Qua bouw lijk jij, wat ik kan ziem,een heel licht persoon.miss zijn je benen en bovenlichaam wat aan de lange kant, gewicht is ook heel belangrijk! Zolang je pony plezier erin heeft en jehem/haar niet hindert vind ik dat het kan. Let wel op: langer kan het beestje miss wel hinderen en ziet er gwn niet netjes uit Succesxx
Laatste foto: iedereen reageert met jij, maar de plaatser zegt steeds ze. Dus volgens mij is ze het zelf niet die op de pony zit maar iemand anders die m doorrijd
Vandaar ook dat ze vraagt welke lengte wel zou passen om pony door te rijden
ik vind het nog kunnen!! mijn vriendinnen rijden op kleinere shets en zijn langer, maar wel erg slank en de eigenaar zegt dat ze tot 50kg erop mogen en daarna niet meer ze zijn nu 45 kg maar dit kan dus nog net aan denk ik
Tuurlijk past die laatste, waarom zou je daar in hemelsnaam over twijfelen? Je bent ook gewoon slank dus geen enkel probleem.
Mooi beestje overigens!
xSterretjex
Geplaatst: 03-01-15 10:36
Gewoon voor de zekerheid! En ik ben iets groter als mijn moeder en die twijfelde er een beetje aan of zij er wel mooi op past, dus als ik er wel op pas, past zij ook. Sorry als het een domme rede is, hehe.