Je bent niet de enige hoor die zulke reacties plaatst, maar het lijkt me eigenlijk overduidelijk dat je niet te groot bent.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Britt_Sisi schreef:Ben ik hier te groot voor de ene zegt van wel en de andere van niet!
en ik weet dat ik raar zit enz..
mel_shet schreef:Heei,
Ik ben gister bij deze haflinger gaan kijken, en het wordt hem waarschijnlijk.
Hij is 1.45 en ik ben 1.70
Hier een foto van gister, ik weet dat het er niet echt netjes uitziet, maar dit was de eerste keer proefrijden op hem, en dus nog erg spannend:
Ik heb nog meer foto's, maar dit was de eerste/
Djar_love schreef:Ik denk dat het nog wel kan want op onze rijvereniging rijden ook volwassene van 1.80 op een haflinger..
sweetheart schreef:Djar_love schreef:Ik denk dat het nog wel kan want op onze rijvereniging rijden ook volwassene van 1.80 op een haflinger..
Het feit dat 'andere het ook doen' is geen goed argumentOok die personen kunnen het fout hebben.
Djar_love schreef:Dat bedoel ik ook niet, ik bedoel te zeggen dat haflingers sterk genoeg zijn
Wendy15 schreef:Ff vraagje tussendoor.. Tot hoe zwaar kan je op een fjord van 1.40/145? (heb zelf geen fjord hoor, en ook niet van plan om te kopen, maar vroeg me dit af omdat die ook vaak als 'tanks' worden gezien)
Wendy15 schreef:Dat snap ik wel.. Maar een fjord van 1.45 kan toch wel net ff meer hebben door de bouw dan een rank arabiertje van 1.45