Schleich Paarden [Deel 11]

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Delphi2003

Re: [Centraal] Schleich Paarden [Deel 11]

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 17:10

Wauw die zwarte, die is cool <3 Hoe oud zijn die?

Palmbierlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 19:17

wanuu schreef:
horsielove3 schreef:
ja dat was vet oneerlijk! -:(- ik ben blij dat ik de stal met de Trakhenners (of hoe je het ook schrijft) heb gekocht!!

Ik heb beide stallen gekocht :') Gelukkig kon ik de stal van de Tinkers zonder de modellen voor €70,- toen nog verkopen, want nu krijg je die voor die prijs niet meer weg. Uiteindelijk waren die Tinkers dus wel wat duurder dan nieuw in de winkel, maar ja, ach ... :')

ik had dat ook een keer gehad met een elf, die moest en zou ik hebben en dat jaar erna kwam ze in de gewone collectie..

wanuu schreef:
Vandaag deze drie modellen gekregen, heb nu bijna alle oudjes (op 2 na) compleet

[ Afbeelding ]

Wow ze lijken zo wel heel groot op je foto, wanuu ;)

xminoes erg mooi gemaakt dat ezeltuigje
ga je er ook nog een hoofdstel bij maken?

karla, leuke repaint,
bruin staat idd leuk op dat model, ik heb ook een bruine erop,
de mijne is een ruin geworden, nagemaakt van een real paard
https://scontent-ams.xx.fbcdn.net/hphot ... e=5589451F
ooit kunnen we mss een span bruine clydesdales beginnen met zijn allen ;)

xknurrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 21:02

Ondertussen heb ik al weer de 6K gehaald op mijn instagram (@schleichhorsesx) waar ik super blij mee ben! Nooit gedacht dat ik het zover zou schoppen.
Hieronder nog mijn nieuwste repaint door Sanne Leoni gemaakt. Ik heb deze gekocht van Marktplaats.

Afbeelding

Jeika

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 21:18

xminoes schreef:
weer een tijdje niet geweest...
@karla-1999 leuke repaint!
@gishi leuke foto's!
ik heb zelf ook nog iets gemaakt, ik ben er zelf best blij mee maar ik zou graag willen weten wat jullie ervan vinden... mijn ezeltuigje:
[ Afbeelding ]

zonder kar:
[ Afbeelding ]
iemand nog tips?

O wow die is ECHT mooi! En ik dacht dat mijn tuigjes mooi waren :')
Maarr... Ik heb mijn 1ste klant voor een repaint *\o/* echt superleuk!
Ik ga beginnen zodra ik heb gehoord hoe ze het paardje wil

Jeika

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 21:21

xknurrie schreef:
Ondertussen heb ik al weer de 6K gehaald op mijn instagram (@schleichhorsesx) waar ik super blij mee ben! Nooit gedacht dat ik het zover zou schoppen.
Hieronder nog mijn nieuwste repaint door Sanne Leoni gemaakt. Ik heb deze gekocht van Marktplaats.

[ Afbeelding ]

(Sorry voor 2 reacties achterelkaar) ja dat zag ik.. Ik zag hem net ik wou hem kopen maar hij was gereserveerd. :j veel plezier ermee

miroxmill

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 21:35

xknurrie schreef:

[ Afbeelding ]

Wauw die is mooi Daphne! (Ik wil steeds Merel typen :+ )

XcopacobanaX

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 21:52

xknurrie schreef:

[ Afbeelding ]

Hij is echt super duper mooi :) :) :) en echt ik ben je grootste fan op heel insta je bent zo super <3 <3 *\o/* *\o/*

XcopacobanaX

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 21:53

xminoes schreef:
@gishi leuke foto's!
ik heb zelf ook nog iets gemaakt, ik ben er zelf best blij mee maar ik zou graag willen weten wat jullie ervan vinden... mijn ezeltuigje:
[ Afbeelding ]

zonder kar:
[ Afbeelding ]
iemand nog tips?

Super mooi. Ik kan het echt totaal niet

Jeika

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-15 18:56

ik ben nu een papo paardje aan het repainten, hij word wit met maanogen. je weet wel :P

miroxmill

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-15 19:38

horsielove3 schreef:
ik ben nu een papo paardje aan het repainten, hij word wit met maanogen. je weet wel :P

Cremello? :)

Jeika

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-15 20:29

miroxmill schreef:
horsielove3 schreef:

Cremello? :)

uuh ja volgensmij wel :')

Xxhorsesxx9

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-15 10:27

XcopacobanaX schreef:
Hoi

Ik wil jullie om hulp vragen. ik ga een paar schleich paarden bestellen en dan koop ik er ook nog bij vanwege de verzendkosten maar ik kan niet kiezen :? :')

- de friese merrie van 2014
- de hanoveraan merrie 2014

pleas help me uit deze keuze

Ik zou ook Friese merrie doen

Xxhorsesxx9

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-15 10:29

xminoes schreef:
@gishi leuke foto's!
[ Afbeelding ]

zonder kar:
[ Afbeelding ]
iemand nog tips?

Wow echt super knap gemaakt!!
Ik kan dat echt niet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-15 15:22

Even een vraagje; de andalusier en de fries, zijn die nu exclusief of niet?
Bij otten speelgoed kun je ze bestellen, en daar staat beperkt bij.
Wie weet het?

Jeika

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-15 18:04

amoj schreef:
Wie weet het?

kijk anders even terug in dit topic. er staat volgens mij al meerdere keren het antwoord. :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-15 18:08

horsielove3 schreef:
amoj schreef:
Wie weet het?

kijk anders even terug in dit topic. er staat volgens mij al meerdere keren het antwoord. :j

Een paar pagina's terug heb ik er ook om gevraagd, maar toen wist ook niemand het zeker, dus ik vraag het gewoon nogmaals :j

Edit; ik krijg trouwens steeds meer behoeft om een topic naast deze te maken. Voor de volwassener schleich'ers onder ons zeg maar, die meer verzamelen. Ik vind dat dit topic veel meer 'kinds' is, met vragen als welke zal ik uitzoeken etc. Helemaal niet erg natuurlijk, maar is het niet een idee om een topic naast deze op te richten voor de wat oudere verzamelaars?

Jeika

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-15 18:12

o, oke ze worden verkocht in een set en de fries in de advent kalender. ze zijn volgensmij niet exclusief ofzo
tja, ik denk dat er niet heel veel mensen die volwassen zijn schleich verzamelen. (of ligt dat aan mij) de meeste hier zijn denk ik rond de 14 jaar. denk ik :P

luna1604

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-15 19:49

Behalve ik. Ik ben nog maar 11. Sorry hoor maar ik vind dat de zogezegde "kinds" even goed meepraten en dingen plaatsen en antwoorden als de "volwassenen". Dus ik vind het er echt nergens voor nodig... De "kinds" hebben misschien ook raad nodig van de volwassenen en willen dingen zien van hun ze weten veel meer en dan kunnen we ook nog bijleren. Anders blijven wij "kinds" en dan kunnen we nooit een volwassenen schleicher worden en van dat welk paard zou ik kiezen?is 'aar 1 keer gevraagd en Is omraad en omeen mening te horen en omdat anders dit topic in slaapt valt. Dus ik vind het eigenlijk niet nodig. Oke ik klink zo gemeen maar dat us niet hoor :')

miroxmill

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-15 19:53

Ik vind dat niet bepaald nodig. Ja soms wordt er zoiets gevraagd, maar het is ook een schleich paarden topic. En dat is niet alleen om repaints te showen, maar je kan ook advies vragen. Ik denk dat ook de volwassen spaarders dat wel eens kunnen vragen?

Niet aanvallend bedoeld btw :)

luna1604

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-15 20:12

Haha ik ben het ook eens met je! En ik bedoel het ook niet zo aanvallens haha.

Karla

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-15 20:33

horsielove3 schreef:
o, oke ze worden verkocht in een set en de fries in de advent kalender. ze zijn volgensmij niet exclusief ofzo
tja, ik denk dat er niet heel veel mensen die volwassen zijn schleich verzamelen. (of ligt dat aan mij) de meeste hier zijn denk ik rond de 14 jaar. denk ik :P

Dat is dus alles behalve waar (niet aanvallend bedoeld hoor). De volwassen(ere) schleichers zaten in dit topic, maar zijn inmiddels bijna allemaal vertrokken vanwege de oneliners en het off-topic gepraat. Zeker nadat de oneliners toegestaan zijn geworden, zijn ze hier niet meer. Ik geef ze groot gelijk hoor, het topic is gewoon een stuk minder interessant geworden met al die oneliners. Eerst hadden de posts nog enigszins waarde (lees de oude topics maar eens terug, met name deel 9 vond ik erg leuk), maar tegenwoordig zijn de post gewoon van veel lagere waarde (naar mijn mening). Het heeft voor mij geen waarde als iemand zegt dat hij/zij "deze middag" naar de winkel gaat en je er vervolgens niks meer van weer hoort, dat is gewoon topic-vulling. Maar ik vind het zeker leuk als iemand zijn tuigjes/repaints/nieuwe aanwinsten toont en mensen daar complimentjes/tips/ideeën over geven, dat heeft voor mij (en voor heel veel anderen) gewoon een grotere waarde. Daar kunnen mensen nog enigszins iets van leren.
Verder worden, zoals jullie waarschijnlijk al hebben gemerkt, vragen amper meer beantwoord. Dit heeft er niet echt veel mee te maken dat mensen het gewoon niet weten, maar dit is vooral omdat (interessante) vragen gewoon worden weggevaagd door mensen die het interessanter vinden om neer te zetten welk paardje die heeft gezien in de winkel o.i.d.

Hier zal ik overigens ook wel weer een hoop gezeur door krijgen, maar dit moest ik gewoon even kwijt.

Edit: Een "volwassen" schleich-topic vind ik ook niet echt nodig, dit had ook nooit nodig hoeven zijn als we het topic gewoon zijn waarde hadden laten behouden...

XcopacobanaX

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-15 21:56

Hallo allemaal

Hierbij wil ik jullie mijn nieuwste repaint voorstellen. Hij heet Boem Boem en zijn roepnaam is.....ehm ja hij heeft nog geen roepnaam. Hij is nagemaakt van een echte pony, de verzorgpony van iemand op insta en omdat ik hem zo schattig vond heb ik hem nagemaakt.

Boem Boem

Afbeelding

Afbeelding

Hoofdje

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Benen

Afbeelding

Afbeelding

Manen en staart

Afbeelding

Afbeelding

En de echte Boem Boem

Afbeelding

Tips zijn altijd welkom. Ik hoop dat alle foto's te zien zijn.

P.s. De foto's zijn niet gemaakt met daglicht dus in het echt glimt hij veel minder en is hij minder donker.

Jeika

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-15 22:08

XcopacobanaX schreef:
Hallo allemaal

Hierbij wil ik jullie mijn nieuwste repaint voorstellen. Hij heet Boem Boem en zijn roepnaam is.....ehm ja hij heeft nog geen roepnaam. Hij is nagemaakt van een echte pony, de verzorgpony van iemand op insta en omdat ik hem zo schattig vond heb ik hem nagemaakt.

Boem Boem

[ [url=m/2KGtnm.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/V25Dyd.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hoofdje

[ [url=m/rQRFLR.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/W5kJ09.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/UKhRef.jpg]Afbeelding[/url] ]

Benen

[ [url=m/Oxc6BJ.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/8GAuyI.jpg]Afbeelding[/url] ]

Manen en staart

[ [url=m/m7qV5D.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/h4kt3e.jpg]Afbeelding[/url] ]

En de echte Boem Boem

[ [url=m/wa0oPa.jpg]Afbeelding[/url] ]

Tips zijn altijd welkom. Ik hoop dat alle foto's te zien zijn.

P.s. De foto's zijn niet gemaakt met daglicht dus in het echt glimt hij veel minder en is hij minder donker.

heel leuk gedaan, alleen ik zou nog wel even het neusje roze maken, want dat heeft hij ook op de foto zag ik :j

YvonRondo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-15 22:14

Nieuwe aanwinsten! :) Oude grazende pony merrie, oude Engels Volbloed ruin en oude Arabier ruin :) Alle drie voor 12 euro gekocht.

Afbeelding

Jeika

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-15 22:15

IJslander14 schreef:
Nieuwe aanwinsten! :) Oude grazende pony merrie, oude Engels Volbloed ruin en oude Arabier ruin :) Alle drie voor 12 euro gekocht.

[ Afbeelding ]

oh leuk :) ik heb die arabier gezien bij V&D, is die echt veel waard of had je die gewoon nog niet?