Gisteren zat ik nog op zo'n 77 volgers, vandaag ineens 64 Best gek dat dat zo snel kan dalen ineens.
Joysieee
Geplaatst: 03-04-16 23:13
Ghostattack schreef:
Gisteren zat ik nog op zo'n 77 volgers, vandaag ineens 64 Best gek dat dat zo snel kan dalen ineens.
Instagram verwijdert eens in de tijd 'spookaccounts', accounts die dud nooit op instagram zijn, spamaccounts etc. Dan dalen je volgers op die dag vaak wel wat haha
Ik heb van de week mijn 1000ste volger gekregen inmiddels alweer iets erover. Overigens krijg ik ook maar ong 100-200 likes op mijn foto's. Slomo video's wel een stuk meer. Vinden ze schijnbaar erg leuk
Ik ben inmiddels hard op weg naar de 4000 volgers nu al op 3855. Mijn Instavolgers zijn wel erg kieskeurig met wanneer ze actief zijn, momenteel vinden ze alleen steigerfoto's leuk.. ene keer vinden ze een filmpje leuk. Het wisselt, bij jullie ook?
Ik heb af en toe een treffer, maar er is geen pijl op te trekken Ik word de laatste tijd trouwens zo vaak genoemd in die irritante spam reacties voor extra volgers. Kun je dat niet blokkeren ofzo?
Afgelopen dagen heb ik dat ook heel erg veel, die spam berichten over meer volgers. Heel vervelend! Blokkeren heeft geen zin, het zijn heel veel verschillende accounts.
Ik heb ook bijna 4000 volgers! Nog een stuk of 7 volgers en dan ben ik er!
Ik nu constant wanneer ik een nieuwe foto post een stuk of 2 à 3x dat ik getagt wordt in een foto die over zoiets gaat. Heel vervelend. Maar dat gaat meestal in vlagen, heb het soms heel veel, dan een hele tijd helemaal niet en dan weer wel haha.