Dan beschrijf ik hem wel: hij heeft een te ruwe huid, weet iemand hier iets voor, ik heb wel steeds een dun laagje verf gebruikt en ook een fijne kwast.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
troytroy schreef:Ik meld me hier weer! Het is lang geleden dat ik met schleich bezig ben geweest, maar ik ben er nu weer volop mee bezig. Ik ga deze week nog foto's maken van mijn stallen, heb ik al en x gedaan maar dat is al zo lang geleden haha
Binkie_Eline schreef:Ik weet niet of ik dit hier mag plaatsen, maar mijn verzorgpaardje is vanochtend in laten slapen, en ik zou haar heel graag op de Arabische merrie willen laten repainten. Wie weet iemand die dit kan doen? Of een site ofzo?
Binkie_Eline schreef:Ik weet niet of ik dit hier mag plaatsen, maar mijn verzorgpaardje is vanochtend in laten slapen, en ik zou haar heel graag op de Arabische merrie willen laten repainten. Wie weet iemand die dit kan doen? Of een site ofzo?
HorseEline schreef:Heeey ik heb al heeeeeel lang niks meer gepost in dit topic.![]()
Nou wilde ik als vakantie projectje (Ja mensen, ik heb al zga vakantie) een paar paardjes gaan repainten en custen. (Ik ga morgen de slachtoffers binnenslepen) Maarrr... Ik wilde bij de Fell-pony hengst de manen eraf schuren en nieuwe manen daarvoor in de plaats maken. Met welke klei zou ik dit t beste kunnen doen? T gaat waarschijnlijk heel lelijk worden maar ik wil t toch n keer proberen.
Verder heb ik laatst een setje voor de Trakhener hengst gemaakt, zal ASAP foto's posten.
PoekieX schreef:FF een vraagje, ik was bezig met een arabisch showhalster, met kwastjes enzo, maar hoe kan ik die kwastjes het best vastmaken?