Schleich Paarden [Deel 10]

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Thats_Me

Re: Schleich Paarden [Deel 10]

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-12 18:59

Mijn geld voor de Marbachers is overgemaakt!! Kom er alleen achter dat het twee keer is overgemaakt ipv 1 x (kreeg een foutmelding bij internetbankieren en moest het later nog een keer proberen). Toen ging het ook mis en wou het vandaag weer proberen en blijkt het dus 2x zijn afgeschreven.

Even in m'n beste Duits terug mailen of ze het geld terug kunnen storten of anders een extra setje paardjes meesturen := Even afwachten dus. Oja, en natuurlijk maandag de Rabobank bellen heb m'n foutmelding geprintscreend dus ik vind het behoorlijk misleidend.

Marritx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-12 19:05

heeft iemand nog tips bij het repainten van een vliegenschimmel ?

Summerfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-12 19:10

marrit_tara schreef:
heeft iemand nog tips bij het repainten van een vliegenschimmel ?

Aangezien je na 2x PB nog niet luistert:

LET OP JE ONELINERS ALSJEBLIEFT!

Dit is voor ons allemaal onoverzichtelijk, en het topic staat er straks helemaal vol mee, dus let er alsjeblieft op! Dit geldt trouwens voor iedereen die oneliners plaatst!

Maargoed, weer even positief.
Ik heb weer een paar gespjes, en ga dus binnenkort mijn deken afmaken en aan een halster beginnen.
Alleen zit ik met een probleempje: Mijn secondelijm is heel dun, en als ik het op mijn lint doe word mijn lint helemaal donker, en dat staat echt vreselijk.
Iemand tips om hier vanaf te komen? Verder vind ik het wel prettige lijm. Of heeft iemand nog andere goedkope lijm die dit niet heeft?

Shettepret

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-12 19:11

Leuke collectie LE's en Fantasy paarden heb je Brigitte!
Ik doe definitief mee met de Hoofbeats LiveShow dus Pippin gaat mee! Daarna komt hij naar jou toe! Zal rond de 29e zijn.

Ik heb dat ook eens gehad Thats_Me! Ik kreeg mijn geld netjes terug toen!

Marrit, zorg dat je Flebites niet te groot, donker of klodderig zijn.
Ik zal zo een foto posten van mijn Flebitten Grey hengst.
Hij is naar een liveshow in Engeland geweest en daar was hij 6e geplaatst (van de 59 deelnemers in zijn klasse). Dat was toch wel heel gaaf!!

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-12 19:20

Shettepret schreef:
Leuke collectie LE's en Fantasy paarden heb je Brigitte!
Ik doe definitief mee met de Hoofbeats LiveShow dus Pippin gaat mee! Daarna komt hij naar jou toe! Zal rond de 29e zijn.

Ik heb dat ook eens gehad Thats_Me! Ik kreeg mijn geld netjes terug toen!

Marrit, zorg dat je Flebites niet te groot, donker of klodderig zijn.
Ik zal zo een foto posten van mijn Flebitten Grey hengst.
Hij is naar een liveshow in Engeland geweest en daar was hij 6e geplaatst (van de 59 deelnemers in zijn klasse). Dat was toch wel heel gaaf!!

Ok, dat biedt hoop! Krijg ze ook vanuit de ruitersportzaak dus heb wel goed vertrouwen in dat het goed komt. Echter vind ik het van de rabobank zeer slordig dus heb gelijk een klacht in gediend. Kon online dus even afwachten wat hun zeggen.

Palmbierlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-12 19:38

idd echt super collectie wiekenmeisje!
je hebt nog meer eenhoorns en pegasussen dan mij,
ik mis de staande pegasus nog en de nieuwe versies van de eenhoorn en pegasus steigerend..

@ summer ik heb dat dus ook mijn secondelijm,
maar niet zozeer dat mijn lint donker wordt, maar meer dat mijn lint hard wordt,
ook heel vervelend
maar het plakt wel super snel,
ik kan er dus echt niet tegen als ik andere lijm gebruik en ik moet dan 5 minuten dat ding vasthouden tot het eindelijk vast zit,
zo schiet dat toch niet echt op,
of hoe doen jullie dat?

Shettepret

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-12 20:27

Bij mij was het idd ook via de Rabo. Ook een foutmelding met toch een afschrijving.
Heb het betreffende bedrijf een mail gestuurd. Ook aangegeven dat ze de order ook 2x mochten sturen eventueel. Toch netjes geld terug gehad de dag erna.

Zou je het eventueel kunnen storneren?

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-12 21:35

Ja, ga ze ook nog mailen. Wil alleen even de mail na laten kijken door een vriendin die beter is in Duits dan ik. Dan maar een dagje wachten en gelijk goed dan dat ik niet helemaal de juiste toon weet te pakken.

Storneren is geen optie meer is gister al overgemaakt (eergisteren de foutmelding) en de bank was al dicht toen ik het ontdekte. Naja komt wel goed en anders een stel extra paardjes, ook leuk!

HxSunlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-12 12:52

Ik heb weer een nieuw repaint af^^ Snoepie!

Als het goed is komen er vanmiddag nog 2 paardjes op de post om in opdracht te repainten ^^

Afbeelding

JolijnAila12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-12 13:33

Citaat:
Overgens heb ik deze week het oudste veulen van schleich binnen gekregen ben helemaal blij :d

Super leuk! Heb je er misschien een foto van? Ik ben erg benieuwd namelijk! :D

Heb trouwens vandaag een foto genomen van al mijn schleich paardjes bij elkaar, die ga ik straks even proberen te plaatsen! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-12 14:56

Leuke repaint natasha! Is dat het clydesdale veulen?

Vind het een beetje vaag welke figuren er nou uit gaan. Op de officiele schleich site staat dat er van de paarden alleen de clydesdale merrie uit gaan, de dressuur, cross, spring 'beeldjes' en verder blijft er qua paarden alles in. Ook stond er eerst dat 2 holstein kalfjes er uit gaan, nu gaat een roodbonte stier er opeens uit. Volgens mij hebben ze alles lopen veranderen, eerst gingen de lippi's er ook uit, maar die blijven nu ook gewoon in de collectie (?) Vaag allemaal...

JolijnAila12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-12 15:23

Citaat:
Vind het een beetje vaag welke figuren er nou uit gaan. Op de officiele schleich site staat dat er van de paarden alleen de clydesdale merrie uit gaan, de dressuur, cross, spring 'beeldjes' en verder blijft er qua paarden alles in. Ook stond er eerst dat 2 holstein kalfjes er uit gaan, nu gaat een roodbonte stier er opeens uit. Volgens mij hebben ze alles lopen veranderen, eerst gingen de lippi's er ook uit, maar die blijven nu ook gewoon in de collectie (?) Vaag allemaal...

Deze paarden gaan eruit:
- Lippizaner veulen
- Lippizaner merrie
- Lippizaner hengst
- Shetlander veulen
- Arabier veulen grazend
- knabstrupper veulen drinkend (ik weet niet hoe je het ras spelt trouwens :P)
- Palomino hengst
- Haflinger merrie
- Haflinger ruin
- Zwarte woud jaarling
- Hannoveraan merrie
- Hannoveraan veulen

Best wel veel dus!
Er zijn ook al wat nieuwe van 2013 bekend, ze lijken me erg mooi! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-12 15:31

Ja, weet dat er nieuwen bekend zijn!
Maar eerst stonden deze ook op de officieele site van schleich dat ze er uit gaan (lijstje wat jolijn stuurt)
Maar nu staan er hele anderen op...

Volgende week nog school, dan wil ik eindelijk eens vilt halen (heb 2 tussenuren dus dat gaat zeker lukken)
En dan die week erop heb ik herfstvakantie, dus kan ik mooi dekentjes gaan maken!

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-12 16:48

Mochten er mensen nog op zoek zijn, heb er heel wat staan en doe er eigenlijk niets mee. :)
Dus PB maar. :D

luckycharm1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-12 18:06

jammer dat er zoveel moddelen uit gaan
mooie fotos wiekenmeisje
zelf ben ik nu met tuig bezig voor een ruil
weet iemand wat ik nog kan maken
en als iemand geintreseert is in een ruil pb me

Palmbierlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-12 21:47

ik heb eindelijk een deken gemaakt van mijn nieuwe stofje, en er ook gelijk een oornetje bij gemaakt:
Afbeelding
het showhalster en de horsebead zijn een bestelling van joannexxsaar en passen er heel toevallig heel leuk bij..

verder heb ik weer een aantal tuigbestellingen erbij,
en hoop ik binnenkort mijn Amerikaanse deken te maken, oornetje heb ik al..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-12 22:44

Wauw wat een leuk setje pbl! Staat leuk op die merrie :)

Heb vandaag op internet een lijstje langs zien komen van de nieuwen van 2013. Stond geen foto bij maar ik vind de rassen wel logisch.
Uit mijn hoofd: appaloosa familie, shire familie, lipizaner merrie en veulen, haflinger. (En dan de nieuwen die al bekend zijn, hannoveraan merrie en veulen en de fell pony familie)
Ik weet niet wat er van waar is, maar het zou mij niets verbazen!

lideli

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-12 23:00

@ amykimmie ja dat klopt, heb ik ook zien staan ja.

Nik heb jij al een uitslag van je wedstrijd trouwens?
of ging die niet meer door?

Ik heb nog een aantal basisdingetjes gemaakt vandaag en mijn renset voor Joysie afgemaakt :)

HxSunlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-12 08:37

amykimmie schreef:
Leuke repaint natasha! Is dat het clydesdale veulen?

Ja klopt!

Ik heb de staart meer omhoog gezet, en de nek heb ik gedraaid ;)

sajilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-12 10:46

xBalou schreef:
Sorry dat ik zoveel reageer, maar ik moet even een paar dingen kwijt :P

Pbl, mijne zijn 9 cm :oo Ik heb er bij de eerste 3 niet opgelet, en heb er vandaag nog 6 gemaakt, en die ook 9 cm gemaakt, want ik hang ze op aan de muur van mijn binnenbak, en dan vind ik het minder mooi als ze niet allemaal evenlang zijn.. ( niet dat ze nu wel allemaal kloppen _O- )

ankie1999, ik vind je namen leuk! Maar is Raheem een "arabische naam"? Dan zou ik het persoonlijk leuker vinden om de merrie dan ook een beetje een oosterse naam te geven, maar dat maakt opzich niets uit ;)

sanne_sanne, mooi halster! Wil roodvos mij ook helpen?? :o Ik heb werkelijk geen idee hoe dat moet :D

edit: heeft iemand trouwens nog tips/kritiek/commentaar op mijn repaint uit de OP?

Hier nog een x:

Ik repaint zelf niet maar het oog ziet er een beetje vaag uit

http://i47.tinypic.com/10oobpj.jpg

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-12 10:50

Thats_Me schreef:
Ja, ga ze ook nog mailen. Wil alleen even de mail na laten kijken door een vriendin die beter is in Duits dan ik. Dan maar een dagje wachten en gelijk goed dan dat ik niet helemaal de juiste toon weet te pakken.

Storneren is geen optie meer is gister al overgemaakt (eergisteren de foutmelding) en de bank was al dicht toen ik het ontdekte. Naja komt wel goed en anders een stel extra paardjes, ook leuk!

Even contact gehad met het bedrijf en ik krijg als het goed is nu 2 marbacher setjes. Even kijken of ik die zelf ga houden, cadeau geef of ga verkopen. Maandag worden ze verstuurd dus dan merk ik snel genoeg of alles goed is gegaan.

Hoop nog wel reactie van de bank te krijgen.

_Balou

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-12 15:22

sajilover schreef:
xBalou schreef:
Sorry dat ik zoveel reageer, maar ik moet even een paar dingen kwijt :P

Pbl, mijne zijn 9 cm :oo Ik heb er bij de eerste 3 niet opgelet, en heb er vandaag nog 6 gemaakt, en die ook 9 cm gemaakt, want ik hang ze op aan de muur van mijn binnenbak, en dan vind ik het minder mooi als ze niet allemaal evenlang zijn.. ( niet dat ze nu wel allemaal kloppen _O- )

ankie1999, ik vind je namen leuk! Maar is Raheem een "arabische naam"? Dan zou ik het persoonlijk leuker vinden om de merrie dan ook een beetje een oosterse naam te geven, maar dat maakt opzich niets uit ;)

sanne_sanne, mooi halster! Wil roodvos mij ook helpen?? :o Ik heb werkelijk geen idee hoe dat moet :D

edit: heeft iemand trouwens nog tips/kritiek/commentaar op mijn repaint uit de OP?

Hier nog een x:

Ik repaint zelf niet maar het oog ziet er een beetje vaag uit

http://i47.tinypic.com/10oobpj.jpg

Ehm.. Wat is er met mijn post? Ik ben begonnen aan de de her repaint op mijn fallabella hengst, ik wil graag een vos vliegenschimmel maken, of appaloosa. Ik ben nu aan het wachten op het gestipte konijn en de oranje kat via marktplaats. Ik wil mijn konijn Luna en mijn kat Binky namaken :P

Joysieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-12 19:43

Jeeh,gisteren eindelijk de LE van de Andalusier binne gekregen!Thanks Nathas!!!
De postbode zei dat ze er vrijdag en donderdag ook waren geweest,maar dat is helemaal niet waar,want toen was mn ma de hele dag thuis,en ze hadden toen geen briefje in de brievenbus gedaan ofzo,beetje vaag dus,maar ik heb hem nu en ben er blij mee!!!!!!!Foto komt later,tinypic doet het op een of andere manier niet,dus ben even Photobucket aan het aanmaken.

Verder ook nog een rijsetje gemaakt,ben er best trots op,want hij is heel mooi geworden vind ik zelf!
Vandaag helaas geen tijd gehad om lideli's spulletjes op de post te doen,naja,dan maar morgen.
Ook bezig met de spulletjes van jaimy1999,ik heb het verwarmingsdekje en het hoofdstel al af.

Photobucket aangemaakt,dus hier is een foto van het rijsetje:
http://i1339.photobucket.com/albums/o711/JoysLoveHappy/DSC04060_zps0a8cfb17.jpg

En een foto van de LE Andalusier:
http://i1339.photobucket.com/albums/o711/JoysLoveHappy/DSC04065_zps5aed2b1c.jpg

Iemand tips op het rijsetje??

thirzascooby

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-12 20:58

mooi rijsetje en die le is echt cool

Palmbierlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-12 22:35

mijn SE waren donderdag al aangekomen,
die hadden ze bij de buren gebracht..
ik zal morgenavond even foto's van ze maken,
en ook de andalusier samen met al zijn andere look-a-likes ;)