Maffe pennyverhalen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

spekkiejnfu

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 23:16

ik had een maand geleden ook iets grappigs meegemaakt..ik had mijn pony toen 1 week ofzo..komt er een meisje naar me toe van "mag ik er is op rijden".. ik kan daar echt niet tegen of heel vaak dat meisjes opeens alles voor je gaan dragen enzo omdat ze dan denken dat ze op je pony mogen no way!!

mymyhorses

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 08:55

haha die verhalen zijn echt lachen!!!!! nog meer nog meer!..hihi

xXLiekeXx

Re: Maffe pennyverhalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 09:21

Gister was m'n buurmeisje van 4 hier. Toen zei ze dat ze een pony ging kopen voor me.
Het word een roze paarse of heeel licht paars,,

abeltje_xx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 09:29

hahahaahahahahahahahahahahahahahaahahhahahahaahahahahahhahahahahahahaahhaaa

* ligt nu echt onder de stoel terwijl iedereen opschool kijkt waarom ze zo spastisch doet*

ik heb toch liever een blauwe

xXLiekeXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 09:52

Haha,, ja blauw is ook wel leuk, ik zal wel even vragen of die alle kleuren van de regenboog mag zijn, met zwarte stipjes

ReBeL_Valibu

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 13:25

nwah, ik heb liever een rood met witte stipjes

sweetheart

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 13:57

Ik wil een geel paard :))! Mag het mag het aaaahhhh pleeeeaaaassee???

dancertje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 13:58

en ik wil een lila paard met zwarte manen

abeltje_xx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 13:59

pffffff! geel!
dat is zooooo vorig jaar!

dancertje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 13:59

inderdaad geel is zo vorig jaar

xLaus_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 14:40

ik wil een pimpelpaarse met goude stipjes en een gouden bies

dancertje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 14:41

ik wil ook nog eentje met gouden manen en staart en dan ligt roze vacht

dreamer555

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 14:46

wat is niet snap is wrm noemen jullie dat penny verhalen !! en het klinkt een beetje dom maar wat zijn dat ?? ik ben net nieuw namelijk dus ??

alvast dankje voor antw

M_VE

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 14:56

hier nog zo en pennyverhaal ( half-penny-verhaal) hebb ik op zo een belgische site voor advertenties

een weide gezocht in tongeren voor een pony ,een lieve hoor ik ben maar een kind van 11 jaar en ik moet het zelf betalen kun jij mij helpen. Als ik een weide heb gevonden dat ik zelf betaal mag ik een pony van mijn vader , maar de pony moet ik dan ook zelf betalen

whahaha
owja , euhm ik wil een groene pony met goude manen en een start

owja een penny ff uitlegge :

hebbik vna een ander topic

Quote:
Kenmerken van de Penny

* De Penny maakt veelvuldig gebruik van het woord 'zielig', 'sielugh', 'zielug' of een variant hiervan. Ook MSN-taal is populair in het Penny-circuit.

* De Penny houdt van verwaarloosde en/of mishandelde paarden en wil ze graag redden.

* De Penny grijpt naar onorthodoxe geneesmiddelen in geval van verkoudheid of andersoortige medische problemen. Voorbeelden zijn: Groentesoep, Bossche bollen en bakstenen.

* De Penny vindt dat er dag en nacht met een paard getut moet worden, ook als het paard daar regelmatig bezwaar tegen aantekent. Dit geldt speciaal voor veulens, jaarlingen en twenters.

* De Penny biedt zich altijd aan als luisterend PB-oor in geval van dode paarden, pony's met koliek en afgefikte huizen. Meestal kent ze de betreffende bokker niet.

* Penny's zijn veelal groene bokkers, echter zeker niet altijd, laat dus in geen geval uw aandacht verslappen als het om een doorgewinterde bokker gaat!

* De Penny reageert doorgaans erg fel als hij/zij wordt aangesproken op haar Penny-schap. Laat u hierdoor niet van de wijs brengen maar houd voet bij stuk, u als gediplomeerd Patrouillant weet immers waar u het over heeft.

* Sommige Penny's maken overal waar ze komen vlechten in manen en staart, al dan niet met roze strikjes. Als u een paard signaleert met gevlochten manen, wees dan op uw hoede. De Penny kan nooit ver zijn.

* Er zijn Penny's die veelvuldig gebruik (willen gaan) maken van allerlei hulpteugels en -bitten, alsmede excessief grote sporen en zwepen van onvoorstelbare lengte. Mocht u zo'n Penny tegenkomen wijs deze dan terecht.

* Boktnamen van Penny's bevatten veelal de woorden 'girly', 'lady', 'love' alsmede woorden die eindigen op -tjuh(hhh). Echter niet alle Boktnamen die er zo uitzien zijn ook daadwerkelijk Penny, verricht dus grondig onderzoek alvorens over te gaan tot het uitdelen van een *STEMP*.

* Penny's schrijven nooit 'lief' maar meestal 'liev'. Deze Penny's zijn vaak te vinden in de Kraamstal. Dit is een belangrijk kenmerk.

* Penny's, en dan met name Penny-meisjes, beschikken vaak over een enorme voorraad verzorgpaarden, -pony's, -veulens en -shetlanders. Als er gevraagd wordt om een foto van deze dieren en er verschijnt een plaatje van een onwaarschijnlijk mooie zwarte Arabische hengst steigerend met op de achtergrond een ondergaande zon, stel dan een onderzoek in naar de herkomst van de foto. De kans is groot dat u deze ergens op internet terugvindt.

* De Penny maakt in berichten overmatig gebruik van smileys om het gebrek aan leestekens en hoofdletters te compenseren.

Kathleen_vW

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 15:00

vergeet niet dat ze in real life altijd oversize bodywarmers aan hebben, te grote laarzen en ze zijn altijd bewapend met zweepje, poetskoffer en altijd goed beveiligd met een cap op de kop

Bokkiej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 15:00

die lijst lleeukj
ik kan me er ook wel beetje in herkennen maar dan bedoe ik die 1e laatste. k had 2 jaar geleden ook veel maar heb nu gewoon op 1 adres 2 verzorgfriezen + shet. ( 1 fries = veulen en word wel weer verkocht aan een goed bod ).

Ik heb nog wel een goeiee
Een meisje uit mijn klas ging eens op een paard van een vriendin en toen wou ze opstappen en deed ze haar voet in de teugel, maar toen liep ie weg en ze kon hem niet stoppen met de beugels.. Toen viel ze!!

saaraah

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 15:51

dreamer555 schreef:
wat is niet snap is wrm noemen jullie dat penny verhalen !! en het klinkt een beetje dom maar wat zijn dat ?? ik ben net nieuw namelijk dus ??

alvast dankje voor antw

Zie ik hier een nieuw penny verhaal ontstaan?

dancertje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 15:53

nee saaraah lijkt mij niet oja dreamer555 je mag hier geen msntaal gerbuiken op bokt

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 15:57

Tja.. ik stond nog op de manege ( PENNY ALARM CENTRALE ) enne was dus aan het springen, maargoed als ik spring, heb ik altijd een martingaal om, naja komt er een hele pennyparade aan.. beginnen ze opeens te schreeuwen ;

Ja en je rijd je pony in de krul met dat ding en blablabla.. ik zeg ooja zal wel toch.. naja lekker doorgereden..
Begonnen ze weer;

Ooh ga je 1,40 springen? Ik zeg hoezo? Ja durf je niet he.. ik zeg ga andere mensen lastig vallen

En boon die heeft nog weleens nukken dat ze zomaar stilstaat en gaat bokken.. en toen hadden ze het commentaar ;

Ooh je kan dat paard helemaal niet aan en dit en dat.. dus ik was het zat en zei ;

Ga er zelf dan op als je het zo goed weet, naja ze liep me dus met een kop aan te kijken.. Ze stond bij bonita en boon gooide het been naar voren en weg waren ze

Heb er ook geen last meer van gehad *grinnik*

Kathleen_vW

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 16:44

Ik heb ook nog een leuke:

Ik rij nogal eens met stang & trens en ik rij vaak met wieltjes. Niks bijzonders, of raars. Op een dag sta ik even halt voor ik de bak in rij. Komt er een penny meisje naar me toe. Ze geeft een tikje tegen m'n laars en ik kijk om. Ik zie twee boze oogjes met gefronsde wenkbrauwen onder een mega grote cap uitkomen en vervolgens zegt de 8 jarige heel serieus:
"U mishandeld uw paard mevrouw!"
"Pardon?"
"Jaaaah, u hoort het goed! U bent heel gemeen voor Kendi"
"Ik denk t niet"
"Welles! Die sporen doen hartstikke pijn en al die bitten zijn heel gemeen! Kijk es hoe groot ie is, en uw sporen zijn ook groot, gemenerik!",
Ik was zo van de kaart dat ik haar een moment met een enorme grijns heb aangekeken. Vervolgens ben ik schaterend de bak in gestapt. Geweldig! Zoals jullie weten, hoe groter hoe zachter. Mijn sporen zijn groot en mijn bitten dik, en jep! Dan zijn ze scherper he en dat kindje bleef gewoon heel netjes "u" en "mevrouw" tegen me zeggen, echt niet te filmen! Ik heb me echt ziek gelachen

_Summerly_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 17:00

Ik lig hier echt half naast m'n stoel van de lol. Echt dan nog zo heel keurig en netjes blijven praten en dan iemand uitmaken voor "dierenmishandelaar" geweldig. Ach, altijd beter dan dat ze je de huis volscheldt.

Kathleen_vW

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 17:41

ik moest er ook zo hard om lachen, ook zwaar overtuigt dat ze alles zo goed weten he

paxine

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 18:02

Oeh...ik geniet hier echt van haha!

Ik sta op een manege met m,n paard maar heb helemaal geen last van Penny's.Hmmm....aan de ene kant jammer maar aan de andere kant ook wel weer fijn als ik die verhalen zo lees hier.....

MilOu_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 19:11

hahahhaha wat grappig allemaal :"D
Ik heb ook zo'n heeel klein meisje op de manege, ik denk dat ze 6 is ofzo, ze mag ook nog niet rijden:P maar ze komt altijd de shetlanders poeten enzo, heel schattig..
En ik ging zo vorige week rijden, op Niettus, een heel groot paard.. komt dat meisje zo naar me toe: "Poets je hem wel goed? En weet je ook hoe je moet poetsen? Zal ik t je uitleggen, kijk, je begint met deeeeze en dan deeeeze en dan..."
hahaha ik ging helemaal dood van t lachen maar ik vond t wel heel schattig, zo'n klein meisje dat me les geeft in het poetsen van een enorm paard

Shezzit

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 19:48

Ow, ik voelde mezelf gisteren wel heel erg penny. Ik rijd naast onze eigen paarden ook nog 2 jonge paarden voor vrienden. (ijslanders) Nah Skyr heeft een enorme bos manen, aan 2 kanten, echt super mooi. MAar omdat de teugels er de hele tijd in verward zitten + omdat ze een beejte afschuren door de teugel die er de hele tijd langs gaat, leg ik vaak 2 grove hengstevlechten in de manen (aan iedere kant 1) zodat die manen niet in de weg zitten.
Ik had in de bak gereden en was daarna ff op straat gaan uitstappen, maar liep dus nog met die vlechten rond. Komt er een groepje meiden ( 12 tot 14 jr? iig dat dacht ik) voorbij fietsen. Niks zeggen, maar wel hele tijd gniffelen....
Voelde me echt heel penny want wist ook wel dat t OF was omdat ik in hun ogen op een te kleine pony reed, of dus door die vlechten. Maarja, ik glimlachte maar beleeft terug want had neit zoveel zin om t helemaal uit te gaan leggen.