PonyParkCity praat :)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Doef

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 14:36

EskeGirl schreef:
Mag ik wat vragen hier?
Ik lees al een tijd mee en ik heb niets tegen PPC, hoewel ik er geen grote fan van ben (dan bedoel ik het concept van Shetten aan alleman verhuren op je park, wat soms niet goed uitpakt), maar ik ben er nog nooit geweest, dus kan ik verder niet oordelen.

Maar is er een reden dat er door het park zo slecht op zelf opgestelde regels wordt gelet? Waarom laten ze mensen gewoon galopperen, terwijl dat niet mag, waarom geven ze pony's aan kinderen ouder dan 12? (Ik ben van mening dat je beter op lengte en gewicht kan gaan selecteren qua pony's), waarom aan te grote kinderen?
Kan iemand mij uitleggen waarom ze op het park zo laks met hun eigen regels omgaan, soms ten koste van de pony's?

Ik ben bang dat het grotendeels draait om het geld.. Want ja, zeg nou zelf, de meeste kinderen komen voor het rijden.. En als dat dan niet mag komen ze ook niet terug. Maar ik vind het ook heel slecht van Ppc, dat ze amper aan hun eigen regels houden.. Je hebt cowboys die wel gewoon alle regels opvolgen etc, maar er zitten er ook een aantal tussen die dat dus niet doen, helaas. :\

Anoniem

Re: PonyParkCity praat :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 14:53

Jazeker draait het wel om geld , een 2de kaart voor een pony is toch 35 euro per dag? Tel uit je winst , regels zijn er voor de lol . 1 Had geen cap op waarschuwing en thats it

Binkie_Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 14:53

liliekska

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 14:58

Idd ze kunnen beter op lengte en gewocht gaan slecteren en zijn 12 jarigen van 1,70 en 13 jaige van 1,50..

Binkie_Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 15:08

Ja... mijn vriendin is 13 en kleiner, en ik ben 11

Soofjesuper

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 15:16

Rossane is fokmerie geweest en is al eerder onder het zadel geweest

Doef

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 16:36

Soofjesuper schreef:
Rossane is fokmerie geweest en is al eerder onder het zadel geweest

Oh hahaha, ik had ook van iemand gehoord dat ze pas 2 was? Snap niet waarom mensen zo iets verzinnen, ik bedoel wat is het nut? :+

liliekska

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 17:01

yeey ik spaar zelf voor ppc en begin goed op weg te komen, weer 100 euro erbij! krijg 25 per maand en ben bijna jarig dus misschien volgend jaar!! of kijken of ik met iemand mee kan en dan meebetalen ofzo..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 17:11

liliekska schreef:
yeey ik spaar zelf voor ppc en begin goed op weg te komen, weer 100 euro erbij! krijg 25 per maand en ben bijna jarig dus misschien volgend jaar!! of kijken of ik met iemand mee kan en dan meebetalen ofzo..

*\o/* Echt top van je!

Binkie_Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 17:36

Wie is er nu in PPC?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 18:43

Het is niet de bedoeling om de foto van iemand anders zonder toestemming hier neer te zetten, hoe stom of mooi of fout hij ook is. ;)

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 19:45

Moderatoropmerking:
Zojuist een flink aantal berichten verwijderd. Het is absoluut niet de bedoeling om hier filmpjes en/of foto's van derden te plaatsen en het is nog minder de bedoeling om de personen in de filmpjes of op de foto's ook nog eens belachelijk te maken.
Verder ook weer een aantal oneliners verwijderd. Voor oneliners is er een JHK topic.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 20:44

liliekska schreef:

ik wil wel meebetalen!!! alleen het geld wat ik nu heb is voor de nieuwe pony...

Mdominique

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 21:34

love_horse1 schreef:
Mdominique schreef:
Hooi, ik heb goldy <3 en mn zus calista en ooh wat zit die lekker :oo en die is ook snel :) . En mn vriendin mist.. Ze wilde michel als eerste keus maar er stond een lover achter ons en opeens moest ze voor ons staan in de ponyrij en ze was er zelf een half uur uit geweest en nu hebben we hem niet en een groepje had ook iets heel gemeens gedaan met banjo dat ie kreupel was en dat je er niet op kon rijden en ze hem terug moesten brengen is dus gebeurt en hebben ze hem toen zelf gepakt.. Maar mist is ook leuk :) . Heb gister bij goldy gelegen :D . We zitten nu in viva mexico we moesten een uur op het eten wachten maar het is lekker ! We gaan zo naar de saloon voor slush :)

Waarom wou ze eigenlijk mich?
Mich is niet bij iedereen zo lief hoor :+
Hij bepaalt namelijk zelf wel wie die mag haha :')
Wat is het toch ook een draakje
Maar voor mij wel het liefste draakje! <3

Mijn vriendin is zel ook michel lover drm wilde ze hem maar toen had dat meisje hem dus :( . Ja calista is echt veeeel en veel te dik ja :( mist ook maar wij geven de pony's nooit echt veel hooi of snoepjes en wortel enz ze krijgen daar echt al genoeg ja :') . We halen vrijdag eigenlijk ook nooit hooi ze pikken vaak onder weg wel blaadjes mee :P

LicentioFide

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 21:34

nog 2 dagen en 9 uur en ik zit in de auto naar ppc!!

drenterxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 07:31

Ik nog minder als 90 dagen.. Kan niet wachten!

Mdominique

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 17:00

Dat meisje die michel had had hem 1 x gehad en ze had een i lover carlic trui aan in de rij en de volgende dag een i love jacobus tshirt en trui en er was verder niemand die jacobus wilde maar die jacobus lover was zij dus.

Binkie_Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 18:57

Ik heb toen ik er was een meisje gezien, die had een I love Eeyore T-shirt aan en ze mishandelde Eeyore bijna! Ze sloeg hem steeds...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 19:32

Dus? Dat je Michel één keer gehad hebt betekent niet meteen dat je geen lover kan zijn...

Wonderstruck

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 19:57

Yezzi schreef:
Dus? Dat je Michel één keer gehad hebt betekent niet meteen dat je geen lover kan zijn...

Inderdaad :') ik was laatst in ppc met een vriendin, en toen kwam ze zo'n andere Duolover tegen en die ging helemaal vragen van "hoe lang ken jij duo al?" En "hoe vaak heb je haar gehad" enzo, en wij dachten echt zo van, wat maakt dat nou uit? :')

loveottje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 19:58

ik heb iebel toch ook maar 1 keer gehad en ik heb een sweater van Onny dus ben ik geen lover van iebel ofzoo dit vind ik echt de domste opmerking sorry hoor en dat meisje van michel is garlic lover maar michel is haar 2 de keuze !!

SophieXAnni

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 21:18

Ik ga 1 augustus naar PPC, iemand die er dan is/gaat?

Mdominique

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 12:54

Yezzi schreef:

Ja snap ik maar eerst hoefde ze michel niet.. en toen ze hoorde dat wij hem wilde moest ze opeens michel en had hem 1 dagje gehad. En jacobus veel vaker maarja en ze wilde eerst ook jacobus. Maar het was wel super leuk in ppc :) !
Het was ook niet gemeen bedoeld en ze was wel lief voor hem :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 12:58

Als je een pony wilt, dan neem je die gewoon. Jammer voor jullie dat zij dan voor jullie staat. Dat ze Jacobus altijd neemt betekent niet dat ze verplicht is hem te nemen zodat jullie Michel kunnen pakken. ;)

Mdominique

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 13:02

Ze stond achter ons en was daar zelf gaan staan ik weet ook niet waarom maarja :) . Wanneer ga jij naar ppc yezzi?