Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
PoekieX schreef:xminoes schreef:k heb net een nieuw halstertje gemaakt. iemand tips?
[ Afbeelding ]
(de neusriem is gevlochten)
http://nl.tinypic.com/r/2yvtdt2/8
ik moet nog wel de lijmresten wegwerken...
het haakje zit aan de verkeerde kant, wel echt ontzettend mooi, versierd ook! Hoe krijgen jullie trouwens, rechte, dunne reepjes leer? Die van mij zijn afschuwelijk scheef en gekronkeld en totaal niet dun!
Ik had laatst een Rabobank/KNHS set gemaakt:
[ [url=m/H7O3nr.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/CHipvS.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/4Kvzwf.jpg]Afbeelding[/url] ]
Van somige dingen heb ik letterlijk plaatjes opgezocht zoals het rabobank dekje, de deken, en ik heb overal een eigen draai aan gegeven!
PoekieX schreef:@ilserenate, dankjewel! Ik ga binnenkort beginnen aan een friezenset, maar ik zoek nog lint met de friese vlag, aangezien ik vaak in friesland kom heb ik daar in alle vvv winkels geneust, daar helaas niks gevonden, als ik weer in friesland ben ga ik in de hobbywinkels kijken, heeft iemand anders nog ideeën waar je lint met de friese vlag kan kopen?
lovealkan schreef:@melanietje14 de oude appaloosa hengst van 2002.
@PoekieX wat ik altijd doe is een klein stukje inknippen todat je het strook je goed kan vast houden en dan strek ik het een beetje naar de buitenkant en dan knip ik het een beetje moeilijk om uit te leggen als je me niet snapt zeg je het maar