Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xXMayaXx schreef:[ Afbeelding ]
Je komt echt wel wat verder dan 'een klein stukje onder de buik uit' als je 1.67 bent.
Dan deze foto nog maar een keer: op de foto was ik ongeveer 1.68, en lowina is daar één van de grootste pony's.
Ik weet het, ik heb geen cap op, die had ik niet mee, omdat ik niet meer rij.
Emmapeso schreef:Heey,
In de zomervakantie ga ik naar ponyparkcity, voor de eerste keer!
Ik vraag me af of er lieve, mooie pony's zijn voor mij. (:
- Ik ben 1.60 m lang, en weeg 40 kg.
- Het liefst een grote, vlugge pony.
- Mag wel een beetje ondeugend zijn, maar ook wel braaf. Oud of jong maakt niet uit![]()
- Rustig & betrouwbaar is fijn, vooral voor mn 5 jarige zusje![]()
Ik ben benieuwd![]()
Zou ook leuk zijn om je ervaringen met de pony te vertellen![]()
Bedankt!
Doeeg
xXMayaXx schreef:[ Afbeelding ]
Je komt echt wel wat verder dan 'een klein stukje onder de buik uit' als je 1.67 bent.
Dan deze foto nog maar een keer: op de foto was ik ongeveer 1.68, en lowina is daar één van de grootste pony's.
SachemLover schreef:xXMayaXx schreef:[ Afbeelding ]
indd want Jans is de grootste en daarna Banjo ...vet makelijk als je een van de grootste pony's hebt als ze op een rijtje staan in de grote stal gewoon kijke welke dat erbovenuit steekt en dan gwn naartoe rennen xp zo doe ik dat toch bij Banjotje en uhm normaal is n cap verplicht in ppc ......
I ♥ Banjo !
xXMayaXx schreef:Ik vind rijden echt totaal niet belangrijk. Met mijn leasepony's, waar ik zeker niet te groot voor ben, rij ik meestal ook niet, maar doe ik vrijheidsdressuur, ga met ze wandelen, doe parelli etc., en zelfs in mijn les rij ik steeds minder, en krijg ik steeds meer les in parelli. Voor mij maakt het dus niet uit dat ik alleen nog maar loop, want ik geef er niet zo veel om dat ik niet kan rijden..
xXMayaXx schreef:Ik ben echt veel te groot voor Lowina hoorVoor dat ene minuutje dat ik erop zit ga ik ook geen cap uit de saloon halen.
Heb mezelf even gequote, ik rij niet meer in ppc, maakt niet uit hoe groot de pony is, en of ik er nog op pas. Talana is m'n lieveling in ppc, hij is 1.03m hoog, en ik rij al 2 of 3 jaar niet meer op hem.xXMayaXx schreef:Ik vind rijden echt totaal niet belangrijk. Met mijn leasepony's, waar ik zeker niet te groot voor ben, rij ik meestal ook niet, maar doe ik vrijheidsdressuur, ga met ze wandelen, doe parelli etc., en zelfs in mijn les rij ik steeds minder, en krijg ik steeds meer les in parelli. Voor mij maakt het dus niet uit dat ik alleen nog maar loop, want ik geef er niet zo veel om dat ik niet kan rijden..
Believe schreef:Poohbear een looppony? Wanneer?