Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
madhatter schreef:Bah, bah bah. Mag kim niet gewoon even genieten van shan?
Heel lief hoor, die tips, maar als iets een keer fout gaat is dat niet ht einde van de wereld. Kim heeft denk ik echt een heel nare tijd achter de rug, en ik geloof er heilig in dat Shan haar gaat helpen die tijd te doormaken!
Dus laten we haar en haar instructice eerst even hun manier uit laten proberen.
Vibriseteam, vind dat je een heel goed aanbod aan kim gaf van dat lesje!!
Kimmie25501 schreef:Ho, rustig mensen!
Babootje, ik vertrouw VisibreTeam volledig. Zij heeft wel een naam hoog te houden, dus slechte paarden verkoopt ze echt niet.
VisibreTeam schreef:@Babootje, oke en nu even stoppen met conclusies trekken zonder dat je het paard verder kent of al gaat zeggen dat hij lang stilstaat, niks mee word gedaan of zelfs niet is uitgetest....
Ten eerste komt het paard niet uit de handel maar van een Particulier. Niks geen sedatie of wat dan ook gebruikt.
De eerste keer heeft mijn zusje hem voor Kim voorgereden toen ze kwam kijken, de 2e keer heb ik er bewust die dag nog niks mee gedaan. Zelf laten poetsen, opzadelen en gelijk er op.
Shan is weldegelijk hier gereden. Mijn zusje van 12 heeft er heel wat op gereden, lesjes gedaan, wedstrijdjes gedaan en de eigenaar ging er bijna wekelijks mee de Drunense duinen in.
Ben vanaf februari met hem bezig geweest samen met mijn zusje. In principe zou Shan ook helemaal niet weggaan.
[ [url=m/zPsBKB.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/257Ylf.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Z7ZBtU.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dus een vriendelijk verzoek om geen conclusies te trekken die rare verhaaltjes de wereld in helpen
Vraag volgende keer gewoon even na
Kimmie25501 schreef:MarjanB, hij staat nu eventjes nog alleen en is vandaag vanwege de enorme regenval een keertje niet buitengekomen. Normaal staat hij wel altijd buiten.
Maar hier in de buurt is verder niks goeds, en ik moet erheen kunnen fietsen. Zoals je wel merkt zit ik enorm in de stress, en waarschijnlijk ook nog eens om niets.
The_Cat, wat is opslag? Ze gaan de mededeling doen tijdens een stalavond. (Soort feestje, gezellig eten). Zou het dan ook dat opslag kunnen zijn?