Maffe pennyverhalen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Juud87

Re: Maffe pennyverhalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 19:52

hahah, was laatst op de stal waar een pony van een vriendin staat, die ik soms mag doen als ze niet ken. daar staat een pony, Ricky, en zn baasjes doen niet echt veel met m.
kwam ze daar met een vriendin, eerst zelf 10 minuten rondgehobbeld in een normale broek (incl bouwvakkers decollete), alleen stap en draf. toen ging die vriendin erop, heeft alleen gestapt, en 3 pasjes draf. de pony vertikte het op een gegeven moment en bleef stilstaan, de eigenaresse was even in de stal zelf, capucino zetten ( kom op, ze is hoogstens 12 )
en toen kwam ze terug, je mag m nu wel uitstappen.

kom op.. hij heb alleen gestapt.. of ie dat nou in de wei doet of in de bak.. maakt niet uit.
maar dat was wel even grappig om te horen
niet echt penny maargoed

dreamer555

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 20:08

saaraah schreef:
dreamer555 schreef:
wat is niet snap is wrm noemen jullie dat penny verhalen !! en het klinkt een beetje dom maar wat zijn dat ?? ik ben net nieuw namelijk dus ??

alvast dankje voor antw

Zie ik hier een nieuw penny verhaal ontstaan?

nou jaa zeg!!!

_Denies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 20:12

dreamer555

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 20:14

Juud87 schreef:
hahah, was laatst op de stal waar een pony van een vriendin staat, die ik soms mag doen als ze niet ken. daar staat een pony, Ricky, en zn baasjes doen niet echt veel met m.
kwam ze daar met een vriendin, eerst zelf 10 minuten rondgehobbeld in een normale broek (incl bouwvakkers decollete), alleen stap en draf. toen ging die vriendin erop, heeft alleen gestapt, en 3 pasjes draf. de pony vertikte het op een gegeven moment en bleef stilstaan, de eigenaresse was even in de stal zelf, capucino zetten ( kom op, ze is hoogstens 12 )
en toen kwam ze terug, je mag m nu wel uitstappen.

kom op.. hij heb alleen gestapt.. of ie dat nou in de wei doet of in de bak.. maakt niet uit.
maar dat was wel even grappig om te horen
niet echt penny maargoed

waar staat dit paard ??? en welke kleur heeft hij ? mischien ken ik hem namelijk...

neetje86

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 20:15

weet je wat erger is als penny meisjes, penny volwassenen. ik (een typje dat slecht nee zecht) ging vandaag sinds een week weer op mn pony rijden. komt er zo'n vrouw die net bij me op stal staat ongevraagd de bak in lopen begint me les te geven. pony reageerde heel slecht op dr ze moest steeds harder lopen en vooral haar eiegn tempo bepalen. ik rijdt dr meestal juist onder dr tempo omdat ze heel druk is. nou ze bleef doorgaan dus op een gegeven moment heb ik gezecht nou ze heeft een week stil gestaan ik ga uitstappen. echt zo absurt dat iemand gewoon de bak inloopt!!!

Jolandaa_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 20:16

gistere ben ik wezen rijden op Tinkerbell( op een stal waar je pony les krijgt.. vind ik kei leuk ) Ik ben 15 , zat dus op Tink.. Ik vroeg aan een meidje van 14 : "rijd jij nooit op Tink, want je rijd altijd op de rustige ponys" zegt ze zo : "ik heb eerst altijd op Tink gereden , door mij is ze nu niet meer zo druk" ik zo van : "oh oke" klopt dus geen zak van, Tink is nog steeds druk, maar wil graag springen. Ze zei ook dat ze door haar 1 m kon springe.. Ze zelf durft nog niet eens met Gold( makste pony daar ) over een hindernis van 30 cm.. hoezo penny

dancertje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 20:17

inderdaad

dreamer555

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 20:19

inderdaad hoe zo penny!!! toch niet te geloven?

_Denies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 20:19

dreamer555 schreef:
inderdaad hoe zo penny!!! toch niet te geloven?

Net wist je nog niet wat een penny was?

dancertje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 20:23

ze heeft uitleg gehad we moeten eigenlijk ene curcus geven hoe herkenn ik een penny

_Denies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 20:24

Die is er al, nouaj hoe word ik een penny!!!
Het herkennen kan wel een les worden

neetje86

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 20:25

oeeee ik wil die cursus dan wel volgen

_Denies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 20:26

MilOu_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 20:38

haha pennys zijn opzicht wel grappig mr ze irriteren me nogal soms..
Als je niet genoeg van iets af weet, ga er dan ook niet over zeuren.. lees er eerst iets over of weeetikveelwat..

debbiejansen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 20:58

hihi zo had ik er ook een vanmiddag die zei dat ze een veulen had dat al twee was ik geloofde er niks van want een paard van 2 is geen veulen meer zegt ze zo van ja ik kan al heel goed op haar rijden we gaan haar nu proberen voor een wagentje ik had egt zo iets van ja hallo dat klopt niet want iemand met een eigen paard weet denk ik ook wel dat een paard van 2 geen veulen maar is en dat je er dan tenallereerste nog NIET op mag rijden

Jolandaa_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 21:11

whaha.. wat ze verzinnen tegenwoordig.. de penny gang is nog erger dan de KKK nee grapje

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 21:35

Niet echt een pennyverhaal maar ik vond het wel lollig

Ik woon dus vlak bij Duitsland en 500 meter verderop is een camping Ik ga buitenrijden en kom ik een Duitser tegen die zijn poedel aan het uitlaten is.. Zecht i tegen mij: Jou hond is wel wat groter als de mijne Ik moest me echt enorm inhouden om niet los te barsten van het lachen Ik met een hele lieve glimlach jaahaa..

Miss_Maya

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 21:57

Ik ging vandaag mijn pony halen en kom zo langs een soort 'speeltuintje' en daar zitten jongens van 15 foz .
Roepen die : Ga er toch op zitten !! Dat gaat veel sneller
Ik : *Kijkt verbaasd* Dat mag nog niet
Zij : Wrm niet ??
Ik : Ze is nog maar 2 en moet 3 zijn
Zij : Och dat gaat wel kruip daarop
Ik : You wish , en liep verder

Ik ging mijn pony terugbrengen .
Zo van die kindertjes OOOHH das een mooi paardje
en dan hoor je in eens heel luid KIJK MAMA EEN VEULEN
ik moest mijn lach toch in houden hoor
Mijn pony is een shetlanderke hé

NTuinenburg

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-06 11:57

Ik houuuu van penny's!!!
Vooral van de lieve, maar soms ik het ook wel leuk om een brutale tegen te komen haha, is meteen me hele dag weer goed.

Een tijdje geleden reed ik een belgisch trekpaard (hengst jaja) was 3 jaar, en was net bezig met hem in te rijden, stond gewoon op een manege enzo.
En elke dag stonden er weer een paar kindertjes met ouders voor zn stal even een snoepje te geven, en even aaien enz, zo lief
Ik kon ook elke dag wel iemand strikken die hem wilde poetsen, stonden telkens in de rij ghehe. en dan liep ik vervolgens door de manegestallen even iets halen ofzo, en dan hoorde je een meisje dolgelukkig aan haar vriendinnetjes vertellen dat ze net Tank gepoetst had, en dat hij heel lief was, en al meteen een band met haar had enzo. te schattig
Meestal als er dan iemand was die ook echt goed hielp met poetsen en uitmesten enz (vrijwillig hoor ) liep ik haar ook uitstappen, en dan zie je die meisjes zo gelukkig weer naar huis gaan, zo schattig.

shell

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-06 14:29

ik had gistere ook weer eens lol om 1 van de penny's bij ons op stal. die stond namelijk tegen een meisje uit mijn les te pochen over dat ze samen met nog een meisje een wilde hengt hadden gehad maar dat anky hem had overgekocht voor der zoontje dus ik vraag zo van zozo en wat voor eentje was het der? dus dat meisje : ja dat weet ik niet meer maar hij was wel heeel wild. dus ik en hoe hete die dan? ja hij hete painted black. dus ik owja zozo en hoe oud ben jij eigelijk? meisje ja 9 en mijn vriendin ook maar we hebben hem niet zo heel lang gehad hoor...... jaja nou naarm ij nidee eerder helemaal niet

mietjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-06 20:36

oh hahahaha ik heb ook nog wel een leuk verhaal
een paar jaar trug stond ik op een dressuurstal waar ik heel lang heb "gewerkt" na school (manege + dressuurstal 2 verschillende bedrijven naast elkaar maar delen binnenbak) stro te lade met de stagaire van die dressuurstal en tevens een vriendin van me, komt er sown penny van de manegekant (wat helemaal niet mag) ineens bij ons staan en zegt: "ik vind het fijn om bij paarden te zijn" .
nou... wij lagen helemaal in een scheur die stagaire en ik hahaha egt zooo penny

ponymeid1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-06 21:40

Dat is toch lief ...

Mri

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-06 21:52

Ik weet nog heel goed dat ik op de basisschool zat, groep 6 of 7 denk ik, misschien zelfs wel groep8, geen idee meer.
Maar dr zat een meisje bij mn 2lingzusje in de klas (klas lager dan ik) die op dezelfde manege reed. (andere dag, zij wist niet dat wij daar toen ook les hadden)

Die vertelde dat ze van een hele wilde pony was afgevallen en dat ze daardoor een whiplash had opgelopen.
Die pony was een schat, wat er gebeurd was precies weet ik niet meer, maar zij heeft ene paar weken met een sjaal omgelopen.
Volgens mij is ze aardig opgedroogd, maar elke keer als ik haar naam zie staan in een topic (ze is ook een bokker) moet ik er weer aan denken...

Shezzit

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 16:32

Ik heb vandaag zowel de Penny, als de Penny Plus, als de Super pony gekocht. (en idd, ik ben 21 jr) Jeugdsentiment! (maar nee, ik ga jullie niet lastig vallen met al mijn verhalen over mijn wilde hengst die ik getemd heb, en met wie ik over 2meter hoge hindernissen kan springen hoor!)

absque_dubio

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 16:53

Ge-wel-dig.