Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Annelove16x schreef:kinderen van 11 passen meestal niet meer op shetlanders...
xDaantjxx schreef:[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Ben ik te groot? Echt zulke goede foto's heb ik niet en op elke foto vertekend het weer helaas...
Joaltijd schreef:[ Afbeelding ]
Dit is m'n verzorgpony.. Oudje van 28.
zou ik erop passen?
Ben rond de 1.60, en de pony is nog fit.
Het is alleen even zonder zadel in de paddock. Dus dat ie lekker kan doen wat ie wil (stappen, eten, stilstaan)
Is er even op en dan er ook snel weer af :p
chelle_dora schreef:Joaltijd; ik neem aan dat jij het niet bent die op de pony zit? Zonder foto geen beoordeling toch maar dit is wel een creatieve manier om het te omzijlen..![]()
Ik vind dat je er niet meer op moet zitten, denkend aan de leeftijd van de pony en jullie lengtes.
Yvonne_Mika; past hoor! En wat een leuk paardje, helemaal m'n type!
Joaltijd schreef:Ik zit er inderdaad niet op :p Ik loop ernaast (blauwe trui)
Ik ga er niet op als jullie per direct al zeiden 'je bent te groot'
Da's dan ook een beetje zielig
xDaantjxx schreef:Miranda: beugels lijken te kort is niet zo. Plus pony is 1.35 - 1.40. Preciese stokmaat onbekend helaas.
Miranda: dan zal zsazsa kleiner zijn dan die bonte? Denk het niet. Verre van zelfs
xDaantjxx schreef:Nienke: denk dat het nog wel past. Beetje onduidelijk dat wel, maar ziet er niet storend uit.
Miranda: waar zie jij mij zeggen dat ze 1.37 en zelfs 1.35? Dat zeg ik niet. Ze is tussen de 1.35 & 1.40. Ze is eerder 1.40 dan 1.35 hoor