Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
wanuu schreef:horsielove3 schreef:ja dat was vet oneerlijk!ik ben blij dat ik de stal met de Trakhenners (of hoe je het ook schrijft) heb gekocht!!
Ik heb beide stallen gekochtGelukkig kon ik de stal van de Tinkers zonder de modellen voor €70,- toen nog verkopen, want nu krijg je die voor die prijs niet meer weg. Uiteindelijk waren die Tinkers dus wel wat duurder dan nieuw in de winkel, maar ja, ach ...
wanuu schreef:
xminoes schreef:weer een tijdje niet geweest...
@karla-1999 leuke repaint!
@gishi leuke foto's!
ik heb zelf ook nog iets gemaakt, ik ben er zelf best blij mee maar ik zou graag willen weten wat jullie ervan vinden... mijn ezeltuigje:
[ Afbeelding ]
zonder kar:
[ Afbeelding ]
iemand nog tips?
xknurrie schreef:Ondertussen heb ik al weer de 6K gehaald op mijn instagram (@schleichhorsesx) waar ik super blij mee ben! Nooit gedacht dat ik het zover zou schoppen.
Hieronder nog mijn nieuwste repaint door Sanne Leoni gemaakt. Ik heb deze gekocht van Marktplaats.
[ Afbeelding ]
xknurrie schreef:Ondertussen heb ik al weer de 6K gehaald op mijn instagram (@schleichhorsesx) waar ik super blij mee ben! Nooit gedacht dat ik het zover zou schoppen.
Hieronder nog mijn nieuwste repaint door Sanne Leoni gemaakt. Ik heb deze gekocht van Marktplaats.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
@gishi leuke foto's!
ik heb zelf ook nog iets gemaakt, ik ben er zelf best blij mee maar ik zou graag willen weten wat jullie ervan vinden... mijn ezeltuigje:
[ Afbeelding ]
zonder kar:
[ Afbeelding ]
iemand nog tips?
@gishi leuke foto's!
[ Afbeelding ]
zonder kar:
[ Afbeelding ]
iemand nog tips?
horsielove3 schreef:amoj schreef:Even een vraagje; de andalusier en de fries, zijn die nu exclusief of niet?
Bij otten speelgoed kun je ze bestellen, en daar staat beperkt bij.
Wie weet het?
kijk anders even terug in dit topic. er staat volgens mij al meerdere keren het antwoord.
horsielove3 schreef:o, oke ze worden verkocht in een set en de fries in de advent kalender. ze zijn volgensmij niet exclusief ofzo
tja, ik denk dat er niet heel veel mensen die volwassen zijn schleich verzamelen. (of ligt dat aan mij) de meeste hier zijn denk ik rond de 14 jaar. denk ik
XcopacobanaX schreef:Hallo allemaal
Hierbij wil ik jullie mijn nieuwste repaint voorstellen. Hij heet Boem Boem en zijn roepnaam is.....ehm ja hij heeft nog geen roepnaam. Hij is nagemaakt van een echte pony, de verzorgpony van iemand op insta en omdat ik hem zo schattig vond heb ik hem nagemaakt.
Boem Boem
[ [url=m/2KGtnm.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/V25Dyd.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hoofdje
[ [url=m/rQRFLR.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/W5kJ09.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/UKhRef.jpg]Afbeelding[/url] ]
Benen
[ [url=m/Oxc6BJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/8GAuyI.jpg]Afbeelding[/url] ]
Manen en staart
[ [url=m/m7qV5D.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/h4kt3e.jpg]Afbeelding[/url] ]
En de echte Boem Boem
[ [url=m/wa0oPa.jpg]Afbeelding[/url] ]
Tips zijn altijd welkom. Ik hoop dat alle foto's te zien zijn.
P.s. De foto's zijn niet gemaakt met daglicht dus in het echt glimt hij veel minder en is hij minder donker.
IJslander14 schreef:Nieuwe aanwinsten!Oude grazende pony merrie, oude Engels Volbloed ruin en oude Arabier ruin
Alle drie voor 12 euro gekocht.
[ Afbeelding ]