PonyParkCity praat :)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

xLHHx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 09:56

ninaj123 schreef:
Om even terug te komen op dat de kokers heel vies zijn, ja da klopt wel en ik vind zelf ook dat ze die schoon moeten maken maar dat kost echt heel veel tijd enzo als je dat bij 300 pony's moet gaan doen. Zolang de ponys dr geen last van hebben is t goed.

Idd
maar je kan niet weten of ze er last van hebben
miss hebben ze er wek last van maarja :)

Soofjesuper

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 10:22

love_horse1 schreef:
ninaj123 schreef:
Om even terug te komen op dat de kokers heel vies zijn, ja da klopt wel en ik vind zelf ook dat ze die schoon moeten maken maar dat kost echt heel veel tijd enzo als je dat bij 300 pony's moet gaan doen. Zolang de ponys dr geen last van hebben is t goed.

Idd
maar je kan niet weten of ze er last van hebben
miss hebben ze er wek last van maarja :)

Eeuhh... Wat zijn kokers??

Anoniem

Re: PonyParkCity praat :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 10:24

Zoek dat maar op op de wiki.

Binkie_Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 18:28

Waarom als het hier gewoon uitgelegd kan worden?

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 19:14

Binkie_Eline schreef:
Waarom als het hier gewoon uitgelegd kan worden?

Omdat je het zelf wilt weten kan je het beter zelf opzoeken, scheelt ons ook weer

Mdominique

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 19:42

Hooi, ik heb goldy <3 en mn zus calista en ooh wat zit die lekker :oo en die is ook snel :) . En mn vriendin mist.. Ze wilde michel als eerste keus maar er stond een lover achter ons en opeens moest ze voor ons staan in de ponyrij en ze was er zelf een half uur uit geweest en nu hebben we hem niet en een groepje had ook iets heel gemeens gedaan met banjo dat ie kreupel was en dat je er niet op kon rijden en ze hem terug moesten brengen is dus gebeurt en hebben ze hem toen zelf gepakt.. Maar mist is ook leuk :) . Heb gister bij goldy gelegen :D . We zitten nu in viva mexico we moesten een uur op het eten wachten maar het is lekker ! We gaan zo naar de saloon voor slush :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 19:47

Hoe bedoel je dat ze voor jullie moest staan? Mich heeft het iig goed met een lover. <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 19:49

xLHHx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 20:00

Yezzi schreef:
Hoe bedoel je dat ze voor jullie moest staan? Mich heeft het iig goed met een lover. <3

Idd <3
Ben blij dat beste het goed heeft! <3
Laatst bijgewerkt door xLHHx op 24-05-14 20:09, in het totaal 1 keer bewerkt

xLHHx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 20:08

Mdominique schreef:
Hooi, ik heb goldy <3 en mn zus calista en ooh wat zit die lekker :oo en die is ook snel :) . En mn vriendin mist.. Ze wilde michel als eerste keus maar er stond een lover achter ons en opeens moest ze voor ons staan in de ponyrij en ze was er zelf een half uur uit geweest en nu hebben we hem niet en een groepje had ook iets heel gemeens gedaan met banjo dat ie kreupel was en dat je er niet op kon rijden en ze hem terug moesten brengen is dus gebeurt en hebben ze hem toen zelf gepakt.. Maar mist is ook leuk :) . Heb gister bij goldy gelegen :D . We zitten nu in viva mexico we moesten een uur op het eten wachten maar het is lekker ! We gaan zo naar de saloon voor slush :)

Waarom wou ze eigenlijk mich?
Mich is niet bij iedereen zo lief hoor :+
Hij bepaalt namelijk zelf wel wie die mag haha :')
Wat is het toch ook een draakje
Maar voor mij wel het liefste draakje! <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 20:09

Wss omdat Mich (een van de) grootste is. :)

xLHHx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 20:10

Yezzi schreef:
Wss omdat Mich (een van de) grootste is. :)

Idd
Maar iedereen denkt zeker dat ik lieg ofzo maar hij is echt niet bij iedereen lief hoor haha :')
Maarja ben in ieder geval blij dat mich het goed heeft! <3
En eerlijk gezegd als je zelf geen lover van mich ben zou ik hem gunnen aan de lovers die er staan.

Soofjesuper

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 21:14

Mdominique schreef:

wil je een foto van calista maken :)

Edit: en geef calista niet te veel ze zit zo lekker omdat ze veel en veel te dik is, als mensen voer blijven geven krijgt ze echt een keer koliek of zoiets of ze wordt weer lp omdat ze geen kind kan dragdn samen met haar extra gewicht, je hoeft voor haar ook geen extra hooi te halen, ze eet in stal al genoeg. en ik wil echt niet dat er iets met mn caatje gebeurt, want een leven zonder haar is niet voor te stellen :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 21:21

verwijderd13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-14 21:53

Heei mensjes!
Sorry dat ik als TS hier al suuuuper lang niet geweest ben :'( Maar we zitten al aan de 200 :+ *\o/* *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 21:54

Heee mede-TS! :D
Ben je nog geweest?

verwijderd13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-14 21:54

Mdominique schreef:

Banjo... kreupel? -O-

verwijderd13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-14 21:55

Yezzi schreef:
Heee mede-TS! :D
Ben je nog geweest?

In de herfstvakantie. Heb het super druk met school, men vz paardje enzo... maar volgende herfst gaan we weer :D

liliekska

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 08:26

Hoe heeft broschje het?? Wil je een foto van hem maken? Super dat je goldy hebt!

liliekska

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 10:28

Omg spirit de lp is al rp!! Ik vin dat gwn echt te vroeg!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 10:29

Ik niet hoor, ze is ook stevig en niet zo jong meer. Zij is er al klaar voor, als je het vergelijkt met Santa en Milan.

liliekska

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 10:36

ik had gehoord dat ze pas 2 is??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 10:41

Dat kan echt niet, twee en dan al zo stevig gebouwd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 12:42

spirit heet nu Rosanne vgm hahaha

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 14:32

Mag ik wat vragen hier?
Ik lees al een tijd mee en ik heb niets tegen PPC, hoewel ik er geen grote fan van ben (dan bedoel ik het concept van Shetten aan alleman verhuren op je park, wat soms niet goed uitpakt), maar ik ben er nog nooit geweest, dus kan ik verder niet oordelen.

Maar is er een reden dat er door het park zo slecht op zelf opgestelde regels wordt gelet? Waarom laten ze mensen gewoon galopperen, terwijl dat niet mag, waarom geven ze pony's aan kinderen ouder dan 12? (Ik ben van mening dat je beter op lengte en gewicht kan gaan selecteren qua pony's), waarom aan te grote kinderen?
Kan iemand mij uitleggen waarom ze op het park zo laks met hun eigen regels omgaan, soms ten koste van de pony's?