Ik vind dat het voor een buitenritje nog wel kan. Zover ik zie zijn haar voeten echt nog niet bij de knie. Ze is lang voor de pony, maar ik denk niet te lang. Zeker voor lichte belasting.
Ik zei net wel te groot, maar het vertkend gewoon ook een beetje, op een of andere manier vind ik het te groot en op de andere manier weer niet.... Maar bij een twijfelgeval altijd stoppen vind ik...
gerpiegorp
Geplaatst: 10-11-16 19:49
Ik ben lekker tegendraads: ik vind het nog passen
Een foto van de zijkant is beter te beoordelen, maar je bent niet extreem te lang en kom op zeg, het is geen porseleinen beeldje. Je steekt er niet erg onderuit en je bovenlichaam lijkt ook niet te lang
Bedankt voor de reacties. De pony is nu kreupel, maar we weten niet of het blijvend is. Ik heb zoiezo al een kleinere ruiter.
Willemijn_x
Geplaatst: 10-11-16 20:44
dit was met ponykamp afgelopen zomer ik mocht mn pony niet meenemen van mn ouders dus mocht ik even op deze kleine C pony/grote B rijden van een vriendin ik ben zelf 1.61 mn moeder (rijd zelf ook) en vriendinnen van mij zeiden dat ik zelfs nog op een a/b zou passen wat vinden jullie van deze pony?