PonyParkCity praat :)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Binkie_Eline

Re: PonyParkCity praat :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-14 18:52

Ik ben Misty en Delano lover

Soofjesuper

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-14 19:38

loveottje schreef:
super ! en Soofjesuper ben je iebel lover ofniet ?
en iebel is een meisje :')

Nee ik ven calista en spirr lover niet van iebel, met caatje had ik meteen al een klik en iebel vond ik gewoon minder leuk

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-14 20:32

Moderatoropmerking:
Alweer enkele oneliners en off topic berichten moeten verwijderen. Nogmaals het verzoek om geen oneliners te plaatsen en niet off topic te gaan.

lovecappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-14 20:57

Iebel is een speciale pony. Lief, maar je moet de juiste klik met haar hebben en die heeft ze lang niet bij iedereen ...

loveottje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-14 21:02

lovecappie schreef:
Iebel is een speciale pony. Lief, maar je moet de juiste klik met haar hebben en die heeft ze lang niet bij iedereen ...

ja ze is gewoon de beste ik had dus wel die klik met haar ! ze vond mijn vriendin alles behalve leuk :')

LicentioFide

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-14 20:30

Ik was er met 2 andere meisjes, r en l
L had sjors
R had pontiac
Ik had FALCO :D
Ahw wat een enorm leuk beessie! Hou nu al van hem.

ZorBarLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-14 23:38

Ik wil er zoo graag heen masr mag niet :(

liliekska

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-14 09:02

LicentioFide schreef:
L had sjors
R had pontiac

Vogensmij heb ik die meisjes gezien! Was je er 28 april tot 2 mei? Want we hebben nog een pony van hun gevangen toen. En daarna had dat meisje sjors.

drenterxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-14 09:21

liliekska schreef:
LicentioFide schreef:
L had sjors
R had pontiac

Vogensmij heb ik die meisjes gezien! Was je er 28 april tot 2 mei? Want we hebben nog een pony van hun gevangen toen. En daarna had dat meisje sjors.

Dat meisje van sjors reed toen wij er waren toch met een meisje met goldy?

liliekska

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-14 09:59

Volgensmij had die pontiac hoor?

loveottje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-14 21:37

het is hier zo stil |( van wiezijn jullie allemaal lover ? ik van beebie iebel <3

Binkie_Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-14 21:37

Ikke Delano en Misty!

xLHHx

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-14 21:39

Michel <3 & Fire <3

loveottje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-14 21:41

ow en ik ben ook lover van onny

LicentioFide

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-14 21:44

liliekska schreef:
LicentioFide schreef:
L had sjors
R had pontiac

Nee ik was er 28 mei tot 30 mei

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-14 21:45

Ik ben Buddy en Milan lover, maar ook wel een beetje van Michel en Fire. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-14 22:10

Ben gister en vorige week zaterdag een dagje geweest.
Vorige week zaterdag had ik looppony Liselotje echt een schatje, ze is 1 van die grote nieuwe pony's maar ze is bruin dus valt ze niet zo op tussen Milan, Primrose Last en Santa.

Vriendin van mij was ook dagje en had Snip (kleine rijpony) en andere vriendin had niemand.

Gister bij een vriendin (meisje van Snip) en nog een vriendin dus dagje geweest en vanaf 6 uur in de rij gestaan, wat een malloot ben ik, sta je daar in de rij terwijl je niet eens hoeft in te checken of überhaupt een paard te krijgen. :')
Opzich hadden alle paarden het wel goed, maar de meisjes van Garlic en Spirrit reden wel erg veel maar ja dat was vroeger ook zo normaal. Dus ik heb niet echt paarden gezien die het slecht hadden.
Lisa van Jans had gister Black Beauty en Naomi Snip, Bb is echt een schatje zeg wat een oude opa maar echt lief.
En peertje en broschje zijn geloof ik gister avond van de wei af gehaald met nog wat paarden (grote vos volgens mij ook)?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-14 22:14

Lisselotje leek ons erg leuk, stond recht voor ons maar de cowboy wild blijkbaar niet dat we haar kregen want hij 'gooide' Cynthia naar ons toe. ^)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-14 22:25

Bij mij was ze echt heel leuk en zo rustig in vergelijking met de andere jonge pony's, maar hoorde dat ze bij iemand anders heeel vervelend was, maar ja.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-14 22:27

Cynthia is met vlagen enorm druk en Milan is altijd wel lekker druk. :D Ben je 's avonds nog in de GS geweest of ben je meteen weer weggegaan?

Soofjesuper

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-14 22:56

Het was vandaag echt een heel leuk dagje ik had santa en me zus milan, santa is echt zo'n schatje en milan is echt heel druk, ik mocht van de cowboys ook ff reien maar ze kon eigelijk alles al, stap dee ze braaf en een draf dee ze het ook prima, ze is wel klaar om rei pony te worden, je hebt ook helemaal geen zweep nodig, alleen santa schrikt wel heel veel en dat is niet ideaal als je een klein kind er op zet. Ook staan pony parky en city weer in hun weitje alleen die ponies die daar in vervangin stonden waren nergens te bekenen, city is helemaal niet bang en komt gewoon naar de mensen toe en is ook heel nieuwschrierig. De cowboys en cowgirls hebben nu een andere autfit, dat jasje heeft nu bruine mouwen en is voor de rest grijs. We mochten met barrelrace aan de hand rennen met de ponies, me zus was veel sneller maar santa dee het goed, ook schrok ze niet van zorro, we waren best snel alleen de kinderen met maxime en garlic maakte er een echte race van, ze gingen kijhard en heel krap door de bocht, net zoals bij de echte barrel races, het was ook super druk en helemaal volgeboekt, om 11:30 waren alle lp's al weg. Aan de buiterit deden heel veel mensen mee en aan de barrel race bijna niemand, verder was het een hele leuke dag alleen ik ben er wel heel moe van geworden dus nu ga ik slapen

LicentioFide

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-14 23:08

Ik heb ook mee gedaan aan de barrel race met Falco :)

liliekska

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 08:22

Whuutt broschje beebi op de wei! Was hopelijk niksnaan de hand???

Binkie_Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 08:29

Believe schreef:
Ben gister en vorige week zaterdag een dagje geweest.
Vorige week zaterdag had ik looppony Liselotje echt een schatje, ze is 1 van die grote nieuwe pony's maar ze is bruin dus valt ze niet zo op tussen Milan, Primrose Last en Santa.

Vriendin van mij was ook dagje en had Snip (kleine rijpony) en andere vriendin had niemand.

Gister bij een vriendin (meisje van Snip) en nog een vriendin dus dagje geweest en vanaf 6 uur in de rij gestaan, wat een malloot ben ik, sta je daar in de rij terwijl je niet eens hoeft in te checken of überhaupt een paard te krijgen. :')
Opzich hadden alle paarden het wel goed, maar de meisjes van Garlic en Spirrit reden wel erg veel maar ja dat was vroeger ook zo normaal. Dus ik heb niet echt paarden gezien die het slecht hadden.
Lisa van Jans had gister Black Beauty en Naomi Snip, Bb is echt een schatje zeg wat een oude opa maar echt lief.
En peertje en broschje zijn geloof ik gister avond van de wei af gehaald met nog wat paarden (grote vos volgens mij ook)?

Snippie!!! Ik heb hem 3 keer gehad toen ik nog klein was, maar ben nu te groot... Laatste keer toen ik hem zag had mijn vriendin hem.. Hij was erug lui, was hij dat bij jullie ook?

Binkie_Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 08:29

liliekska schreef:
Whuutt broschje beebi op de wei! Was hopelijk niksnaan de hand???

Er staat van de wei afgehaald!