Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Kimmie25501 schreef:The_Cat, Maar wat is opslag van het stalgeld dan? De plek waar het wordt opgeslagen? Of dat het duurder wordt?
MarjanB, ah oke. Euhm, helaas niet. Ik en Sophie zijn nu de enigen die hem mogen verzorgen, omdat hij nog in quarantaine staat. Helaas...
Oh ja, daar had ik niet over nagedacht. Dat maar hopen dan, ik was al helemaal bang dat ik een andere stal moest gaan zoeken.
Kimmie25501 schreef:MarjanB, hij staat nu eventjes nog alleen en is vandaag vanwege de enorme regenval een keertje niet buitengekomen. Normaal staat hij wel altijd buiten.
Kimmie25501 schreef:bruintje, denk het niet. Omdat hij dus in quarantaine staat, kan niemand hem eerst aanraken, en daarna naar hun paard. Dan moeten mensen zich helemaal omkleden enzo.
Danique, maar ik kan er toch niks aan doen dat ik ziek ben? Want moet ik dan doen? Met mijn koortshoofd daar op stal gaan staan?
Pichu, ik weet niet wie. Want andere mensen van stal mogen hem niet aanraken, en mensen die niet bij ons op stal staan, wil ik nog niet met hem laten wandelen, omdat die hem nog niet goed kennen en ik dan niet weet wat hij doet.
Mara2000 schreef:Stalhouder kan hem vast wel een paar uurtjes buiten zetten in een paddock.
En anders inderdaad met koortshoofd ernaar toe.