de foto!! Dit was de 1x, ze is er 4x afgevallen gelijk, maar verder deed ze het super en was mn shet lekker aan het klieren. Ik vind dat ze op de foto ietjses groter lijkt omdat het precies het moment was dat ze stopte voor de foto waardoor de haar benen iets uitstrekt
ik zie dat der rechter beugel ook een gaatje langer zit
is idd niet erg duidelijk , maar geloof wel dat het er goed uit ziet. maar met zekerheid durf ik het ook niet te zeggen , ff afwachten op een foto van de zijkant.
Oke die komt dan volgende week woensdag. Ik vind het zelf ook wel goed passen, ze is in iedergeval heel licht en smal. en ze is er 4x afgevallen en toch weer opgestapt!!
fuego3
Geplaatst: 18-11-10 19:49
HeleneDas schreef:
Oke die komt dan volgende week woensdag. Ik vind het zelf ook wel goed passen, ze is in iedergeval heel licht en smal. en ze is er 4x afgevallen en toch weer opgestapt!!
Ik ben 1.71, maar ik rijd nog af en toe op mn welsh van 1.23 (lees, onder het zadel maakt ze zich enorm groot ) Ik weer niet veel, pony is HUGE bespierd. De enige reden dat ik nog rij is omdat ze anders onhandelbaar is voor mn zusje (longeren ofzo werkt niet)
Is dit heel veel te groot? (kzal ff foto's zoeken)