Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xLions schreef:Ik heb ook een aantal paardjes en vroeg me af wat jullie er nou allemaal mee doen? Want bij mij staan ze maar een beetje en zou toch wel graag mijn verzameling uit willen breiden, maar wat doen jullie er dan mee?
Joysieee schreef:@xLions
Tuig maken wij van leer,lint,vilt,en ander materiaal. Er zijn ook mensen waarvan je tuig voor je schleich paarden kan kopen (Bij mij oa,website staat in mn onderschrift),ik heb wel eens een schleichmanege opgericht,en die verbouw ik nu steeds,paarden staan in de weides,paddocks en stallen. Verder maak ik er foto's van,ook in opdracht voor mensen,zodat ik mn fotografie kan verbeteren.
Even voor iedereen,ik krijg nooit echt reactie's op mn tuig,hoewel ik dat wel vraag,bijvoorbeeld tips enzo,maar ik heb een beetje het idee dat ik de hele tijd zit te wachten dat mijn foto's worden geladen op Photobucket,eigenlijk voor niks,omdat ik er toch geen reactie's op krijg
pien2010 schreef:Mijn manege wordt op 7 november verkocht aan een schleich persoon.
Dan komen er de volgende dingen nieuw:
Een stal
Paarden
Ruiter(s)
wei
Verder een nieuwe stal gemaakt (van van die houten stokjes)
xLions schreef:Joysieee schreef:@xLions
Tuig maken wij van leer,lint,vilt,en ander materiaal. Er zijn ook mensen waarvan je tuig voor je schleich paarden kan kopen (Bij mij oa,website staat in mn onderschrift),ik heb wel eens een schleichmanege opgericht,en die verbouw ik nu steeds,paarden staan in de weides,paddocks en stallen. Verder maak ik er foto's van,ook in opdracht voor mensen,zodat ik mn fotografie kan verbeteren.
Even voor iedereen,ik krijg nooit echt reactie's op mn tuig,hoewel ik dat wel vraag,bijvoorbeeld tips enzo,maar ik heb een beetje het idee dat ik de hele tijd zit te wachten dat mijn foto's worden geladen op Photobucket,eigenlijk voor niks,omdat ik er toch geen reactie's op krijg
Oké.
Dus het is eigenlijk een beetje hoe je vroeger omging met je poppen?
Het lijkt mij wel erg leuk, dus mag ik me hier melden?
Dan ga ik er mijn hobby van maken, ik ben namelijk iemand die gek is op werken & toevallig op zoek was naar een nieuwe hobby.