Welke pony van ponyparkcity is wat voor mij?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

LoTjEeExXx_

Re: Welke pony van ponyparkcity is wat voor mij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 13:29

Ze kijken idd niet naar lengte en/of gewicht...Ik ben 1.67 en 53 kilo en mag ook gewoon op zo'n shettie...
Bij de grotere pony's komen mijn benen een klein stukje onder de buik vandaan. Ik zou voor Wizzy gaan als ik jou was.. Zij is echt snel! (en lief). En ik ben dan nog niet eens de grootste (en dikste) die ik heb zien rijden..Een looppony mag ik niet van mn moeder (35 euro, voor een dag naast je pony lopen vind ze een beetje duur x). Ik ga in de mei een midweek...

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 13:57

de looppony's zijn gratis..

LoTjEeExXx_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 22:04

ka weet ik, maar m'n moeder gelooft dat niet (aangezien ze vorig jaar en wel voor heeft betaald)

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 22:47

met 1m67 zou ik zelf niet meer op een shet gaan zitten,om heel eerlijk te zijn...

_laura_lilo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 21:46

Okee
aboneer me op youtube : lauralovesgarlic

iriscap

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 12:05

ik kom heeel vaak in ponyparkcity en ze kijken idd niet naar gewicht en lengte , dikke kinderen van 80kilo krijgen ook gewoon een kleine ponytje mee , ik ga dan eerder voor een pony om mee te lopen en te vertroetelen :)

DonjaxAlla

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 13:18

zijn er kinderen van 80 kilo? :o

maritmistppc

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 16:30

Met 1.67 kom je niet een klein stukje onder de buik ui bij groteren ponys
Ik It opmijn mobiel dus zou vast wat spelfoutem hebben

Wonderstruck

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 16:39

Afbeelding
Je komt echt wel wat verder dan 'een klein stukje onder de buik uit' als je 1.67 bent.
Dan deze foto nog maar een keer: op de foto was ik ongeveer 1.68, en lowina is daar één van de grootste pony's.
Ik weet het, ik heb geen cap op, die had ik niet mee, omdat ik niet meer rij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 17:08

Ben jij maar 1.68? :o Ik dacht dat jij veel groter was haha!

Maar goed jongens, we kunnen wel oneindig door discussiëren maar dat helpt niet..

maritmistppc

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 18:12

xXMayaXx schreef:
[ Afbeelding ]
Je komt echt wel wat verder dan 'een klein stukje onder de buik uit' als je 1.67 bent.
Dan deze foto nog maar een keer: op de foto was ik ongeveer 1.68, en lowina is daar één van de grootste pony's.

Lowina is niet dik, Capp heeft echt een buike hoor.

Wonderstruck

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 18:53

Lowina heeft echt een hartstikke rond buikje hoor ;) Ze zal altijd nog dunner zijn dan Cappuchino, maar dun, nee, dat is ze zeker niet.
Dat Capp breder is betekent ook niet dat hij sterker is ofzo. Dikkere pony's kunnen niet meer dragen dan pony's die goed op gewicht zijn.
Je benen zullen op Capp misschien niet te lang zijn, maar je bovenlichaam nogsteeds wel.

verwijderd13

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 19:25

ik hou van Banjo ♥ toen ik de eerste keer naar ppc ging had ik hem hij is superlief en MIJN lieveling uit ponyparkcity !!!!binnenkort ga ik terug voor een weekje ofzow .....

I ♥ BANJO !!!!!

verwijderd13

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 19:29

Emmapeso schreef:
Heey,
In de zomervakantie ga ik naar ponyparkcity, voor de eerste keer! :D
Ik vraag me af of er lieve, mooie pony's zijn voor mij. (:
- Ik ben 1.60 m lang, en weeg 40 kg.
- Het liefst een grote, vlugge pony.
- Mag wel een beetje ondeugend zijn, maar ook wel braaf. Oud of jong maakt niet uit :)
- Rustig & betrouwbaar is fijn, vooral voor mn 5 jarige zusje :)
Ik ben benieuwd :D
Zou ook leuk zijn om je ervaringen met de pony te vertellen ;)
Bedankt!
Doeeg

cappuchino of Jans maar uhm jans kan af en toe wel is n bokje wagen ....of pooh-bear maar voor die ben je wel een beetje groot,maar ik denk ook wel dat Pooh-Bear nu n looppony is xp :) xp

verwijderd13

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 19:34

xXMayaXx schreef:
[ Afbeelding ]

indd want Jans is de grootste en daarna Banjo ...vet makelijk als je een van de grootste pony's hebt als ze op een rijtje staan in de grote stal gewoon kijke welke dat erbovenuit steekt en dan gwn naartoe rennen xp zo doe ik dat toch bij Banjotje en uhm normaal is n cap verplicht in ppc ......

I ♥ Banjo !

Wonderstruck

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 19:48

SachemLover schreef:
xXMayaXx schreef:
[ Afbeelding ]

indd want Jans is de grootste en daarna Banjo ...vet makelijk als je een van de grootste pony's hebt als ze op een rijtje staan in de grote stal gewoon kijke welke dat erbovenuit steekt en dan gwn naartoe rennen xp zo doe ik dat toch bij Banjotje en uhm normaal is n cap verplicht in ppc ......

I ♥ Banjo !

Dit is Lowina. ;)
Ik weet dat een cap verplicht is. Heb hier geen cap, die had ik niet mee, omdat ik toch niet meer 'echt' rij, ik zat hier heel even op Lowina, om te zien hoe groot ik voor haar was. ;)

verwijderd13

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 00:05

@xXMayaXx ow...maar als je wil kan je ook altijd een cap uit de saloon lenen hé xJij en Lowina passen egt wel bij elkaar !x

Wonderstruck

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 11:13

Ik ben echt veel te groot voor Lowina hoor ;) Voor dat ene minuutje dat ik erop zit ga ik ook geen cap uit de saloon halen. :o
Heb mezelf even gequote, ik rij niet meer in ppc, maakt niet uit hoe groot de pony is, en of ik er nog op pas. Talana is m'n lieveling in ppc, hij is 1.03m hoog, en ik rij al 2 of 3 jaar niet meer op hem.
xXMayaXx schreef:
Ik vind rijden echt totaal niet belangrijk. Met mijn leasepony's, waar ik zeker niet te groot voor ben, rij ik meestal ook niet, maar doe ik vrijheidsdressuur, ga met ze wandelen, doe parelli etc., en zelfs in mijn les rij ik steeds minder, en krijg ik steeds meer les in parelli. Voor mij maakt het dus niet uit dat ik alleen nog maar loop, want ik geef er niet zo veel om dat ik niet kan rijden..

verwijderd13

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 11:22

xXMayaXx schreef:
Ik ben echt veel te groot voor Lowina hoor ;) Voor dat ene minuutje dat ik erop zit ga ik ook geen cap uit de saloon halen. :o
Heb mezelf even gequote, ik rij niet meer in ppc, maakt niet uit hoe groot de pony is, en of ik er nog op pas. Talana is m'n lieveling in ppc, hij is 1.03m hoog, en ik rij al 2 of 3 jaar niet meer op hem.
xXMayaXx schreef:
Ik vind rijden echt totaal niet belangrijk. Met mijn leasepony's, waar ik zeker niet te groot voor ben, rij ik meestal ook niet, maar doe ik vrijheidsdressuur, ga met ze wandelen, doe parelli etc., en zelfs in mijn les rij ik steeds minder, en krijg ik steeds meer les in parelli. Voor mij maakt het dus niet uit dat ik alleen nog maar loop, want ik geef er niet zo veel om dat ik niet kan rijden..

@xXMayaXx azo x ik rij altijd op Banjo ♥

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 13:53

Wtf? :') Poohbear is geen looppony xd

LoTjEeExXx_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 18:11

ik rij bijna altijd op Kelly <3

verwijderd13

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 19:34

Believe schreef:
Wtf? :') Poohbear is geen looppony xd

maar dat is y wel geweest :) heeft n vriend van Joop me toch verteld -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 21:40

Poohbear een looppony? Wanneer?

SterreMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 23:54

Believe schreef:
Poohbear een looppony? Wanneer?

Sommige mensen overdrijven enorm hier.. sorry hoor..
Ik vind dat het gewoon kan als je er niet de hele dag op gaat rijden en een beetje rij ervaring hebt.
Ik ben er ook geweest en ik ben 1.65 en ik had black beauty, en dicht bij de grond kwam ik zeker niet hoor. En ik heb toch ook niet de hele dag gereden? gewoon soms even een rondje, de pony rende zelfs los achter me aan dus vreselijk vond ie het niet denk ik. De pony's zijn wel meer gewicht gewend hoor. En in de winter hebben ze zo'n half jaar vakantie? Genoeg tijd om te rusten lijkt me. Ik snap dat sommige pony's wel eens dagen hebben met een stom kind zonder ervaring maar die pony's rennen dan kei hard terug naar de stal en worden weer ingeruild. Er hangen ook camera's en ik heb al genoeg personeel gezien die een paar kinderen op hun fouten wezen. De pony's staan om 6 uur ook gewoon weer in een mega loopstal waar ze veel kunnen eten. Ze worden ook zonder bit en zonder zadel gereden. En denk er ook even aan dat sommige paarden totaal worden mishandeld? tegenover dat is ponyparkcity niks.
En ik heb ook al genoeg kinderen gezien die geweldig met hun pony omgingen daar! :) En meid, ik zou gewoon gaan en dan zie je wel! het is altijd leuk en gezellig ook als je niet rijd maar je kunt er gewoon rijden hoor je hebt er ook shetlander welsh kruisingen daar kun je nog best wel op vind ik! :)

SterreMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 23:54

Oeps sorry mijn vorige bericht hoorde geen reactie te zijn :p