EskeGirl schreef:Mag ik wat vragen hier?
Ik lees al een tijd mee en ik heb niets tegen PPC, hoewel ik er geen grote fan van ben (dan bedoel ik het concept van Shetten aan alleman verhuren op je park, wat soms niet goed uitpakt), maar ik ben er nog nooit geweest, dus kan ik verder niet oordelen.
Maar is er een reden dat er door het park zo slecht op zelf opgestelde regels wordt gelet? Waarom laten ze mensen gewoon galopperen, terwijl dat niet mag, waarom geven ze pony's aan kinderen ouder dan 12? (Ik ben van mening dat je beter op lengte en gewicht kan gaan selecteren qua pony's), waarom aan te grote kinderen?
Kan iemand mij uitleggen waarom ze op het park zo laks met hun eigen regels omgaan, soms ten koste van de pony's?
Ik ben bang dat het grotendeels draait om het geld.. Want ja, zeg nou zelf, de meeste kinderen komen voor het rijden.. En als dat dan niet mag komen ze ook niet terug. Maar ik vind het ook heel slecht van Ppc, dat ze amper aan hun eigen regels houden.. Je hebt cowboys die wel gewoon alle regels opvolgen etc, maar er zitten er ook een aantal tussen die dat dus niet doen, helaas.