Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
liliekska schreef:LicentioFide schreef:Ik was er met 2 andere meisjes, r en l
L had sjors
R had pontiac
Ik had FALCO![]()
Ahw wat een enorm leuk beessie! Hou nu al van hem.
Vogensmij heb ik die meisjes gezien! Was je er 28 april tot 2 mei? Want we hebben nog een pony van hun gevangen toen. En daarna had dat meisje sjors.
liliekska schreef:LicentioFide schreef:Ik was er met 2 andere meisjes, r en l
L had sjors
R had pontiac
Ik had FALCO![]()
Ahw wat een enorm leuk beessie! Hou nu al van hem.
Vogensmij heb ik die meisjes gezien! Was je er 28 april tot 2 mei? Want we hebben nog een pony van hun gevangen toen. En daarna had dat meisje sjors.
Believe schreef:Ben gister en vorige week zaterdag een dagje geweest.
Vorige week zaterdag had ik looppony Liselotje echt een schatje, ze is 1 van die grote nieuwe pony's maar ze is bruin dus valt ze niet zo op tussen Milan, Primrose Last en Santa.
Vriendin van mij was ook dagje en had Snip (kleine rijpony) en andere vriendin had niemand.
Gister bij een vriendin (meisje van Snip) en nog een vriendin dus dagje geweest en vanaf 6 uur in de rij gestaan, wat een malloot ben ik, sta je daar in de rij terwijl je niet eens hoeft in te checken of überhaupt een paard te krijgen.![]()
Opzich hadden alle paarden het wel goed, maar de meisjes van Garlic en Spirrit reden wel erg veel maar ja dat was vroeger ook zo normaal. Dus ik heb niet echt paarden gezien die het slecht hadden.
Lisa van Jans had gister Black Beauty en Naomi Snip, Bb is echt een schatje zeg wat een oude opa maar echt lief.
En peertje en broschje zijn geloof ik gister avond van de wei af gehaald met nog wat paarden (grote vos volgens mij ook)?