Denk dat het wel past, je lijkt gewoon een normaal postuur te hebben en 1.63 past over het algemeen nog makkelijk op een D. Maar een duidelijkere foto is natuurlijk nog beter.
wat pijn dat ik pas. ik was al heel erg bang dat ik te groot of zwaar ben sorry komt door de consetratie. en er was net een een april grap bij mij uitgehaald. ik schaamde me dood
Paste ik 3 jaar geleden nog op deze shet? Dat meisje in het paars wat ernaast liep is mijn zusje, zij paste zeker wel, maar ik twijfel of ik toen nog wel paste. Als je de foto niet kunt zien druk dan op de link eronder, dat is dezelfde foto. http://tinypic.com/r/2ephc85/5
Inderdaad net een tikkie te lang bovenlichaam. Ook lijkt de pony wat overbouwd maar wellicht is dat door de foto? Maar daardoor komt je bovenlichaam er ook niet echt goed uit natuurlijk
joeluna
Geplaatst: 05-10-13 18:26
Ow hahaha
nienke555
Geplaatst: 05-10-13 18:28
chelle_dora schreef:
Inderdaad net een tikkie te lang bovenlichaam. Ook lijkt de pony wat overbouwd maar wellicht is dat door de foto? Maar daardoor komt je bovenlichaam er ook niet echt goed uit natuurlijk
Pony was idd wat overbouwd ja, haar kont was ook een stuk hoger dan haar schoft
KarmaWitch
Geplaatst: 05-10-13 18:29
Ik vind dat dat toen zeker nog wel kon! Je hebt een iets lang bovenlichaam maar niet dat het me stoort. tis al beter dan de meeste wat hier komt met een shet
nienke555
Geplaatst: 05-10-13 18:30
xDaantjxx schreef:
Ik vind dat dat toen zeker nog wel kon! Je hebt een iets lang bovenlichaam maar niet dat het me stoort. tis al beter dan de meeste wat hier komt met een shet
Haha ja
DezeNaam
Geplaatst: 05-10-13 18:30
xDaantjxx schreef:
Dus omdat het beter is dan de meeste kan het geen kwaad? Slecht argument, sorry.