisjes die constant in de weides gaan waar onze pony's in lopen, dan vraag ik wat ze in de weide van andermans pony doen en dan hondsbrutaal antwoorden met: 'Ja en wat doe jij hier dan in?'

Ook nu worden er regelmatig dingen gestolen uit de stal en in de wei geslopen bij ponylief.
Ze hebben echt megageluk dat de pony echt bomproof is, maar het was een keer anders afgelopen bij een oude pony. :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 23:09

Wat heeft gepest worden met het omgaan met andermans dieren te maken dan? Die had ik meteen al weggestuurd, of duidelijkere afspraken gemaakt.

xanthos111

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 23:13

Doanique schreef:
Wat heeft gepest worden met het omgaan met andermans dieren te maken dan? Die had ik meteen al weggestuurd, of duidelijkere afspraken gemaakt.

Gewoon het hele gebeuren dat haar moeder op het einde al smekend een fb berichtje had gestuurd om haar toch niet af te zeggen omdat ze er echt het hart van in was. En dat ze eindelijk iets leuks in haar leven gevonden had. ( Ze waren me aan het manipuleren en op mijn gevoel aan het inspelen want nu ik erover terugdenk vind ik het bijna "onmogelijk" dat je zoveel zou gelukkiger worden om 2x in de maand wat aan een pony te staan sleuren. )
Trouwens wist ik niet dat ze zo omging met mijn pony in het begin omdat , als ze kwam ik meestal niet thuis was en enkel mijn vader er was. (pony staat thuis ) Ahja het heeft allemaal niet zo lang geduurd , max 3 maand en de kan was overgelopen ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 23:20

unihorses schreef:
Merula123 schreef:
(Niet zo heel erg penny)
...

dat komt me nou totaal onbekend voor O:)

K wil net zeggen.. Daar ben ik ook altijd een ster in geweest hoor.. Alles doen wat van de dokter niet mocht.. Had m'n rug gebroken gehad. Was nog geen 2 weken uit m'n gipscorset en toen zat ik alweer op een paard.. Terwijl ik officieel nog niet mocht.. :Y)

suus_elviera

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 23:56

RainbowDance schreef:
Twee meisjes op stal vinden mijn verzorgpony 'stom' . Nou laatst waren ze in het weiland (een pony daarvan is een verzorgpony van een van de meisjes) en ze gingen mijn pony wegjagen wand die was stom en hoorde er niet bij .. Toen gingen ze met de pony van mijn vriendin tikkertje doen , en hier bedoel ik ook bij opjagen achteraan rennen soms nog wel eens slaan enzo . Toevallig had ik dat gezien en had ik er wat van gezecht , maar ze hadden mijn verzorgpony 'netjes aan de kant gezet' en waren 'heel lief voor de pony van mijn vriendin' -O-

wie is zijn dat

ze zijn gewoon jarloers om dat polly zoon brave pony is haha <3

sanne140

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 00:45

Vroeger was ik echt een penny! Samen met mij zusje waren we de hele dag aan het paardrijden op...

Onze fiets!!

xAnika

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 00:51

sanne140 schreef:
Vroeger was ik echt een penny! Samen met mij zusje waren we de hele dag aan het paardrijden op...

Onze fiets!!

Herkenbaar, samen met m'n broer bos ritjes maken, heerlijke tijden :')

MuttleyMarty

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 08:03

sanne140 schreef:

Onze fiets!!
komt me heel bekend voor haha, eed ik vroeger ook :+

Karla

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 09:06

sanne140 schreef:

Onze fiets!!

Ik gaf mijn fiets ook altijd een naam, en dan natuurlijk vechten met mijn vriendin om welke fiets deze keer Sunny mocht heten _O-

xanthos111

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 09:48

sanne140 schreef:

Onze fiets!!

Zo herkenbaar _/-\o_
En dan natuurlijk in verlichte zit als je over een verhoogd stukje van de straat reed alsof je over een hindernis reed ( of dat deed ik toch tenminste )!

RainbowDance

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 09:54

xanthos111 schreef:
sanne140 schreef:

Onze fiets!!

Zo herkenbaar _/-\o_
En dan natuurlijk in verlichte zit als je over een verhoogd stukje van de straat reed alsof je over een hindernis reed ( of dat deed ik toch tenminste )!

Herkenning :')

liliekska

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 12:25

xanthos111 schreef:
sanne140 schreef:

Onze fiets!!

Zo herkenbaar _/-\o_

wij deden altijd alle fietsen in stoepkrijt stallen en dan een lesindeling maken (altijd gezeur wie op de mooiste fiets mocht) en springles bij de verkeersdrempels.

xanthos111

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 12:28

Heb trouwens nu nog steeds de neiging om mijn kont op te heffen als ik over een bultje fiets op de weg _O-

xAnika

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 12:29

liliekska schreef:
xanthos111 schreef:

Onze fiets!!

Zo herkenbaar _/-\o_

wij deden altijd alle fietsen in stoepkrijt stallen en dan een lesindeling maken (altijd gezeur wie op de mooiste fiets mocht) en springles bij de verkeersdrempels.[/quote]
Ken jij mij ofzo? :')
Elke dag weer op nieuw.. Mijn paard had ooit eens de wedstrijd gewonnen <<)

Karla

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 12:35

je wil niet weten hoeveel lintjes en bekers mijn "paard" al heeft gewonnen _O-

kellaxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 12:57

xanthos111 schreef:
Heb trouwens nu nog steeds de neiging om mijn kont op te heffen als ik over een bultje fiets op de weg _O-

Hahahaha herkenbaar