Huh? oh ja zie het. Ik ben 1,70 hij is een hele brede grote B die waarschijnlijk een grote c gaat worden
edit: ik weeg iets van 50 kilo
febee
Geplaatst: 03-07-12 20:40
@riaaantje ik denk dat die niet zo veel meer groeit. Maar je past er nu nog op het is alleen niet zo heel mooi voor het plaatje. Maar als die nog beetje groeit staat het al weer heel anders. Maar je kan er nog wel op hoor
Rennie89
Geplaatst: 03-07-12 20:40
Dan denk ik toch te groot Denk dat je vanwege de korte beugels nog een "past wel" effect krijgt maar ik ben toch bang dat je te groot bent. Een pony van 3,5 jaar gaat echt niet van een grote B naar een grote C hoor hij zal hoogstends nog 1 of 2 cm groeien. De grote groeispurt vind je in 1 en 2 jaar
O ja om nog even terug te komen: ze is echt breed! Lijkt op de foto's heel slank, maar geloof me... Als je er boven op kijkt is ze echt heel breed. Misschien is 1.55 inderdaad toch wat beter hoor...
ik had al foto's geplaatst, maar deze is zonder zadel ik ben rond 1m70, flint rond 1m50/1m55, hij is 3 dus zal nog wat groeien kleding & cap is eigen keuze, het was alleen even rondje stappen en ja hij kijkt niet erg vrolijk
xSlvna
Geplaatst: 04-07-12 23:53
Past toch nog wel? Onzin, heb er 3 keer op gereden omdat iedereen van stal er angst voor heeft en toch iemand moest laten zien dat die lief was...
Ik zal wel passen, maar dit is de eerste keer dat mijn voeten een beetje onder de buik uit steken Helaas is dit meer omdat er echt nog wat vlees op haar ribbenkast moet komen. Als ze in goede conditie was, kwam ik er niet onderuit. Ik ben 1.60, pony is 1.50 ofzo? ik erop en er naast voor een beeld