Goed bezig met je paardjes

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kimberlyve schreef:kimberlyve schreef:Doelen April:
Grondwerk doorpakken
Dubbele lijnen.
Zelf weer opbouwen met rijden.
En met lekker weer veel buiten wandelen / verkeersmak maken.
Ik ben begonnen met grondwerk lessen en doe dit tegenwoordig dagelijks oefenen.
We hebben een paar x buiten gewandeld. Dubbele lijnen gaat ook goed. Opbouwen gaat ook..
Doelen mei:
Door met grondwerk.
Dubbele lijnen nog wat beter oppakken.
Meer gaan rijden.
En ik hoop ook een buitenrit te kunnen maken.
M_nouska schreef:Ik vind het echt leuk om al jullie (behaalde) doelen te zien.
isabel: goed bezig!
xxdomiixx: alvast fijne vakantie!
sammyfloor: leuk dat het zo goed gaat met de pony's!
Kimberly: zijn de koeien al minder eng?
Volgens mij gaat het met iedereen heel goed!
Ik ben nu op vakantie dus plaats later deze week wel een update.
kimberlyve schreef:M_nouska schreef:Ik vind het echt leuk om al jullie (behaalde) doelen te zien.
isabel: goed bezig!
xxdomiixx: alvast fijne vakantie!
sammyfloor: leuk dat het zo goed gaat met de pony's!
Kimberly: zijn de koeien al minder eng?
Volgens mij gaat het met iedereen heel goed!
Ik ben nu op vakantie dus plaats later deze week wel een update.
Ze zijn nog spannend dat zeker maar kan er nu iedergeval langs zonder een stuiterbal onder me, en de koeien op de dijk bij ons zijn totaal niet eng maar een dijk verder.... gevalletje apart??
M_nouska schreef:Doelen Juli:
1. heb geen doelen, wil gewoon dat Nouska weer beter wordt.
Ghostattack schreef:Ik ben ergens blijven steken in juni volgens mij..Dus ik begin weer vanaf vandaag! Mijn instructrice rijdt mijn pony op dit moment door omdat ik nog met een rugblessure zit, wel heb ik groen licht om weer rustig aan op te bouwen met rijden.
Doelen augustus:
-Normaal kunnen stappen en draven
-Zelf een paar rondjes stappen
-Misschien een keer zonder zadel erop zitten
Het opstapprobleem is inmiddels opgelost, maar pony heeft een nieuw trucje! Niet meer willen dravenVandaar het doel om normaal rondjes te kunnen stappen en draven.
Bliksem schreef:Bliksem schreef:Grootste doel voor heel 2016 is van elkaar genieten! Dat vind ik toch wel het aller belangrijkste.
Verder:
-Stressloos trailerladen, dus veel oefenen.
-Beginnen met rijden op vreemd terrein, in andere delen van het land.
-Meedoen aan onze eerste kennismakingsklasse in de endurance en mocht dat bevallen wellicht ook een klasse 1.
Nu concreet plannen om het trailerladen te trainen. Iemand komt ons helpen en kan daarbij haar trailer meenemen, ideaal!
Het genieten lukt verder ook super goed en we hebben zowaar centered riding lessen in de bak, het gaat nog eens echt ergens op lijken.
Voor mei:
-Na onze eerste trailer les verder kijken/plannen wat nodig is om echt Stressloos te laden. In ieder geval veel tijd investeren aan het trailerladen.
-Alleen naar buiten uitbreiden, we kunnen nu zo'n 15 minuten op stap met z'n tweeën.
-Genieten blijft het belangrijkste
[ [url=m/4ajxax.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ghostattack schreef:Ik ben ergens blijven steken in juni volgens mij..Dus ik begin weer vanaf vandaag! Mijn instructrice rijdt mijn pony op dit moment door omdat ik nog met een rugblessure zit, wel heb ik groen licht om weer rustig aan op te bouwen met rijden.
Doelen augustus:-Normaal kunnen stappen en draven
-Zelf een paar rondjes stappen
-Misschien een keer zonder zadel erop zitten
Het opstapprobleem is inmiddels opgelost, maar pony heeft een nieuw trucje! Niet meer willen dravenVandaar het doel om normaal rondjes te kunnen stappen en draven.
M_nouska schreef:Doelen augustus:1. Wat verder oefenen op het flemen op commando.
2. Ik wil haar een nieuw vrijheidsdressuur oefening leren.
AlwaysH schreef:Doelen voor Juni:
- Op de wasplaats vastzetten zonder gestress
- Nog een schriktraining
- Rijles van oude docente proberen te regelen!
-Bij de EJ losgaan, dit is een doel om mezelf te belonen![]()
- Van stap naar galop proberen, ben benieuwd!
M_nouska schreef:Doelen September:1. Meer grondwerk doen.