LicentioFide: Nee, je kunt er meerdere vragen, maar bij sommige cowboys moet je wel kunnen aantonen dat je meerdere pony's hebt, anders geven ze geen extra mee.
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 13-05-14 18:29, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Off topic gedeelte verwijderd.
Soofjesuper
Geplaatst: 13-05-14 19:09
Yezzi schreef:
LicentioFide: Nee, je kunt er meerdere vragen, maar bij sommige cowboys moet je wel kunnen aantonen dat je meerdere pony's hebt, anders geven ze geen extra mee.
Ik laat me moeder het altijd doen en haar geven ze gwn 3 labels mee
Ik heb echt zin in ppc nog 10 dagen dus vandaag is het een speciale dag . Weet iemand of ze in ppc losse halstertouwen verkopen? En hoe duur die ongeveer zijn? Want ik ben ook zo slim dat ik een paar weken geleden mn halstertouw ben kwijtgeraakt en dat ik hem niet meer kan vinden.. . Ik wil ook weer een foto samen met vigo mn eerste ppc pony waar ik 5 x vanaf ben gevallen (geen zorgen ik heb al een nieuwe cap ) maar de laatste 2 x deed het wel pijn van die een na laatste val was mn heup helemaal blauw geworden en dik dus gekneusd en de laatste rende die over me enkel heen dus die ook gekneusd
Kraak helder die foto alsof ie gisteren gemaakt is xd
Nog2 dagen! !
col_slag
Geplaatst: 14-05-14 15:33
Flux schreef:
Ik zal wel even een foto plaatsen:
Herken de pony's! Foto uit 2002 (Natuurlijk staat Vosco erop ) [ Afbeelding ]
die voorste is peertje 1( die er nu dus niet meer is) , die met die voorpluk recht omhoog is pointer en daarnaast is bram (die is er ook niet meer) en ik denk dat die pony redelijk achteraan, met dat donkere hoofd en lichtere kont capp wel is kan zijn, capp was vroeger namelijk veeeel donkerder