Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Madel schreef:spirrit en Cristel zijn al getrouwdWHAHAHA
Echt waar?
kom, wij maken ook wikipedia pagina van onze lievelingen..
ik zie het al voor mij (zo zou louise t doen):
OVER SPIRRIT
Spirrit is de allerleukste pony die er is. *KWIJL*. Het is m'n babe en ik wil elke dag naar ppc. Als je op onze bruiloft wilt komen, hij is op 1 augustus in de rollebollebak. Bruidsmeisjes zijn pony Blonde Choco en mensje Madelon.
takkie_muis schreef:Aankomend weekend kunnen jullie wel komen haha dan kan je op onze naam wel een extra kaart krijgen XD , zaterdag zijn we er de hele dag niet en vrijdag even paar uur Marcel (is hij er nog??? ) kunnen neefjes knuffelen etc en zondag rijden en dan zal ik gelijk vrijdag 1 uitzoeken en labelen voor de mannetjes ik heb de lijst opgeschreven en ga daar kijken welke me bevalt
Soofjesuper schreef:Madel schreef:spirrit en Cristel zijn al getrouwdWHAHAHA
Echt waar?
OVER SPIRRIT
Spirrit is de allerleukste pony die er is. *KWIJL*. Het is m'n babe en ik wil elke dag naar ppc. Als je op onze bruiloft wilt komen, hij is op 1 augustus in de rollebollebak. Bruidsmeisjes zijn pony Blonde Choco en mensje Madelon.
Yezzi schreef:liliekska schreef:VOOR DE DUIDELIJKHEID BROSCHJE EN IK ZIJN GETROUWD!! Niet afpakken!!! Mis ventje.
Wonderstruck rijd jij langs haarlem en omgeveing? Dan klim ik ern keer in de achterbak ofzoo
Denk dat dit beter in kletstopic kan.
Mad
[quote="Soofjesuper schreef:Madel schreef:spirrit en Cristel zijn al getrouwdWHAHAHA
Echt waar?
OVER SPIRRIT