Sypol_Rawr schreef:die andere foto was ook wel goed hoor, Batlow moet niet zo zeuren Uh nou ik kan daar echt geen leeftijd van af lezen Het paard is 10 en jullie schatten het 16 +.......
Batlow schreef:Sypol_Rawr schreef:die andere foto was ook wel goed hoor, Batlow moet niet zo zeuren Uh nou ik kan daar echt geen leeftijd van af lezen Het paard is 10 en jullie schatten het 16 +.......Je kan het ook nooit precies schatten Dat kan een DA.
DA kan het ook nooit precies schatten. wel ongeveer.de geboorte datum kan dat uhm 1 jaar en 7 maanden?
noorhermans1 schreef:DA kan het ook nooit precies schatten. wel ongeveer.de geboorte datum kan dat uhm 1 jaar en 7 maanden?dichtbij
Batlow schreef:@marlies, rare reactie...... een DA kan dat namelijk ook niet precies!!Nou wel beter dan ons
xmarlies96 schreef:Batlow schreef:@marlies, rare reactie...... een DA kan dat namelijk ook niet precies!!Nou wel beter dan ons Ja dusss.... daar gaat het hier toch niet om?
Batlow schreef:Sypol_Rawr schreef:Maanden doen we niet aan .Dan ga je toch lekker weg Meid ik ben actiever in dit topic dan jou, dus wie zou weg moeten?
xmarlies96 schreef:Nee nou en blijf gewoon ontopic zo niet Pb ik een MOD anders word dit gesloten.Blijf zelf dan ook ontopic