Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Maar die bestelling is dus al verstuurd. Morgen maar ff naar de mediamarkt voor een nieuw SD kaartje/ nieuwe camera want er zit nog garantie op als t goed is.. Maar in ieder geval ; Palmbierlove je bestelling is dus af en verstuurd dus morgen wel binnen
ik vind de bestelling zelf wel goed gelukt
eclair98 schreef:annick: ik vind jouwn cross set ook heel erg leuk, maar een beetje duur :S
zijn erg nog mooie paarden dat ik nog moet hebben?

)eclair98 schreef:annick: ik vind jouwn cross set ook heel erg leuk, maar een beetje duur :S
zijn erg nog mooie paarden dat ik nog moet hebben?
maar ik gun jou het ook supererg annick! zoals je ook wel eens op hyves zegt steek je er veel zorg en aandiacht in en dat mag tog best beloond worden? 
de bestelling van Annick is binnen,
Palmbierlove schreef:jeejde bestelling van Annick is binnen,
echt heel netjes gedaan
ik ben nu zelf dekentjes aan het maken,
ik heb eerst van papier een passend patroontje gemaakt en daarna op stof getekend,
hoe doen jullie dat eigenlijk? maken jullie ook eerst een patroontje, of..?
binnenkort kunnen jullie bij mij ook weer een fotowedstrijd verwachten,
het thema en de prijsjes weet ik al,
binnenkort maar op mijn site zetten, dus hou mijn site in de gaten
Ik kan het steeds sneller!
Zadel (los zadel)
Los hoofdstel
(let op: poppetje lijkt groot, maar is in het echt heel klein
)

eclair98 schreef:En gelijk heeft het hele forum een pest aan mij. Maar het is gewoon voor mij een hele maand zakgeld :S
Lucht: heb je foto's?
en je kan je geld maar 1x uitgeven! ik koop ook liever een model voor dat geld, niet omdat ik het niet leuk of niet mooi vind maar omdat ik zelf ook tuig kan maken, op die manier kan je ook besparen zodat je je paarden verzameling wat meer uit kan breiden
zo gek vind ik het niet.
eclair98 schreef:En gelijk heeft het hele forum een pest aan mij. Maar het is gewoon voor mij een hele maand zakgeld :S
Lucht: heb je foto's?