Even in m'n beste Duits terug mailen of ze het geld terug kunnen storten of anders een extra setje paardjes meesturen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
marrit_tara schreef:heeft iemand nog tips bij het repainten van een vliegenschimmel ?
Shettepret schreef:Leuke collectie LE's en Fantasy paarden heb je Brigitte!
Ik doe definitief mee met de Hoofbeats LiveShow dus Pippin gaat mee! Daarna komt hij naar jou toe! Zal rond de 29e zijn.
Ik heb dat ook eens gehad Thats_Me! Ik kreeg mijn geld netjes terug toen!
Marrit, zorg dat je Flebites niet te groot, donker of klodderig zijn.
Ik zal zo een foto posten van mijn Flebitten Grey hengst.
Hij is naar een liveshow in Engeland geweest en daar was hij 6e geplaatst (van de 59 deelnemers in zijn klasse). Dat was toch wel heel gaaf!!
Citaat:Vind het een beetje vaag welke figuren er nou uit gaan. Op de officiele schleich site staat dat er van de paarden alleen de clydesdale merrie uit gaan, de dressuur, cross, spring 'beeldjes' en verder blijft er qua paarden alles in. Ook stond er eerst dat 2 holstein kalfjes er uit gaan, nu gaat een roodbonte stier er opeens uit. Volgens mij hebben ze alles lopen veranderen, eerst gingen de lippi's er ook uit, maar die blijven nu ook gewoon in de collectie (?) Vaag allemaal...
amykimmie schreef:Leuke repaint natasha! Is dat het clydesdale veulen?
Vind het een beetje vaag welke figuren er nou uit gaan. Op de officiele schleich site staat dat er van de paarden alleen de clydesdale merrie uit gaan, de dressuur, cross, spring 'beeldjes' en verder blijft er qua paarden alles in. Ook stond er eerst dat 2 holstein kalfjes er uit gaan, nu gaat een roodbonte stier er opeens uit. Volgens mij hebben ze alles lopen veranderen, eerst gingen de lippi's er ook uit, maar die blijven nu ook gewoon in de collectie (?) Vaag allemaal...
xBalou schreef:Sorry dat ik zoveel reageer, maar ik moet even een paar dingen kwijt![]()
Pbl, mijne zijn 9 cmIk heb er bij de eerste 3 niet opgelet, en heb er vandaag nog 6 gemaakt, en die ook 9 cm gemaakt, want ik hang ze op aan de muur van mijn binnenbak, en dan vind ik het minder mooi als ze niet allemaal evenlang zijn.. ( niet dat ze nu wel allemaal kloppen
)
ankie1999, ik vind je namen leuk! Maar is Raheem een "arabische naam"? Dan zou ik het persoonlijk leuker vinden om de merrie dan ook een beetje een oosterse naam te geven, maar dat maakt opzich niets uit![]()
sanne_sanne, mooi halster! Wil roodvos mij ook helpen??Ik heb werkelijk geen idee hoe dat moet
edit: heeft iemand trouwens nog tips/kritiek/commentaar op mijn repaint uit de OP?
Hier nog een x:
Ik repaint zelf niet maar het oog ziet er een beetje vaag uit
http://i47.tinypic.com/10oobpj.jpg
Thats_Me schreef:Ja, ga ze ook nog mailen. Wil alleen even de mail na laten kijken door een vriendin die beter is in Duits dan ik. Dan maar een dagje wachten en gelijk goed dan dat ik niet helemaal de juiste toon weet te pakken.
Storneren is geen optie meer is gister al overgemaakt (eergisteren de foutmelding) en de bank was al dicht toen ik het ontdekte. Naja komt wel goed en anders een stel extra paardjes, ook leuk!
sajilover schreef:xBalou schreef:Sorry dat ik zoveel reageer, maar ik moet even een paar dingen kwijt![]()
Pbl, mijne zijn 9 cmIk heb er bij de eerste 3 niet opgelet, en heb er vandaag nog 6 gemaakt, en die ook 9 cm gemaakt, want ik hang ze op aan de muur van mijn binnenbak, en dan vind ik het minder mooi als ze niet allemaal evenlang zijn.. ( niet dat ze nu wel allemaal kloppen
)
ankie1999, ik vind je namen leuk! Maar is Raheem een "arabische naam"? Dan zou ik het persoonlijk leuker vinden om de merrie dan ook een beetje een oosterse naam te geven, maar dat maakt opzich niets uit![]()
sanne_sanne, mooi halster! Wil roodvos mij ook helpen??Ik heb werkelijk geen idee hoe dat moet
edit: heeft iemand trouwens nog tips/kritiek/commentaar op mijn repaint uit de OP?
Hier nog een x:
Ik repaint zelf niet maar het oog ziet er een beetje vaag uit
http://i47.tinypic.com/10oobpj.jpg