marysa12: new forest, welsh,nrps
sanso: ardenner(ben op het internet aan het zoeken),Suffolk Punch

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ILovePebbels schreef:Ik ben/word 1.70 hou echt heel erg van PONY'S haha ik vind paarden zo groot, ook wel leuk maar mijn voorkeur gaat echt uit naar een ponyras. Ik ben slank gebouwd, eigenwijze pony's vind ik leuk, maar ik wil wel graag in de stal een echt knuffelpaardje. Hoeft met rijden niet heel braaf ofzo te zijn welk ras denken jullie? (:
ILovePebbels schreef:ILovePebbels schreef:Ik ben/word 1.70 hou echt heel erg van PONY'S haha ik vind paarden zo groot, ook wel leuk maar mijn voorkeur gaat echt uit naar een ponyras. Ik ben slank gebouwd, eigenwijze pony's vind ik leuk, maar ik wil wel graag in de stal een echt knuffelpaardje. Hoeft met rijden niet heel braaf ofzo te zijn welk ras denken jullie? (:
Weet iemand misschien welk ras bij mij past![]()
@ poniezlover volgens mij de Spaanse Arabier (:
Maar dat weet ik niet helemaal zeker haha
ILovePebbels schreef:thaampjee schreef:ik denk dat het uiteindelijk niet gaat om een bepaalt ras, maar om het karakter van een paard/pony!
jaa, dat is waar.
Ik heb liever gewoon een pony waar ik echt een klik mee heb, dan dat ik me helemaal blind staar op één bepaald ras.
riekie15 schreef:Ik ben iemand die in is voor een avoontuur voor 2
lekker buiten rijden springen en toch met losse teugel.
wat ik van een paard verwacht is gelijkheid.
ik wil geen baas zijn maar ik wil ook niet dat zij de baas over mij is.
mijn doel is voornamelijk een lekker rustig paard.
Amber7777 schreef:Je hebt trouwens per ras ook typische karaktertrekken hé
Daarom is dit topic er, wil je liever iets fris, iets dat goed tempo kan hebben en slank gebouwd is, kan er bevoorbeeld een arabisch volbloed worden aangeboden, of wil je liever een echte knuffelbeer, een echte allrounder, kan er bevoorbeeld een haflinger worden aangeboden, sowieso zijn alle karakters verschillend, maar meestal zijn er wel typische karaktertrekken voor elk ras!
sanso schreef:heey wat dacht je van een ardenner, bretonner clyesdale (mis beetje sterk voor 14 jarige) of een Schwarzwälder Fuchs..?
ja ik was ook al aan het kijken voor een schwarzwalder maar die zijn ook al zeldzaam zeker in de kleur waar ik heb dan in zou willen hebben nl. zilverappel bruin...(donker met blonde manen)
ILovePebbels schreef:ILovePebbels schreef:Ik ben/word 1.70 hou echt heel erg van PONY'S haha ik vind paarden zo groot, ook wel leuk maar mijn voorkeur gaat echt uit naar een ponyras. Ik ben slank gebouwd, eigenwijze pony's vind ik leuk, maar ik wil wel graag in de stal een echt knuffelpaardje. Hoeft met rijden niet heel braaf ofzo te zijn welk ras denken jullie? (:
Weet iemand misschien welk ras bij mij past![]()
@ poniezlover volgens mij de Spaanse Arabier (:
Maar dat weet ik niet helemaal zeker haha
ajockeydream schreef:sanso schreef:heey wat dacht je van een ardenner, bretonner clyesdale (mis beetje sterk voor 14 jarige) of een Schwarzwälder Fuchs..?
ja ik was ook al aan het kijken voor een schwarzwalder maar die zijn ook al zeldzaam zeker in de kleur waar ik heb dan in zou willen hebben nl. zilverappel bruin...(donker met blonde manen)
heey,
je koopt geen paard op kleur he..![]()
![]()
dat hoor je zo vaak.. jah ik wil wel die en die kleur..