Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
TFS schreef:@PBL: Dankjewel! (Altijd leuk als iemand reageert op de dingen die je maakt hihi) Nu je het zegt trouwens... Is me niet eens op gevallen dat de deken perfect voor kerst is...
![]()
Ik weet niet welke kleuren je allemaal hebt (en waarvan je dus een nieuwe renset kan maken) maar oranje lijkt me wel heel leuk! Mint groen, of fel geel is ook heel leuk voor de zomer!
Het is heel leuk om hier te lezen en al jullie creaties te bekijken, maar wat ik wel heel jammer vind is dat er weinig grote teksten worden geplaatst waarbij nog wat te lezen valt. Je hoeft natuurlijk niet bij elke post iets gemaakt te hebben, maar het is wel leuk om te lezen waar je mee bezig bent en te reageren op de mensen die iets vragen. Nu omdat het zo veel posts zijn en zo veel vragen vind ik het moeilijk om overal antwoord op te geven...![]()
Palmbierlove schreef:TFS schreef:@PBL: Dankjewel! (Altijd leuk als iemand reageert op de dingen die je maakt hihi) Nu je het zegt trouwens... Is me niet eens op gevallen dat de deken perfect voor kerst is...
![]()
Ik weet niet welke kleuren je allemaal hebt (en waarvan je dus een nieuwe renset kan maken) maar oranje lijkt me wel heel leuk! Mint groen, of fel geel is ook heel leuk voor de zomer!
Het is heel leuk om hier te lezen en al jullie creaties te bekijken, maar wat ik wel heel jammer vind is dat er weinig grote teksten worden geplaatst waarbij nog wat te lezen valt. Je hoeft natuurlijk niet bij elke post iets gemaakt te hebben, maar het is wel leuk om te lezen waar je mee bezig bent en te reageren op de mensen die iets vragen. Nu omdat het zo veel posts zijn en zo veel vragen vind ik het moeilijk om overal antwoord op te geven...![]()
Dankje
en ik ben het helemaal met je eens
ik probeer zelf altijd op veel te reageren en te vertellen
ik wou ook eerst groen doen, maar ik heb niet zo'n mooie groen, dus die gaat helaas niet, maar verder heb ik zo'n beetje alle kleuren van de regenboog dus bijna alles is mogelijk, hihi
geel is ook wel leuk
misschien dat ik nog meerdere setjes maak
touwhalsters moet ik ook nog een aantal van maken,
bij mij lukte het in het begin ook niet en vloog het nog net de kamer niet door,
uiteindelijk nog een paar keer geprobeerd en toen snapte ik het opeens,
alleen voor pony's lukt het bij mij nog minder mooi dan voor paarden
verder barst ik nog van de tuig ideeën, maar ik moet ook weer eens gaan beginnen met repainten
KittyDylan schreef:Precies dit
Mijn blauwe leren halster heeft nog wat sierlijntjes erop gekregen.
[ [url=m/SYHK0g.jpg]Afbeelding[/url] ]
Een regenboog touwhalster.
[ [url=m/Prf31e.jpg]Afbeelding[/url] ]
En een groen touwhalster.
[ [url=m/hC99zt.jpg]Afbeelding[/url] ]
En mijn zadelkamer heeft al een vloer![]()
[ [url=m/w8gTmy.jpg]Afbeelding[/url] ]
KittyDylan schreef:Nieuwe repaint![]()
Hij is nog naamloos, maar ik zat aan Bandito te denken. Als jullie nog suggesties hebben..
[ [url=m/nMRHyC.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/hR4Mrv.jpg]Afbeelding[/url] ]