hij lijkt nu echt zo'n fijne welsh kwa bouw op geschoren foto super haha, kijkt nog stoer rond zou hem zelf rond de 10 geven en zeker geen 25! En gelukkig gaan die kleine bolletjes vaak heeeeeel oud worden (uitzonderingen daar gelaten)
haha ja dat denk ik ook, iedereen ligt al te slapen als het veel jonger is ga ik gokken op 5 jaar?
Mioux
Geplaatst door de TopicStarter: 04-03-11 01:07
ja haha ik wil toch even t verschil laten zien hoe ze was toen ik dr kreeg en toen ze wegging:
dit was dr laatste foto die ik heb gemaakt van dr toen was ze 11 ik vind dat ze veeeel jonger later lijkt (was in winter beetje dus dikkere vacht) als toen ik dr kreeg op 5jarige
p.s. so trots op dr nek :3 1 bonk spieren woei haha
jaaa ben ook super trots dat ik haar eigenaar geweest ben Nou tijd voor nieuwe foto ! ik ga morgen weer hier kijken maar ga nu me bedje in wekker gaat om 6 uur ! haha veel plezier hier nog en tot morgen !
hengst: 4? merrie 9? @wendy_x dankje ze zou nu inmiddels 23 zijn maar ze is al zoek voor laatste 12 jaar :/ maar ja das een ander topic haha vind super dat mensen haar op latere leeftijd jonger schatte toch beetje trots en wat een leuke oortjes heeft jouw merrie haha die puntjes so naar binnen