Om nog even in te haken op de discussie, had gisteravond geen mogelijkheid om te reageren. Ik sluit me aan bij het gevoel dat amoj heeft, net als de paar andere 'wat oudere' verzamelaars in dit topic. Er zijn een paar berichten die ik leuk vind om te lezen, andere zie ik voorbij komen maar kan ik weinig mee. Dat is ook een reden waarom ik ook niet meer zoveel reageer. Maar het neemt niet weg dat ik creaties van anderen echt schitterend vind om naar te kijken!
Ik denk dat we een soort van gulden middenweg moeten vinden. Schleich is in principe voor iedereen, waaronder ook wat jongere mensen, maar ook de wat oudere, waaronder ik en de bovengenoemde mensen. Dus het wordt waarschijnlijk een beetje zoeken naar een weg die werkt

Ik zal mijn best doen ook wat meer te posten en wat meer interessante dingen niet alleen op onze Facebook te zetten, maar ook het topic in te brengen!
Dus om een lang verhaal wat korter te maken: de jongere verzamelaars, probeer de 'onnuttige' berichten wat te beperken. De wat oudere verzamelaars, lekker proberen te genieten van het topic, het hoeft niet altijd serieus en het kan ook gewoon gezellig zijn. En misschien leuk om dan ook wat te posten om 'het goede voorbeeld' te geven
Ik zal maar gelijk beginnen:
De nieuwe exclusive modellen heb ik vandaag opgehaald!

De fries en de andalusier, en ik vind ze echt ontzettend mooi! Ik had niet zo'n hoge verwachtingen van de andalusier, het leek me echt een speelgoedpaardje, daarentegen had ik van de fries hele hoge verwachtingen. Maar allebei zijn ze heel erg gaaf en lijken ze wat meer op de 'oude' paarden, in de zin van meer natuurgetrouw en niet bedoeld om schattig te zijn. Dus ik ben er blij mee en het geeft goede hoop voor de 2016 modellen!
[
Afbeelding ]
[
Afbeelding ]