Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Soofjesuper schreef:Echt, toen ik er was mocht ik bij die groep staan die maxime garlic banjo easy enzo hadden en wij mochten om 6:48 het terein op (eigelijk pas 7:00 maar de nachtwacht gaf het op) en toen stonden we daar al met iets van 20 mensen en dan reken ik ook de kinderen die bijvoorbeeld om 6 uur sochtens kwamen of om half 7
mariska_YeDo schreef:Officieel mag het niet, maar echt heel veel doen het wel.Dus dagje kan wel.
Wonderstruck schreef:mariska_YeDo schreef:Officieel mag het niet, maar echt heel veel doen het wel.Dus dagje kan wel.
Inderdaad, en het kan de cowboys ook echt geen zak schelen, ze weten allemaal wel dat ik bijna alleen maar dagjes ga en bijna nooit een weekend![]()
Kost niks, behalve als je een ponykaart koopt, looppony's zijn gratis
(of je neemt geen pony, zoals ik)
Burtzle schreef:Ik heb met een dagje nog nooit een ponykaart gekocht. Vragen ze niet naar je achternaam? Hoe dan jullie dat dan behalve bij een bekende op het huisje zetten?
Burtzle schreef:Ik heb met een dagje nog nooit een ponykaart gekocht. Vragen ze niet naar je achternaam? Hoe dan jullie dat dan behalve bij een bekende op het huisje zetten?