Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Casandra1997 schreef:Cassidy schreef:Ik heb een heleboel Breyer modellen, verzamel ze al een hele tijd, en ben eigenlijk van plan om de verzameling wat uit te gaan dunnen. Dus als je een speciaal model zoekt, misschien heb ik hem wel voor je staan. Ik vraag de gewone catalogusprijzen...
welke wil je dan kwijt
en wat is de prijs
zijn er ook classics

aerdenhout1 schreef:Waar vind ik die catalogus??

2 body's, de ene is een stablemate Peruvian Paso, de ander is een traditional Rejoice (a.k.a. national show horse)
Voor dit model heb ik al plannen, de manen gaan eraf en in de plaats daarvan komen veel kortere manen, voor de kleur en het ras dat hij moet gaan uitbeelden moet ik nog het een en ander opzoeken want ik wil wel dat dat correct is.
ik denk dat we hem beiden op dezelfde plaats te koop hebben zien staan
Wanneer hij eenmaal hier is, krijgt hij ook zijn eigen costuum/rijset, waar ik ook al aan begonnen ben een tijdje geleden. Moet alleen nog steeds ergens een ruitertje zien te vinden, hoewel ik er aan twijfel of ik die wil kopen... liever zou ik er zelf een maken. Maarja och, alles op zijn tijd, eerst maar eens afwachten tot het model daadwerkelijk in huis is
dan ga ik daarna wel eens een keer zoeken naar info om zo'n doll in elkaar te knutselen. 

Dan is die van mij netjes bewerkt met een dremel of een ander apparaat denk ik, leuuuk
Ik heb echt een mazzeltje met mijn nieuwe body, hij is al helemaal geprept, nergens seams te vinden, en ik hoef alleen een been en staart repareren en de verf eraf halen, verder is hij echt super!