Bij een klein zadel vind lijkt je kont groter vind ik
(dan verdwijnt het zadel namelijk) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
(dan verdwijnt het zadel namelijk) ilovepebbles schreef:
@superwoman: ja jij hebt allemaal grote paarden, dus over jou kunnen ze niks zeggen.
superwoman schreef:past idd prima. Dit zadel past ook. Let daar wel op.
Bij een klein zadel vind lijkt je kont groter vind ik(dan verdwijnt het zadel namelijk)

roxiie schreef:Ik vind Caprice14 te groot voor de pony, en de beugels zitten ook wat aan de korte kant,,
Ik las hier ook ergens dat een meisje op een shet van 119 m reed, maar de maximale schoft hoogte vane en shet is toch 1.07m?
Nickytje schreef:superwoman schreef:past idd prima. Dit zadel past ook. Let daar wel op.
Bij een klein zadel vind lijkt je kont groter vind ik(dan verdwijnt het zadel namelijk)
Dat is idd zo, mijn dressuurzadel is dezelfde maat... Ik moet idd geen 17inch gaan nemen want dan zwalpt men kont zo over het zadel denk ik :d En das ook geen zicht!
roxiie schreef:Ik vind Caprice14 te groot voor de pony, en de beugels zitten ook wat aan de korte kant,,
Ik las hier ook ergens dat een meisje op een shet van 119 m reed, maar de maximale schoft hoogte vane en shet is toch 1.07m?
odettelover schreef:
ben ik te groot voor deze fjord (hoop ut niet)

noppielover schreef:
..
.. Je beugels zitten wel te kort hoor
nee grapje
Maar t zou opzich nog wel kunnen maar niet voor het plaatje 

Nashke schreef:hey ik ben 18j, ben 1.55m en weeg 50kilo. Vinden jullie dat ik met een shet kan rijden ( dan bedoel ik wel zonder zadel wat "hobbelen" niet intensief "rijden" zeg maar).
Want bij ons op de manege waren er lessen voor kinderen van 4 tot 8jaar met shetjes, en als er eentje nogal stout is of lang heeft stil gestaan vragen ze mij om er ff op te kruipen ( ik neem dan wel altijd het zadel eraf..) groetjesss
( niet dat ik een dikke kont heb
)