ik had er ook een gemaakt alleen die was, euuuu, anders .
Naborah
Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-11 08:40
Sorry, twee posts achter elkaar, maar misschien iets duidelijker. Mijn lijst, van 'oud' naar 'nieuw', met daarachter de naam. Waar geen naam staat, die moet er nog een krijgen . Een suggestie? Roep maar! Heb een lijst, maar ben vooral aan het dubben . Als het in zo'n lijst staat, zijn het er opeens een stuk minder . Ziehier:
Overig: Rijsetjes (op de gok, nog niet geteld): • Vrijetijds x2 • Spring x2 • Western x1 • Voltige x1 • Dressuur x2 Andere toebehoren: • Paardenstal • Dressuurbak • Hindernissen Andere dieren: • Konijn (lichtbruin met witte onderkant)
das ook al een hele lijst. Misschien ga ik er ook eens een maken.
Zag leuk longeertuig langskomen! Stond laatst in de winkel een paardje uit te zoeken en toen zag ik de TWH staan en die had ook van die zwarte strepen. Was me nooit eerder opgevallen.
Zo! Dat was een vruchtbaar dagje! Ik heb de shetland hengst, de lippifamilie (merrie, veulen, hengst), de dartmoor hengst, de quarter horse hengst en de andalusiërmerrie opnieuw meegenomen. Nog maar 12 modellen te gaan
mijn twee cowboys en springruiterset zijn verkocht aan saskia (ponylies)
xHaithi
Geplaatst: 07-05-11 20:07
@ Naborah: Ik zal de hele collectie nooit hebben want ik wil er niet achteraan. Ik spaar vanaf 2003, de paardjes van de jaren daarvoor spaar ik niet. Ik heb ze eens geteld en ik mis er 15 van de hele collectie als ik mijn collectie volledig heb en ik die alleroudste niet koop.
Zo, eventjes niet geweest hier, de pagina's vliegen er door heen.
Ik werd vandaag toen ik m'n paard aan het opzadelen was gebeld door mijn beste vriendin; 'Ja, ik sta nu in Duitsland in een hele grote winkel met enorm veel Schleich! Moet ik wat voor je mee nemen?' Okee dan. Ik had me voorgenomen om voorlopig even te gaan sparen maar ik heb haar toch de Arabier merrie laten mee nemen. Ben benieuwd wanneer ik haar weer zie & haar krijg!