Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Rody01 schreef:Ik ben 14 jaar, 1.65m, maar heb wel lange benen. Ben ong. 40 kilo en mijn pony is 1.47m.
Ze is best wel slank. Kan het denken jullie met de lengte?
Heb niet echt een recente foto...
Ik rijd/reed ook op een pony van 1.31 en ik ben zelf 1.75 ongeveer. Foto's zijn eerder geplaats in dit topic
cijsalover schreef:Ik kijk hier nou al een tijdje mee en het valt me erg op dat er veel mensen zijn die nog makkelijk op hun pony passen een foto plaatsen!

Unoo schreef:cijsalover schreef:Ik kijk hier nou al een tijdje mee en het valt me erg op dat er veel mensen zijn die nog makkelijk op hun pony passen een foto plaatsen!
Tja, dat is zo. Maar het is beter dat ze nog prima passen en het vragen, dan dat ze helemaal niet passen en het niet vragen, en maar door blijven rijden op dat beestje
En het is natuurlijk altijd leuk om foto's te zien
Maar als ik naar mezelf kijk (1.75) en mn pony (ong. 1.37) denk ik wel even van oei! Zal nog wel een foto plaatsen..
Unoo schreef:cijsalover schreef:
Tja, dat is zo. Maar het is beter dat ze nog prima passen en het vragen, dan dat ze helemaal niet passen en het niet vragen, en maar door blijven rijden op dat beestje
En het is natuurlijk altijd leuk om foto's te zien
Dat is ook wel weer waar natuurlijk.Maar als ik naar mezelf kijk (1.75) en mn pony (ong. 1.37) denk ik wel even van oei! Zal nog wel een foto plaatsen..

Maarja, waarschijnlijk stop ik toch met die verzorgpony.