Schleich paarden [Deel 2]

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

HxSunlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 16:26

mischien een schleich deken of een schleich halster of een repaint van jou of je moet dat er voor te duur vinden haha

SanneLeoni

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-11 16:32

@XHaithi,
Bedankt zeg! :D
Het was voornamelijk mijn doel om mijn website zo overzichtelijk mogelijk te houden, dus ik ben erg blij dat je het zegt!

Zullen we de actie 1,5/ 1 maand laten duren? Voordat iedereen alles heeft ingestuurd en voordat er aanmeldingen zijn, zijn we alweer wat weken verder! Ook zou het leuk zijn om al een foto van de eindprijs te kunnen laten zien, aangezien je dan ziet waarvoor je het doet!

@ Natasha,
Een repaint is denk ik wel voldoende. Voor de halsters zal er wel minder belangstelling zijn denk ik.

xHaithi

Re: Schleich paarden [Deel 2]

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 16:34

@ SanneLeoni: Ja hoor, vind ik goed. Anderhalve maand vind ik ook goed. Misschien een minimumaantal van zo'n 10tal aanmeldingen ook, zodat het toch nog steeds een beetje een wedstrijd is? En die foto van de eindprijs lijkt mij ook een erg goed idee. Dan weten de deelnemers inderdaad waarvoor ze het doen ^^

SanneLeoni

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-11 16:38

xHaithi schreef:
@ SanneLeoni: Ja hoor, vind ik goed. Anderhalve maand vind ik ook goed. Misschien een minimumaantal van zo'n 10tal aanmeldingen ook, zodat het toch nog steeds een beetje een wedstrijd is? En die foto van de eindprijs lijkt mij ook een erg goed idee. Dan weten de deelnemers inderdaad waarvoor ze het doen ^^

Dat is inderdaad een goed idee! Het moet wel een beetje spannend zijn :o
Ik ga alvast even kijken welk veulentje ik hiervoor kan gebruiken en dan hoop ik dat we snel kunnen starten!

xHaithi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 16:42

Als er iemand is die het leuk vindt om nog een 2de en 3de prijs te maken (een mooie halster of dekentje oid) kan dat misschien ook nog. Tot nu toe hebben we in ieder geval al een mooie eerste prijs ^^

Ik ga de hele opzet eens verder uitdenken intussen. Weet iemand trouwens waar ik zo'n topic van zo'n wedstrijd het beste kan plaatsen? Of houden we het binnen dit topic? Dan zullen we wel minder deelnemers hebben.

SanneLeoni

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-11 16:48

xHaithi schreef:
Als er iemand is die het leuk vindt om nog een 2de en 3de prijs te maken (een mooie halster of dekentje oid) kan dat misschien ook nog. Tot nu toe hebben we in ieder geval al een mooie eerste prijs ^^

Ik ga de hele opzet eens verder uitdenken intussen. Weet iemand trouwens waar ik zo'n topic van zo'n wedstrijd het beste kan plaatsen? Of houden we het binnen dit topic? Dan zullen we wel minder deelnemers hebben.

Och wat een geweldig idee! Dan hebben nummers de 2 en 3 ook nog iets leuks!

Ik zou niet weten waar je een topic over zo'n wedstrijd heb beste kunt plaatsen, wel zou ik alvast een aantal mensen weten die wel mee willen doen :)

Naborah

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 16:54

Hard zijn jullie gegaan :oo !
Wedstrijdjes, leuk, *denkt mee*

Gezien ik vandaag 3 uur pauze heb op school en weer één of ander (vaag :+ ) project voor school heb: http://schleich.bbforum.nl/ :=

Kelsz: Ik heb in de vakantie een extra boekenkast aangeschaft omdat de andere gevuld is met schleich en prijzen/rozetten en mappen met tekeningen, foto's en protocollen :+
Laatst bijgewerkt door Naborah op 08-03-11 16:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Kelszz_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 16:55

Zo, laat ik me ook weer eens melden. Alles staat in de kast :) Netjes opgesteld.

xHaithi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 16:57

Oeeh! Daarop ga ik me aanmelden Naborah! :D

SanneLeoni

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-11 16:58

Naborah schreef:
Hard zijn jullie gegaan :oo !
Wedstrijdjes, leuk, *denkt mee*

Gezien ik vandaag 3 uur pauze heb op school en weer één of ander (vaag :+ ) project voor school heb: http://schleich.bbforum.nl/ :=

Kelsz: Ik heb in de vakantie een extra boekenkast aangeschaft omdat de andere gevuld is met schleich en prijzen/rozetten en mappen met tekeningen, foto's en protocollen :+

Deborah, super bedankt!
Zo'n forum zoek ik al in tijden! :D

Mocht je nog hulp nodig hebben bij het beheren of iets dergelijks, dan voel ik mij aanbevolen.

HxSunlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 16:58

ik ga denk ik zelf ook een wedtsrijd opgeven maar ik weet niet wat iki mloet geven aan de winnaar ben nog even bezig om iets leuks te zoeken haha

Naborah

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 16:59

xHaithi : Echt waar ? :o Leuk, ik ben er nog druk mee bezig, maar misschien dat er vraag naar is..

natasha1996 : Ik heb je even een PB'tje gestuurd.
Sanne: Dankje :o Daarom hoop ik er iets van te maken. Ik had je eerlijk gezegd al in mijn hoofd voor eventuele hulp.

Voor tips/toevoegingen/verbeteringen kunnen jullie mij uiteraard even een berichtje/mailtje sturen :j

Kelszz_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 17:01

Hihi, dat ken ik ergens van.
Ik heb nu over de helft + de bovenkant vol met paardjes.
En dan daar onder mijn bekers en daaronder mijn schoolboeken :')

SanneLeoni

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-11 17:02

Naborah schreef:
xHaithi : Echt waar ? :o Leuk, ik ben er nog druk mee bezig, maar misschien dat er vraag naar is..

natasha1996 : Ik heb je even een PB'tje gestuurd.
Sanne: Dankje :o Daarom hoop ik er iets van te maken. Ik had je eerlijk gezegd al in mijn hoofd voor eventuele hulp.

Voor tips/toevoegingen/verbeteringen kunnen jullie mij uiteraard even een berichtje/mailtje sturen :j

Bedankt zeg :o
Ik zal een aantal contacten even doorgeven dat we nu een Nederlands schleichpaarden forum hebben!

edit:
Misschien een eventueel verkoop gedeelte van oude modellen/tuig/repaint paarden?

xHaithi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 17:02

@ Naborah: Er is denk ik best veel vraag naar zo'n forum. Ken wel meer mensen die er al naar hebben gezocht :D Je kan er misschien ook een 'Te koop'-gedeelte bij maken?

Edit: Nou zeg! Sanne was me voor XD

Naborah

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 17:04

Waha := Is goed, ik zet het ook even in mijn onderschrift. Zit nu alleen met de lay-out, weet niet of dit OK is..
Hier hebben ze de falabella trouwens wel, maar ik weet niet of ik de merrie nou echt mooi vind. Het veulen komt toch wel, want die is zo cute.
Is goed Haiti :j Ik zal ook op het forum zelf even een topic voor aanmaken, anders spammen we het hier vol :=

Kelszz_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 17:05

Ik heb me ook net op je fora aangemeld :)

SanneLeoni

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-11 17:07

Ik ook maar eventjes :o

HxSunlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 17:10

ik ehb me ingeschreven op die schleich site lijkt wel op bokt ik heet daar natasha1996 :D

Kelszz_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 17:11

Netjes opgezet moet ik zeggen!
In principe vind ik de vormgeving etc. ook goed gekozen hoor :)

xHaithi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 17:11

Ik heb het geprobeerd maar had ruzie met die codes dus nu moet ik wachten tot de volgende sessie _O-

Naborah

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 17:12

De eerste drie leden (Sanne, Kelszz_ en Natasha) ! *\o/* Onder Welcom > ideeën, tips en verberingen kunnen jullie als het goed is jullie ideeën etc doorgeven. Wordt later verplaatst, maar dan kan het iig.
Bedankt alvast voor alles :o :D
Haitie, sessie? :')

SanneLeoni

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-11 17:12

Oh hemel, ik heb ook altijd ruzie met die codes :D

Kelszz_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 17:14

hahahaha, ik waag me niet eens aan die codes :P

HxSunlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 17:15

Naborah schreef:
De eerste drie leden (Sanne, Kelszz_ en Natasha) ! *\o/* Onder Welcom > ideeën, tips en verberingen kunnen jullie als het goed is jullie ideeën etc doorgeven. Wordt later verplaatst, maar dan kan het iig.
Bedankt alvast voor alles :o :D
Haitie, sessie? :')

ik snap niet zo veel van jou site
maar het ziet er wel allemaal leuk uit of het kotm omdat niemand een forum heeft neergezet maar w8t gwn af haha