Misschien ben ik ondertussen een centimeter of 2 gegroeid, maar zal in elk geval niet veel zijn .
Ik vind zelf dat ik een stuk te lang ben voor haar, maar gewicht is nog zeker niet te zwaar. Ik rijd haar eigenlijk ook amper nog, maar zou haar graag af en toe eens meenemen voor een buitenritje, dus vroeg me af als dat nog zou kunnen ?
De eerste rijfoto die ik plaatste is nochtans een nieuwere dan de laatste 2 haha. Maar ben niet meer van plan om haar nog te rijden. Geen tijd meer doordat ik nu een grotere rijdt. Maar we doen aan VD en grondwerk, dus ze krijgt nog steeds aandacht haha . En neem haar nog af en toe mee naar buiten aan de hand, en soms erop.
Met springen wel. Ze springt graag, maar de laatste tijd ging het eigenlijk niet meer zo goed. Aangezien ik geen steun heb aan mn benen kon ik niet netjes meezitten enzo. Dus we springen niet meer.
Maar met dressuur heb ik geen problemen ondervonden.
Werk aan een gecentreerde zit met een goed passend zadel wat niet verder komt dan de 18e rib. Je gewicht zit wel mee... Je bovenlichaam is erg lang, maar als je een gecentreerde zit hebt, hoef je m niet uit evenwicht te brengen.
Je onderbenen, zolang je hem niet in de weg zit en je hebt geen zweep nodig om het echt aan te sporen en kan het met benen af? Zie ik het probleem eigenlijk niet.
Je rijd geen wedstrijden, dus een jury hoeft je niet te beoordelen op het "perfecte" plaatje.
Als ik kijk naar vele ijslander ruiters, de bouw van deze pony, jou zit en jou pony, vind ik dit nog net gaan. Maar dan ook nog net.
Anoniem
Geplaatst: 26-12-12 19:45
zoals belooft recente foto's:
sorry voor kwaliteit & hoef geen com. over het halster
Chalinka: Qua lengte past het, maar voor nu zou ik even wachten tot je iets minder weegt Aangezien je aan je gewicht gaat werken Het lijkt me wat fijner voor een jong paardje dat nog veel moet leren, om iets minder gewicht te dragen ^_^ Maar qua lengte past het zeker!
jokenicky
Geplaatst: 26-12-12 20:50
chalinka, het past wel, maar ik denk dat het voor Flint wel fijn is dat je aan je gewicht gaat werken.
ik ben al eerder hier verschenen, maar dat was met een vzh zadel, waarin je toch korter zit dan in een dressuur, vinden jullie mij ook mooi passen met een dressuurzadel? Frodo is een stevige welsh C. meer foto's staan hier: [RIJ-ITP] Frodo aan het werk, op 1e kerstdag! ben benieuwd!