Nee, even serieus.... De pb's die ik kreeg toen ik een topic maakte over mijn paard wat ik in moest laten slapen over dat ze haar wel een goed tehuis zouden bieden, als ze haar gratis op mochten halen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Robijntjah schreef:Vriend lief ziet titel en zegt: 'Ik leef er met 1...'![]()
Nee, even serieus.... De pb's die ik kreeg toen ik een topic maakte over mijn paard wat ik in moest laten slapen over dat ze haar wel een goed tehuis zouden bieden, als ze haar gratis op mochten halen
Merula123 schreef:(Niet zo heel erg penny)
Een meisje bij mij op paardrijles had haar hand gekneusd en mocht een tijdje niet meer paardrijden.
De volgende les kwam ze toch opdagen.
Ik vroeg: 'Jij mocht toch niet paardrijden?'
Zegt zij: 'Ja weet ik wel, dat zei de dokter, maar ik doe het toch, het kan heus wel!'
...
Een meisje bij mij op paardrijles had haar hand gekneusd en mocht een tijdje niet meer paardrijden.
Zegt zij: 'Ja weet ik wel, dat zei de dokter, maar ik doe het toch, het kan heus wel!'
...
...
LindskeXxX schreef:Vandaag toch even zitten vloeken.
Als ik met Sara ga wandelen stop ik wel eens bij kindjes zodat ze haar kunnen aaien. Ze staat er dan toch te slapen zolang ik erbij blijf. Meeste kinderen vinden het ook geweldig. Nu ben ik deze maand vakantiewerk aan het doen en ben dus later thuis. Paardje lief staat voor 1 keer thuis naast waar meer gras is en helaas geen slot op de wei. Kom je 's avonds thuis van je werk zie je een denk meisje van 10 in je wei. (echt niet aan te raden bij Sara door dat ze mishandelt is geweest kan ze nog eens bijten of stijgeren als ze haar bedreigd voelt.) Dus ik rij auto snel de oprit op dat die van straat is stap uit en ga naar de wei. Zit ze dus met een halstertouw naar mijn paard te slaan! Sorry hoor maar omdat ze een tinker is wil dat niet zeggen dat je er zomaar alles mee kan.
Ik naar daar ga ik vragen wat dat moet met Sara. Begint ze van ja zitten zoveel kinderen op die pony, ze zoeken toch duidelijk een verzorger voor haar.
nou gezegd dat we geen verzorger zoeken voor Sara, en dat dat mag als ik dat toe laat maar dat ik het fijn zou vinden als ze mijn wei uit zou gaan. Gaat ze kwaad buiten zeg ik toch nog even duidelijk hoe gevaarlijk het was wat ze deed. Sara heeft al eerder gestijgert en gekapt op die persoon en dat recht op die zijn borst.
Als dit was gebeurt had ik het mijzelf ook nooit vergeven. Vanaf nu blijft ze op de wei met slot tenzij ik thuis ben!
Doanique schreef:Wat heeft gepest worden met het omgaan met andermans dieren te maken dan? Die had ik meteen al weggestuurd, of duidelijkere afspraken gemaakt.
unihorses schreef:Merula123 schreef:(Niet zo heel erg penny)
...
dat komt me nou totaal onbekend voor
RainbowDance schreef:Twee meisjes op stal vinden mijn verzorgpony 'stom' . Nou laatst waren ze in het weiland (een pony daarvan is een verzorgpony van een van de meisjes) en ze gingen mijn pony wegjagen wand die was stom en hoorde er niet bij .. Toen gingen ze met de pony van mijn vriendin tikkertje doen , en hier bedoel ik ook bij opjagen achteraan rennen soms nog wel eens slaan enzo . Toevallig had ik dat gezien en had ik er wat van gezecht , maar ze hadden mijn verzorgpony 'netjes aan de kant gezet' en waren 'heel lief voor de pony van mijn vriendin'
xanthos111 schreef:sanne140 schreef:Vroeger was ik echt een penny! Samen met mij zusje waren we de hele dag aan het paardrijden op...
Onze fiets!!
Zo herkenbaar![]()
En dan natuurlijk in verlichte zit als je over een verhoogd stukje van de straat reed alsof je over een hindernis reed ( of dat deed ik toch tenminste )!
xanthos111 schreef:sanne140 schreef:Vroeger was ik echt een penny! Samen met mij zusje waren we de hele dag aan het paardrijden op...
Onze fiets!!
Zo herkenbaar![]()
En dan natuurlijk in verlichte zit als je over een verhoogd stukje van de straat reed alsof je over een hindernis reed ( of dat deed ik toch tenminste )!
liliekska schreef:xanthos111 schreef:Vroeger was ik echt een penny! Samen met mij zusje waren we de hele dag aan het paardrijden op...
Onze fiets!!
Zo herkenbaar![]()