Schleich Paarden [Deel 11]

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Rooz11

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 23:12

Heeeey!

Ik kom even van onder mijn steen vandaan ;)

Er komen mooie repaints voorbij!

Ik ben zelf wat bezig geweest met foto's maken.

Ten eerste; een vrij oude repaint op de shetlander merrie ( heeft al een aantal beschadigingen opgelopen, dat zijn de witte plekken die je kan zien) :
Afbeelding
Afbeelding

En ik heb nog een foto van een hondje die ik gewoon heel leuk vind:
Afbeelding

Rest zal ik even in een link stoppen, anders zijn we meteen een hele pagina verder :')

http://www.mijnalbum.nl/Foto540-WDNQLRQF.jpg

En een dekentje die ik best lang geleden heb gemaakt, gewoon omdat ik m leuk vind :)

http://www.mijnalbum.nl/Foto550-RRYQQWJC.jpg

Doei allemaal, ik ga weer snel terug onder mijn steen en blijf wel een beetje meelezen ;)

YvonRondo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-15 08:15

Joyce_R schreef:
Om nog even in te haken op de discussie, had gisteravond geen mogelijkheid om te reageren. Ik sluit me aan bij het gevoel dat amoj heeft, net als de paar andere 'wat oudere' verzamelaars in dit topic. Er zijn een paar berichten die ik leuk vind om te lezen, andere zie ik voorbij komen maar kan ik weinig mee. Dat is ook een reden waarom ik ook niet meer zoveel reageer. Maar het neemt niet weg dat ik creaties van anderen echt schitterend vind om naar te kijken! :D
Ik denk dat we een soort van gulden middenweg moeten vinden. Schleich is in principe voor iedereen, waaronder ook wat jongere mensen, maar ook de wat oudere, waaronder ik en de bovengenoemde mensen. Dus het wordt waarschijnlijk een beetje zoeken naar een weg die werkt :j Ik zal mijn best doen ook wat meer te posten en wat meer interessante dingen niet alleen op onze Facebook te zetten, maar ook het topic in te brengen!
Dus om een lang verhaal wat korter te maken: de jongere verzamelaars, probeer de 'onnuttige' berichten wat te beperken. De wat oudere verzamelaars, lekker proberen te genieten van het topic, het hoeft niet altijd serieus en het kan ook gewoon gezellig zijn. En misschien leuk om dan ook wat te posten om 'het goede voorbeeld' te geven :D

Ik zal maar gelijk beginnen:
De nieuwe exclusive modellen heb ik vandaag opgehaald! *\o/* De fries en de andalusier, en ik vind ze echt ontzettend mooi! Ik had niet zo'n hoge verwachtingen van de andalusier, het leek me echt een speelgoedpaardje, daarentegen had ik van de fries hele hoge verwachtingen. Maar allebei zijn ze heel erg gaaf en lijken ze wat meer op de 'oude' paarden, in de zin van meer natuurgetrouw en niet bedoeld om schattig te zijn. Dus ik ben er blij mee en het geeft goede hoop voor de 2016 modellen!

[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

Gaaf hoor! Maar een paar vraagjes, zijn die paarden Exclusive? Komen ze niet ook nog gewoon los uit? Die Fries zit bijvoorbeeld ook in de adventskalender (die ga ik sowieso kopen) en anders heb ik hem dubbel. Of zit er in die twee paarden toch weer verschil? En als je ze koopt, moet je dan perse die hele verzorgingsset eromheen ook kopen of zijn ze ook ergens los verkrijgbaar?

Hele waslijst aan vragen haha :list: :')

Delphi2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-15 16:59

Joyce_R schreef:
De nieuwe exclusive modellen heb ik vandaag opgehaald! *\o/* De fries en de andalusier, en ik vind ze echt ontzettend mooi! Ik had niet zo'n hoge verwachtingen van de andalusier, het leek me echt een speelgoedpaardje, daarentegen had ik van de fries hele hoge verwachtingen. Maar allebei zijn ze heel erg gaaf en lijken ze wat meer op de 'oude' paarden, in de zin van meer natuurgetrouw en niet bedoeld om schattig te zijn. Dus ik ben er blij mee en het geeft goede hoop voor de 2016 modellen!

[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

Wauw die zijn mooi! Waar koop je die? Ik wil de Andalusiër ook :))

lieketjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-15 17:02

Delphi2003 schreef:
Joyce_R schreef:

[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

http://www.schleich-shop.eu/index.php?cPath=748

Joysieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 19:36

Ik heb weer eens gerepaint :P
Afbeelding

Jeika

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 20:48

Joysieee schreef:
[ Afbeelding ]

oh echt supermooi! <3 <3 ik geloof nooit dat iemand van 13 dit kan maken :P het ziet er zo echt uit

XcopacobanaX

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 21:33

Joysieee schreef:
[ Afbeelding ]

<3 <3 <3 <3 <3 zo ontzettend mooi en die appeltjes ook. Dat kan ik echt nooit van mijn leven.

miroxmill

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 22:40

Joysieee schreef:
[ Afbeelding ]

Mooi Joys! Valkjes zijn echt prachtig <3

lideli

Re: [Centraal] Schleich Paarden [Deel 11]

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 09:56

Wauw Joys ze is echt fantastisch! :+:

Mocht je haar kwijt willen, ik houd me aanbevolen :o

Joyce_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 14:03

IJslander14 schreef:
Joyce_R schreef:

[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

Gaaf hoor! Maar een paar vraagjes, zijn die paarden Exclusive? Komen ze niet ook nog gewoon los uit? Die Fries zit bijvoorbeeld ook in de adventskalender (die ga ik sowieso kopen) en anders heb ik hem dubbel. Of zit er in die twee paarden toch weer verschil? En als je ze koopt, moet je dan perse die hele verzorgingsset eromheen ook kopen of zijn ze ook ergens los verkrijgbaar?

Hele waslijst aan vragen haha :list: :')

Jaa of ze daadwerkelijk Exclusive zijn is nog de vraag.. Al moet ik zeggen dat ik de term exclusive ook verkeerd heb gebruikt dit keer. In principe zijn het 'limited editions'. Maar je hebt zeker gelijk met de fries in de advent kalender, dat is zover ik weet ook zo. Maar schleich kennende zouden ze daar ook nog wel eens een stunt mee uit kunnen halen dat ie net anders is. 8)7 Maar vorig jaar was het met de advent kalender ook weer zo dat de honden wel werden uitgebracht, maar de arabische merrie weer niet, dus er is ook geen pijl op te trekken of je hem nu wel of niet moet kopen...
Helaas is het wel zo dat je het gehele verzorgingsset eromheen moet kopen. Maar vind de prijs erg meevallen :j

Delphi2003 schreef:

Je kan ze op het moment bij veel winkels online kopen :D Bijvoorbeeld bij Otten of Schleichshop.eu. Maar zover ik weet waren ze uitverkocht, maar er komen wel weer nieuwe leveringen. Wie weet is ie nu al weer te bestellen! Zou je even op die sites moeten kijken :)

Joysieee, wat een gave repaint! Ben altijd erg gecharmeerd van je afwerking in de zin van schaduwen en details! :j

Hier is net vijf minuutjes geleden de grote A4 shopcatalogus van 2013 binnen gekomen *\o/* Echt in perfecte staat, dus dat is top!
Afbeelding

We zijn nog aan het wachten op een kleurvariant van de oude st. bernhard! Ben daar ook erg benieuwd naar, want soms is het gissen of het daadwerkelijk de goede is. Maar zover ik van de foto kon beoordelen leek het de goede te zijn! :D

Gishi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 17:05

Hmm, had schleich Facebook maar ben daar op een 1 of andere manier op geblokkeerd :(

@Joys
Mooi! Echt gaaf!!

YvonRondo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 19:51

Weet iemand antwoord op mijn vraag, die ik eerder op deze pagina gesteld heb? :)

Joyce_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 20:16

IJslander14 schreef:
Weet iemand antwoord op mijn vraag, die ik eerder op deze pagina gesteld heb? :)

Heb ik net op geantwoord vanmiddag, zie bovenstaand bericht :)
Of bedoel je een andere vraag?

YvonRondo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 20:29

Joyce_R schreef:
IJslander14 schreef:

Heb ik net op geantwoord vanmiddag, zie bovenstaand bericht :)
Of bedoel je een andere vraag?

Hoezo blond :')
Compleet overheen gelezen, sorry :o

Ah oke, dan ga ik de Andalusiër binnenkort maar eens bestellen, die moet ik natuurlijk wel hebben :o Weet je toevallig ook hoelang deze te koop blijft? En dankje voor het antwoord :D

Edit: iets toegevoegd

beatyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 22:39

Gishi schreef:
Hmm, had schleich Facebook maar ben daar op een 1 of andere manier op geblokkeerd :(

@Joys
Mooi! Echt gaaf!!

Raar en erg verveelend voor je :(
@Joys
Hij is echt mooi ik bied me ook aan als je hem ooit weg doet {:}

Throne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 18:07

Hallo allemaal!

Ben nieuw in deze wereld en kijk er naar uit om meer te leren en te ontdekken. Gister mijn eerste, echte paar paardjes bestelt en kan niet wachten tot dat ik ze heb.

Wil ook snel de (paardenverzorgset) Andalusiër gaan bestellen, nadat ik hier toch alle positieve reacties lees. Heb nog een boel in te halen en hoop zoveel mogelijk bij te leren van dit topic. Je zult mij te aankomende tijd hier dus nog veel zien ;)

Juliette61

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 20:29

Hoi!

Ik zou me graag aanmelden voor dit topic.
Heb 12 paarden, en maak er ook regelmatig van alles voor :)
Wat ik kan maken:
dekens, halsters, tuig, mentuig, poetskoffers en poetsspullen!

immanuela29

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 20:53

ik meld me ook voor dit topic! :D
Ik heb zelf niet zoveel schleich paarden (5) maar ik heb wel een kast vol andere soorten. Iets van 60 nu ofzo :')

Delphi2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 20:53

Jeez veel nieuwe mensen :)) Welkom allemaal!

Blackbirb

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 21:43

@Delphi2003 heb je ook nog iets te vertellen wat interessant is voor iedereen? Dit is namelijk precies het onderwerp van de discussie...
maar goed, welkom iedereen.

Ik heb de wasplaats (eindelijk) gekocht. En wat is dat paard raaaar... :? Die rare vlek op z'n kont. Ik zal morgen foto's plaatsen van een repaint waar ik mee bezig ga / ben.

:(:)

Delphi2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 22:04

Sorry, ik heb morgen foto's van dingen die ik gemaakt heb! :) Ik wil hem ook! Welke vlek eigenlijk? :=

Ik ga binnenkort ook de andalusier kopen en aan mn repaint beginnen

Throne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 22:21

AmyLyklama, ben benieuwd naar de foto's ;)

Als het goed is komt bij mij volgende week mijn eerste bestelling aan ; Schleich limited witte fries 82867, (limited edition) Shetlander scenery pack 41352, scenery pack veulens (in wei) & het scenery pack Pinto met veulen 41374. Ben zo benieuwd, vind wat ik van de foto kan zien het exclusive veulen van het pinto pack iets minder. Kan alleen maar wachtten nu en natuurlijk naar allerlei andere schleich paardjes kijken :j

Palmbierlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 23:27

AmyLyklama schreef:
maar goed, welkom iedereen.

Ik heb de wasplaats (eindelijk) gekocht. En wat is dat paard raaaar... :? Die rare vlek op z'n kont. Ik zal morgen foto's plaatsen van een repaint waar ik mee bezig ga / ben.

:(:)

welkom iedereen! gezellig

dat had ik idd ook met dat paard van de wasplaats
ik pakte hem uit en ik schrok me rot,
ik dacht dit is niet goed, hij is niet goed gespoten, ze zijn zijn kont vergeten xD
totdat ik foto's bij andere zag waar dat ook zo was,
hij heeft nu bij mij een deken op en dan is het wel een leuk paard :)

dit is de 'vlek'
https://scontent-ams.xx.fbcdn.net/hphot ... e=55AAA3F5

https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/ ... fcf8b6a3ce

lovecamantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 13:31

Hey! Weet iemand welke paardjes dit zijn? :P
Ik heb ze namelijk gister op een beurs gekocht, (4 Euro p/s, het veulen was 3 Euro.)
Van het bruine paardje, weet ik dat het waarschijnlijk de Trakehner merrie is, (Bron: http://marijesschleichsite.weebly.com/trakehner.html ) Maar,
nu komt het, het bruine en het witte paardje zijn hetzelfde model, maar ik denk dat het een re-paint is, maar dat weet ik niet zeker.
Het bruine paardje:
Afbeelding

Afbeelding
Het witte paardje:

Afbeelding

Afbeelding

De andere paardjes:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Daarvan weet ik dat ze Lippizaners zijn! :) (Bron: http://marijesschleichsite.weebly.com/lippizaner.html )

Ik ben blij met mijn nieuwe paardjes *\o/* Maar weet iemand wat voor paardjes die bruine en witte zijn?

/3

Throne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 14:29

@lovecamantha, je hebt leuke paardjes te pakken ;) De tweede is ook gewoon in de collectie geweest, geen repaint dus. Tweede is een wit (nee joh xD) schleich paard met nummer 13210 als het goed is uitgebracht in 1988. De eerste is een bruin paard met nummer 13204, als het goed is een hengst of ruin uitgebracht in 1987 ;)

Hoop dat je hieraan wat hebt, wat mij betreft mooie aanwinsten, vooral voor die prijs :j