Lengte past sowieso. Fjord is te dik.dus daarom pas je er qua gewicht ook op.
KM_Ris
Geplaatst: 24-12-12 17:39
Geen foto van zijkant?, zo lijkt t wel te passen, alleen t zadel niet.
Anoniem
Geplaatst: 24-12-12 17:40
Ja klopt, is mijn verzorgpony dus aan te dik kan ik niet veel aan doen, de bak is ook enorm blubberig dus echt actief rijden kan ook niet.
Anoniem
Geplaatst: 24-12-12 17:40
KM_Ris schreef:
Nee sorry, oh trouwens ik zat wel raar, zadel past denk ik wel, want de eigenaar past er ook op, en ik denk dat ik een dunnere kont heb haha
KM_Ris
Geplaatst: 24-12-12 17:41
Sypol_Rawr schreef:
KM_Ris schreef:
Nee sorry, oh trouwens ik zat wel raar, zadel past denk ik wel, want de eigenaar past er ook op, en ik denk dat ik een dunnere kont heb haha
Ahh oke, dan zal t wel passen
_Denise_
Geplaatst: 24-12-12 17:42
dancer_ schreef:
Lengte past sowieso. Fjord is te dik.dus daarom pas je er qua gewicht ook op.
Dit is nu juist een foute beredenering. Als het paard overgewicht heeft, mag het minder dragen vanwege de al aanwezige belasting van de overtollige kilo's die het dier zelf bezit.
Anoniem
Geplaatst: 24-12-12 17:42
Ik zit iig niet fijn in het zadel, ik weet niet wat het is, maar ik kreeg heel erg last als ik goed in het zadel ging zitten, vandaar dat ik er een beetje op zit hihi.
Ik denk dat je aan de zware kant bent voor beide fjorden. Bovendien is de eerste fjord veel te dik, en ookal is de bak te blubberig en is het niet jou paard, kan je best nog wat aan doen.
Jolijn: vind ik nog wel passen Sypol: ik denk ook iets te zwaar voor beide Fjords, aangezien je leeftijd (als je profiel klopt), misschien iets aan doen Pas je makkelijker op de ponies en is gezonder (weet niet of je er al mee bezig bent )