Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xHaithi schreef:@ SanneLeoni: Ja hoor, vind ik goed. Anderhalve maand vind ik ook goed. Misschien een minimumaantal van zo'n 10tal aanmeldingen ook, zodat het toch nog steeds een beetje een wedstrijd is? En die foto van de eindprijs lijkt mij ook een erg goed idee. Dan weten de deelnemers inderdaad waarvoor ze het doen ^^
xHaithi schreef:Als er iemand is die het leuk vindt om nog een 2de en 3de prijs te maken (een mooie halster of dekentje oid) kan dat misschien ook nog. Tot nu toe hebben we in ieder geval al een mooie eerste prijs ^^
Ik ga de hele opzet eens verder uitdenken intussen. Weet iemand trouwens waar ik zo'n topic van zo'n wedstrijd het beste kan plaatsen? Of houden we het binnen dit topic? Dan zullen we wel minder deelnemers hebben.
Naborah schreef:Hard zijn jullie gegaan!
Wedstrijdjes, leuk, *denkt mee*
Gezien ik vandaag 3 uur pauze heb op school en weer één of ander (vaag) project voor school heb: http://schleich.bbforum.nl/
Kelsz: Ik heb in de vakantie een extra boekenkast aangeschaft omdat de andere gevuld is met schleich en prijzen/rozetten en mappen met tekeningen, foto's en protocollen
Naborah schreef:xHaithi : Echt waar ?Leuk, ik ben er nog druk mee bezig, maar misschien dat er vraag naar is..
natasha1996 : Ik heb je even een PB'tje gestuurd.
Sanne: DankjeDaarom hoop ik er iets van te maken. Ik had je eerlijk gezegd al in mijn hoofd voor eventuele hulp.
Voor tips/toevoegingen/verbeteringen kunnen jullie mij uiteraard even een berichtje/mailtje sturen
Naborah schreef:De eerste drie leden (Sanne, Kelszz_ en Natasha) !Onder Welcom > ideeën, tips en verberingen kunnen jullie als het goed is jullie ideeën etc doorgeven. Wordt later verplaatst, maar dan kan het iig.
Bedankt alvast voor alles![]()
Haitie, sessie?