Ja, maar je kan altijd een pony krijgen, ook als je bijvoorbeeld 15 bent.
WithinYuuri
Geplaatst: 27-11-13 20:38
NesxNas schreef:
Ja, er staat toch 1,70
Klopt, maar ik ben 1.60
loveottje
nu voor mij is de groote al gelijk van een pony ik ben 1.65 m ookal heb ik een grote poown ik rij er sowiso niet meer op ik doe zelf geen cap mee ik vind als je boven 12 jaar bent en groter dan 1.55m bent dat je een kleine rp of lp moet neme maar dat is mijn mening
Anoniem
Ja, officieel mag het maar tot 12 jaar, maar er wordt daar niet op gelet en meisjes van bijv. 15 rijden daar ook nog. Ik zelf rijd niet meer hoor
Klopt. Ik ga misschien volgend jaar en ben 1.60 maar dan ben ik 14 haha. Zal dan nog wel een pony krijgen, maar of ik ga rijden weet ik nog niet. Denk het niet omdat de kans op een hele grote pony heel klein is...
Wonderstruck
Geplaatst: 27-11-13 20:48
Ben toen ik 1.50 was gestopt met rijden. Niet alleen op Talana, maar ook op de grotere pony's die mn vriendinnen hadden. Mensen die groter zijn verdienen echt wel een pony, zolang je er maar niet op gaat zitten. Ik hou zo veel van die pony, Talana is voor mij echt een 'once in a lifetime-pony', heb zelfs met mijn verzorgpony waar ik elke dagheen ga niet zo'n klik als met hem. Ook krijgen de pony's in de weken dat grotere mensen ze hebben even rust. Als ik Talana heb ga ik er niet eens opzitten om 'een foto te maken' zoals iedereen altijd doet, en heeft hij dus een weekje rust.
Het is t/m 12, ik ben nu 12. Als ik 13 ben ga ik ook niet meer rijden hoor. Er zijn ook pony's van 1.15 daar, welshjes enz, en Jans en Cappuccino liggen tegen de 1.20 aan zij Joop. Er zijn veel kinderen ouder dan 12 in PonyparkCity. Zij rijden meestal ook niet zo veel, Maar zelf vind ik, er zijn nou eenmaal regels, na je 12e niet meer op een pony daar klimmen Zo denk ik, maar er zijn andere die er heel anders over denken (helaas)
Tsja klop wel, doe ik ook niet en nooit gedaan, maarja ik bedoel meer uren door t park stappen enz
WithinYuuri
Geplaatst: 27-11-13 21:12
Ik vind dat van 12 jaar eigenlijk onzin. Want iemand van 11 kan 1.70 zijn terwijl iemand van 13 1.55 kan zijn. Dan kan die van 13 er nog wel op maar die van 11 niet.
drenterxx
Geplaatst: 27-11-13 21:13
naarppc schreef:
Ik vind dat van 12 jaar eigenlijk onzin. Want iemand van 11 kan 1.70 zijn terwijl iemand van 13 1.55 kan zijn. Dan kan die van 13 er nog wel op maar die van 11 niet.
Daar heb je een punt, maar ze moeten toch érgens grenzen trekken
Ja, en dan moeten ze iedereen die daar komt gaan meten, en per pony zouden ze dan ook een andere regel moeten hebben. Als iedereen zijn gezonde verstand zou gebruiken zou die regel van 12 jaar niet eens echt nodig zijn, en zouden mensen boven de 1.50 niet meer op die pony's gaan zitten. Die 'grote pony's' van 1.20 zijn ook niet geschikt voor mensen groter dan 1.50, ik was met 1.65 al veel te groot voor Lowina, en dat is daar toch echt één van de grootste pony's. Ik kom met mijn 1.70 al ver onder de buik van mijn stevig gebouwde verzorghaflinger. Ht past nog net, maar met 1.70 zou je dus niet meer op een shet passen en met 1.60 ook niet.
_Loekie
Geplaatst: 28-11-13 08:23
ik zou zeggen iedereen die groter dan 145cm mag niet meer op een shet (in ppc)
Kom op, het gaat om het idee hè? Ik noemde even een voorbeeld en ja, je hebt wel gelijk Wonderstruck, als iedereen nou eens zijn gezonde verstand zou gebruiken maarja, dat doen ze niet. Maar dan nog vind ik die regel van 12 jaar idioot, omdat er 25 cm of meer verschil tussen 12-jarigen zitten. Ik ken bijvoorbeeld een 12-jarige van 1.75, terwijl ik 1.48 was toen ik 12 was. Maarja, ze moeten wel ergens een grens stellen, maarja dan nog. Weet je? Ik denk dat je daar niet zoveel aan kunt veranderen, je hebt altijd mensen die met 1.80 op een shet gaan zitten in ppc, maar gelukkig heb je er ook een heleboel die dat niet doen.
Ja, maar als ze op lengte gaan beoordelen... Je hebt ook volwassenen die 1,50 zijn maar 70 kilo wegen... Geen goed idee Ja, wat zou eigenlijk dan wel een goede oplossing zijn?
Ja, sorry dat weet ik toch ook niet.ik zeg alleen dat ik die 12 jaar regel onzin vind, maar goed. Je kunt ook bij jezelf nadenken of het nog kan en in zo'n park zijn zulk soort dingen nooit volledig te controleren.
Dat zeg ik helemaal niet! Ik zei alleen dat het ook niet zo goed mogelijk is om op lengte te beoordelen, als er ook 'dikke' kleintjes zijn, en daaronder heb ik toch gezet: Wat zou dan wel de goede oplossing zijn? Dus voordat jij verkeerde conclusies gaat trekken, bij deze de uitleg.
Ik trek geen verkeerde conclusies hoor NesxNas Ik zei alleen dat dit eigenlijk gewoon niet te controleren is, omdat zoals jij ook al zei er ook 'dikke 'kleintjes zijn. Wat de goede oplossing wel zou zijn, weet ik ook niet en ik ben het eens met dat ppc een grens moet trekken, maar goed, het blijft een lastige kwestie
HOU ER GEWOON MEE OP! Als jullie er niet uitkomen en het niet leuk vinden om de grotere kinderen, ga dan gewoon niet naar PonyparkCity! Je verpest het zo voor de anderen. Kunnen jullie ook nog ergens anders over praten dan over lengtes? Laat het gewoon! Je kan er toch niks aan veranderen.. Eindelijk een topic waar PonyparkCity haters zich niet met ons gaan bemoeien, ja hoor dan gaan de andere ruzie maken.
Hé, ik ben geen ponyparkcity hater! Ik vind ppc geweldig, en we maken ook geen ruzie. Ik wilde alleen zegen dat ik het raar vind dat ze een grens bij leeftijd, maar goed. We komen er niet uit, dus ik vind het goed als de discussie stopt
Ik zeg ook niet dat je een PonyparkCity hater bent, ik zeg dat PonyparkCity haters eindelijk een keer niet op dit topic gaan reageren.
Is goed, we stoppen met discusseren
Anoniem
Geplaatst: 29-11-13 15:20
Umm ik zie geen ruzie? Wij hebben gewoon een rustige discussie... Deze discussie vind iK persoonlijk interessant omdat je verschillende argumenten kunt benoemen. Maarja, als jij het niet goed vindt, ik heb er geen problemen mee om de discussie te stoppen. Wij zijn geen haters, maar het is zielig voor de pony's als er grote mensen op gaan zitten. Jij hebt jouw mening, ik de mijne. Bokt is een discussieforum hoor.
Wonderstruck
Geplaatst: 29-11-13 15:21
Dat heet een discussie En een mogelijke oplossing voor het probleem van te grote kinderen die op pony's gaan zitten zou toch geweldig zijn?