Schleich Paarden [Deel 11]

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Riannepaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 12:20

Ja klopt hij wil niet uploaden -O-
Dan beschrijf ik hem wel: hij heeft een te ruwe huid, weet iemand hier iets voor, ik heb wel steeds een dun laagje verf gebruikt en ook een fijne kwast. :')

troytroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 16:30

Delphi2003 schreef:
Hoe doen jullie dat toch, die mooie zadels, hoofdstellen en halsters maken? Hoe maken jullie die halsters vast? Ik heb alles lijm en lijm voor stof maar geen van de 2 werkt met een stoffen halstertje -O-

Haha ik heb precies het zelfde :')

troytroy

Re: [Centraal] Schleich Paarden [Deel 11]

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 16:34

Ik meld me hier weer! Het is lang geleden dat ik met schleich bezig ben geweest, maar ik ben er nu weer volop mee bezig. Ik ga deze week nog foto's maken van mijn stallen, heb ik al en x gedaan maar dat is al zo lang geleden haha :+

Jeika

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-15 20:39

troytroy schreef:
Ik meld me hier weer! Het is lang geleden dat ik met schleich bezig ben geweest, maar ik ben er nu weer volop mee bezig. Ik ga deze week nog foto's maken van mijn stallen, heb ik al en x gedaan maar dat is al zo lang geleden haha :+

leuk dat je er weer bent :D
ik ben benieuwd naar de foto's :)

HorseEline

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-15 22:15

Heeey ik heb al heeeeeel lang niks meer gepost in dit topic. :D
Nou wilde ik als vakantie projectje (Ja mensen, ik heb al zga vakantie) een paar paardjes gaan repainten en custen. (Ik ga morgen de slachtoffers binnenslepen }> ) Maarrr... Ik wilde bij de Fell-pony hengst de manen eraf schuren en nieuwe manen daarvoor in de plaats maken. Met welke klei zou ik dit t beste kunnen doen? T gaat waarschijnlijk heel lelijk worden maar ik wil t toch n keer proberen. :Y) Verder heb ik laatst een setje voor de Trakhener hengst gemaakt, zal ASAP foto's posten. :j

Binkie_Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-15 17:31

Ik weet niet of ik dit hier mag plaatsen, maar mijn verzorgpaardje is vanochtend in laten slapen, en ik zou haar heel graag op de Arabische merrie willen laten repainten. Wie weet iemand die dit kan doen? Of een site ofzo?

HorseEline

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-15 18:49

Binkie_Eline schreef:
Ik weet niet of ik dit hier mag plaatsen, maar mijn verzorgpaardje is vanochtend in laten slapen, en ik zou haar heel graag op de Arabische merrie willen laten repainten. Wie weet iemand die dit kan doen? Of een site ofzo?

Misschien sl-creations.nl ? Die is heeeeeel goed. Gecondoleerd :(:) Mag ik vragen hoe ze heette?

Gishi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-15 18:56

SL creations! Heb ik mijn overleden lievelingspony ook na laten repainten en is echt super gelukt! Ze is ook echt heel erg aardig

Foto'tje

Afbeelding

Jeika

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-15 20:14

Binkie_Eline schreef:

Sl-creations kan dat heel mooi.
Ik doe het ook wel in opdracht maar de mijne zijn niet zo fantastish :o ik zou zeker kijken bij sl-creations :)

Jeika

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-15 20:15

HorseEline schreef:
Heeey ik heb al heeeeeel lang niks meer gepost in dit topic. :D
Nou wilde ik als vakantie projectje (Ja mensen, ik heb al zga vakantie) een paar paardjes gaan repainten en custen. (Ik ga morgen de slachtoffers binnenslepen }> ) Maarrr... Ik wilde bij de Fell-pony hengst de manen eraf schuren en nieuwe manen daarvoor in de plaats maken. Met welke klei zou ik dit t beste kunnen doen? T gaat waarschijnlijk heel lelijk worden maar ik wil t toch n keer proberen. :Y) Verder heb ik laatst een setje voor de Trakhener hengst gemaakt, zal ASAP foto's posten. :j

DAS klei is hele goede klei voor manen. De klei droogt uit zichzelf. gewoon even kijken bij een hobby winkel ;)

Binkie_Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 11:45

Bedankt voor de reacties allemaal!

HorseEline: dankjewel <3 ze heette Litha
Gishi: die is echt heel mooi!
Ik ga daar zeker eventjes kijken!

xminoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 17:43

@binkie_eline: wat erg voor je! sterkte :(:) Sl creations os inderdaad een heel goed idee! in heb er wel meer gezien, en ze zijn allemaal heel erg mooi :))

Manon_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 13:09

Heeft iemand interesse in mijn oude materiaal? Hele hoop kleuren suède koord, stukjes kunstleer e.d

rosalie274

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 15:30

LexieFlexie schreef:
rosalie274 schreef:
Ik zoek namen voor merries
Een bruine curly merrie
En een witte Arabier

Allebei van schleich

voor de curly Dreamer
voor de arabier Princes

dankje

floor99

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 17:32

zo jeetje.. dit is snel gegaan.. blz 216 al..
hoelang heb ik hier al wel niet meer gepost? denk 1,5 jaar ofzo...
maar lezen hier vind ik niet meer zo heel leuk.. doordat bijna iedereen weg is die er eerst was.. en die mensen volgde ik... helaas...

met mijn schleich creaties staat het gewoon helemaal stil. en ik weet niet zo goed of ik verder wil.. en of ik het nog verder wil sparen.. ik heb er nog geen een van dit jaar en ik weet het niet.. ze waren vroeger gewoon zo veel mooier...

of ik ze ga verkopen de paarden die ik heb.. ik twijfel er nog over.. heb er nml best wel heel veel.. en ook specials...
heb er ook over gedacht om een aantal te verkopen en een aantal te gaan repainten (wat ik ook een tijd heb gedaan)
heb nu vooral gewoon geen tijd en zin om iets te maken..
door omstandigheden prive gaat het niet zo lekker.....

ik twijfel en twijfel... misschien toch wat verkopen?

ach ja... heb veel mooie dingen gezien tijdens het voorbij zappen! word steeds mooier en mooier!!

veel knutsel plezier allemaal!!

GestoptX

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 18:28

Ik heb mischien een iedee je kan je stallen tuig en poppetjes verkopen en je paarden in een vitrine zetten

Riannepaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 19:11

Manon_B schreef:
Heeft iemand interesse in mijn oude materiaal? Hele hoop kleuren suède koord, stukjes kunstleer e.d

Ik wel, hoeveel vraag je ervoor? :)

PoekieX

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 20:30

FF een vraagje, ik was bezig met een arabisch showhalster, met kwastjes enzo, maar hoe kan ik die kwastjes het best vastmaken?

Binkie_Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 12:06

xminoes schreef:
@binkie_eline: wat erg voor je! sterkte :(:) Sl creations os inderdaad een heel goed idee! in heb er wel meer gezien, en ze zijn allemaal heel erg mooi :))

Dankjewel |(

Binkie_Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 12:07

PoekieX schreef:
FF een vraagje, ik was bezig met een arabisch showhalster, met kwastjes enzo, maar hoe kan ik die kwastjes het best vastmaken?

Ik denk dat je het beste gewoon lijm kan gebruiken en ze dan eventjes vasthouden. Zodra ze vast zitten er even niet aan zitten, anders kun je er ze snel weer af trekken :)

lovealkan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 16:30

Heei ik ben helemaal nieuw op Bokt maar ik spaar wel schleich en maak zelf ook schleich spullen maar ik zou echt heel graag springschoenen maken... Alleen ik weet niet hoe kan iemand me het uitleggen of heeft iemand nog springschoen sjablonen en foto's van springschoenen (van schleich) alvast bedankt! *D

Blixem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 16:56

tips voor iedereen: bij de action kun je een doosje kopen met oortjes en daarin zitten 3 verschillende kleuren oordopjes en die kun je als springschoenen gebruiken

lovealkan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 19:52

Myrthe2003 schreef:
tips voor iedereen: bij de action kun je een doosje kopen met oortjes en daarin zitten 3 verschillende kleuren oordopjes en die kun je als springschoenen gebruiken

ik krijd ze dan niet makkelijk over de hoef heen...

XcopacobanaX

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 21:00

Hallo allemaal

Ik heb even een vraagje. Wat voor lijm gebruiken jullie, hoe heet het en waar koop je het? :D. Mijn lijm heeft het begeven en het merk bestaat helaas niet meer dus ja :')

Groetjes :wave:

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 12:47

Ik gebruik Cre-Ation of zoiets