Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Schleich_bfh schreef:Hey, al lang niet meer online geweest...
Ik heb dringend antwoord nodig, er heeft nl iemand tuig bij me besteld op maat van de fjord hengst,maar 1 probleem, die heb ik niet. Op welk van deze paarden kan ik het dan wel doen? :
-de stijgerende zwarte mustang
- de hannoveraan merrie
- de Tennessee walker merrie 2012
Schleich_bfh schreef:Hey, al lang niet meer online geweest...
Ik heb dringend antwoord nodig, er heeft nl iemand tuig bij me besteld op maat van de fjord hengst,maar 1 probleem, die heb ik niet. Op welk van deze paarden kan ik het dan wel doen? :
-de stijgerende zwarte mustang
- de hannoveraan merrie
- de Tennessee walker merrie 2012
eclair98 schreef:De pasvorm van de paarden komt niet zo heel erg nauw, valt mij tenminste op
BinkieEline: leuke BB, ik neem je idee van openmaken over, vind je dat goed? Dan heb ik ook in een keer twee handvaten haha!
Namen haal ik vaak uit mijn favoriete films of favoriete boeken. Zo heten mijn fell pony's naar de uilen van Harry PotterEn mijn dartmoor pony's zijn vernoemd naar Gandalf en Bilbo uit de Hobbit
Ik ben bezig met een site met alle mijn schleich figuren (paarden, wildlife, smurfen, bayala etc..). Wil een van jullie misschien kijken en heeft die gene dan misschien ook tips? Hij is nog niet af, het is veel werk, ik maak van alles een afzonderlijke foto en ben begonnen met de smurfen, bayala en de paarden ben ik aan het uittypen
http://www.bentesschleich.weebly.com