[YRT][centraal] Ben ik te groot/zwaar voor mijn pony? Deel 8

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Annika212

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-10 09:23

nikkilove schreef:
Change_ schreef:
Ik vind het zeker niet passen.. :n

die shet in jou profiel is veelste klein voor jou.. En dat durft te zeggen dat ze van haar dier houd

heb je het over mijn shet :S

Waarschijnlijk wel, aangezien je te groot bent voor de shet in je profiel. :)

wendyP

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-10 09:48

Change_ schreef:

die shet in jou profiel is veelste klein voor jou.. En dat durft te zeggen dat ze van haar dier houd

heb je het over mijn shet :S[/quote]
Waarschijnlijk wel, aangezien je te groot bent voor de shet in je profiel. :)[/quote]
maar ik heb me niet jier geplaats ik schrijf een reactie en ineens gaan ze ook op mij reageren?? en wie zegt dat ik niet van me shet hou?? dat beest is mijn leven, dus je kan beter je mond houden!! :(

Nooor_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-10 10:07

nikkilove schreef:
Change_ schreef:

heb je het over mijn shet :S

Waarschijnlijk wel, aangezien je te groot bent voor de shet in je profiel. :)[/quote]

maar ik heb me niet jier geplaats ik schrijf een reactie en ineens gaan ze ook op mij reageren?? en wie zegt dat ik niet van me shet hou?? dat beest is mijn leven, dus je kan beter je mond houden!! :([/quote]

Nou, als ik van een pony zou houden zou ik het geen beest noemen, en je bent idd écht te groot...
En ze geven alleen hun mening, hoef je nog niet gelijk zo bitchy te doen...
;)

xMarloes

Re: [YRT][centraal] Ben ik te groot/zwaar voor mijn pony? Deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-10 11:11

als je van je shet hou, dan ga je niet als je tegroot bent ernog op rijden... ;)
dusss

Mistral_Bink

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-10 11:18

Haha Goh het is wel weer gezellig hier he.. ik geloof gerust wel dat je op "jouw" manier van je shetter houdt. maar dat hoeft niet te betekenen dat andere mensen niet mogen zeggen dat ze het zielig vinden(ok vind het te ver gaan om dan de conclusie te trekken dat je niet van je shetter houdt) ik vind dat er zo wie zo heel snel moeilijk word gedaan over het rijden op een shet, als je er 2 of 3 keer in de week even op gaat zitten en je ben niet zwaarder als 50 kilo wat maakt de lengte dan uit? echt rijden doen ze denk toch al niet snel dan? als je serieus gaat rijden is het een heel ander verhaal maar een paar rondjes door het land crossen? who cares vinden die pony's prachtig :+ hier krijg ik natuurlijk commentaar op maar ja ieder zijn mening

xJolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-10 11:23

nikkilove schreef:
missblondie schreef:
edit; ik snap al waarom je het vind passen.
aangezien je zelf ook nog op een shet rijdt ;)

haha :P inderdaad maar we rijden echt heel af en toe op dr hoor :P

Ook dat vind ik niet meer kunnen ;) Maarja, volgens mij hebben we het je dat al zoo vaak duidelijk moeten maken in andere topics etc..
Ik geloof echt wel dat je van je shet houdt, maar juist daarom zou je moeten inzien dat het echt niet meer kan..

Annika212

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-10 11:24

Als je te groot bent en toch op je shet rijdt, betekent dat niet meteen dat je niet van hem houd. Het kan namelijk ook dat je gewoon niet inziet dat je te groot bent, waar dit topic heel handig voor is. :)

wendyP

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-10 11:46

bedankt

Mistral_Bink

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-10 11:48

Dames Dames laten we het gezellig houden goed? mening even dat kan/mag maar wel op een normale manier!

Yffiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-10 11:58

Afbeelding
Afbeelding
Is mijn bijrijdster te groot voor mijn pony? De helft van de mensen zegt dat het nét aan kan, andere zeggen dat het prima past en andere zeggen veelte groot.. ik weet het even niet meer :')

xAlice

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-10 11:59

Ik denk nét, maar niet lang meer :n
En voor het plaatje niet meer..
Ik twijfel een beetje..

Ayla

Yffiej: ik vind dit echt nog prima gaan, misschien een iets te lang bovenlichaam maar der benen zijn precies kwa lengte.
te zwaar is het denk ik ook niet, filmpjes op youtube heb ik ook gezien, ziet er echt super uit, dus ik denk dat het nog kan. :j

Leinearthur

nee, ik vind der té groot. :)

Annika212

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-10 12:00

Hmm, moeilijk.. Voor het plaatje vind ik haar sowieso te groot, maar ik denk dat het nog NET kan. ;)

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-10 12:01

nog eff paar keer naar foto's gekeken, plaatje is inderdaad minder..
maar ik denk wel dat het nog gaat. :j

Mistral_Bink

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-10 12:01

ja dat kan nog wel joh! pony ken heel wat hebben zo te zien,beetje offtopic. maar zo,n jong meisje zonder cap? en gevaarlijke schoentjes

Yffiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-10 12:02

Ze rijd hem trouwens om de week in het weekend :) Want dan is ze bij dr vader en dan kan ze komen :P
Verder rijd er niemand op de pony, en train ik hem zelf aan de lange teugel. :)

Pony is 1.10 ongeveer en ruiter is 1.58 en weegt 40/45 kilo ongeveer :)

Change_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-10 12:02

Yffiejj ik vind je te groot, wel een leuke shet!

nikkilove ik had het idd over jou.

VERAx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-10 12:03

Ik vind dat het nog wel kan, 1 keer in de 2 weken. :j
Laatst bijgewerkt door VERAx op 13-03-10 12:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-10 12:03

Ik vind haar ook echt veel te groot :n het ziet er ook niet bepaald soepel uit, door haar lengte zit ze de pony sowieso al in de weg en zo te zien is haar balans op de pony ook niet denderend waardoor het nog erger wordt. Daarbij is het zadel ook veel te klein voor de ruiter, hierdoor komt er druk op de lendenen.

Yffiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-10 12:06

Hoe kan jij in vredesnaam zien van 2 foto's dat haar belans niet goed is?
De bak was daar erg slecht, kan ook niet anders met al die regen en sneeuw de laatste tijd, dus de pony zakte weg en maakte wat sprongen ;) En ik kan je vertellen dat die sprongen moeilijk uit te zitten zijn :')

Zadel is te klein voor haar dat weet ik. Maar ze rijdt 1x in de 2 weken en 9 van de 10 keer rijdt ze zonder zadel. Dus dan ga ik geen nieuw zadel aanschaffen.
Heb geen geldboom in de tuin jammer genoeg :+

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-10 12:13

Wij moeten beoordelen op de foto's, ik had dan betere foto's uitgezocht want op deze foto's is duidelijk geen goede balans te zien. Vooral op foto 1.

Ze is er verder gewoon te groot voor, ook al gaat ze zonder zadel rijden dan blijft ze te groot. Het is uiteraard je eigen beslissing, maar je vraagt hier om meningen en die van mij is dat ze te groot is en dat ik op zoek zou gaan naar een kleinere ruiter :)

_xmichelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-10 12:22

Mistral_Bink schreef:
Haha Goh het is wel weer gezellig hier he.. ik geloof gerust wel dat je op "jouw" manier van je shetter houdt. maar dat hoeft niet te betekenen dat andere mensen niet mogen zeggen dat ze het zielig vinden(ok vind het te ver gaan om dan de conclusie te trekken dat je niet van je shetter houdt) ik vind dat er zo wie zo heel snel moeilijk word gedaan over het rijden op een shet, als je er 2 of 3 keer in de week even op gaat zitten en je ben niet zwaarder als 50 kilo wat maakt de lengte dan uit? echt rijden doen ze denk toch al niet snel dan? als je serieus gaat rijden is het een heel ander verhaal maar een paar rondjes door het land crossen? who cares vinden die pony's prachtig :+ hier krijg ik natuurlijk commentaar op maar ja ieder zijn mening

je hebt helemaal gelijk.
ik ben niet zwaarder dan 50 kilo en ben nu gestopt met écht rijden, maar een paar rondjes door het weiland vind Uke nog steeds geweldig, :)

_xmichelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-10 12:32

Ik heb nu een reactie gekregen over een d-pony, ze is 1.45
zou ik er 2 x per week op kunnen rijden, wat denk jullie? ( 1,60 m & 48 kilo )

Mistral_Bink

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-10 12:34

ja joh met gemak! dat is een heel mooi maatje ik ben 1.62 maar wel wat zwaarder als dat jij ben en heb zelf ook een pony van 1.45 die in het topic is goedgekeurd! en dat past ook gewoon super.. met kleiner grut is ze niet te rijden..