@vilouma, Ik vind de eerste iets te groot, de 2e super, en de 3e gaat nog net, eigenlijk beetje te lang maar het is natuurlijk wel een haflinger! Niet dat je op een haflinger veel te groot mag zijn maar het lijkt er niet op dat hij/zij er hinder van heeft!
_Bianca
Geplaatst: 10-03-12 15:30
Ik zeg: ik veel te groot (of pony veel te klein)... Had een paard gehuurd, maar kreeg deze knapperd mee.. Heb heerlijk gereden, maar voelde me toch wel errug groot op dat kleine beestje..
NB. Ik weet dat m'n houding op deze foto echt ontzettend slecht is!
witte past jammer dat je hem met zen kin op de borst trekt haf past ook, marieke oo te lang vooral omdat je geen nette houding hebt, 'die na marieke oo ook te lang
anouk97x
Geplaatst: 10-03-12 16:22
Kirstenvosje vind ik nog wel gaan maar niet meer voor intesief rijden soms een keertje hobbelen kan best
vilouma 1ste niet echt 2de past makelijk! 3de gaat wel maar niet voor het plaatje verder kan het best want je hebt je benen volgens mij wel redelijk stil en netjes
en bianca kan wel alleen zielig voor het paardje dat je hem naar z'n borst trekt
@little birdy en anouk, je ziet dat ze de teugels los heeft hangen, dus die pony word niet in de houding getrokken haha. Ik vind dat de enerlaatste en laatste passen.
vilouma -> net wel/niet, als dat niet past weet ik het niet en de laatste: past _Bianca -> past Iejoorr -> past
_Bianca
Geplaatst: 10-03-12 18:28
anouk97x schreef:
en bianca kan wel alleen zielig voor het paardje dat je hem naar z'n borst trekt
Ik kon daar helaas niets aan doen... Hij wilde alleen of met zijn hoofd in de lucht, of met zn hoofd zo ver naar beneden... En ik had daar zeeeer weinig invloed op... Merkte wel dat als ik meer ontspande, hij meer en meer zijn hoofd naar zijn borst trok... Maar een mooi ontspannen houding kreeg ik er in de 2 uurtjes dat ik erop zat niet echt in..
EDIT: sorry, zie nu pas post van Sjors
Sababber
Geplaatst: 10-03-12 18:53
Sjors schreef:
uhmm dames: Geen rijtechnisch commentaar!! Staat in de regels, anders kun je altijd nog PB'en
wat snappen jullie hier nou niet aan? dit topic is om te kijken of mensen op hun pony passen of niet. niet om te oordelen of de houding goed is. wie zonder zonde is werpen de eerste steen.
Iejoor: past _Bianca: vind het nog wel passen vilouma: op de e-pony te lang, op het paard past natuurlijk prima en op de haf vind ik ook niet misstaan. Je bent zeker niet te zwaar voor de haf en de e-pony!
anoniempje1
Geplaatst: 10-03-12 20:43
En ik? Ben ik niet te lang voor het plaatje (met name qua bovenlichaam) En vinden jullie dat ik nog goed pas in het zadel?