Schleich paarden [Deel 2]

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

iMandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 15:03

SanneLeoni schreef:
iMandy schreef:
Daar had Sanne het net over ^^. Misschien handing om het topic even te lezen voordat je zoiets post? :D

Ik hoop dat ze in een klein houten speelgoedwinkeltje waar ik morgen heen ga, wel het falabella veulentje hebben!

Dat veulentje is zooooo schattig! Ik ging modellen inkopen voor het repainten en toen zag ik daar onderaan de stelling een piepklein veulentje staan :o
Zo lief!

Ja dat vondt ik al op internet! Heb wel 5 keer die hele stelling nagekeken, ook bij alle andere dieren om te kijken of ie er toch niet nét ergens anders bij stond want ik wil hem heel graag, hihi! Ik hóóp dat ze hem daar wel hebben morgen, dan ga ik hem zeker kopen.

SanneLeoni

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-11 15:10

iMandy schreef:
Ja dat vondt ik al op internet! Heb wel 5 keer die hele stelling nagekeken, ook bij alle andere dieren om te kijken of ie er toch niet nét ergens anders bij stond want ik wil hem heel graag, hihi! Ik hóóp dat ze hem daar wel hebben morgen, dan ga ik hem zeker kopen.

Je moet inderdaad goed kijken! Ik dacht in het begin ook: wat ligt daar nou voor een klein schatje?
Ik had alleen geen geld meer bij me, anders had ik dat kleine diertje zeker meegenomen :D

HxSunlight

Re: Schleich paarden [Deel 2]

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 15:12

weetje wat mij leuk lijkt
als er zon wedstrijd komt hier
en dat je een prachtige foto moet insturen van je schleich paard
en dan kan je wat winnen voor je schleich paard :D

maar zal toch jammer genoeg nooit komen :(

iMandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 15:15

SanneLeoni schreef:
iMandy schreef:

Je moet inderdaad goed kijken! Ik dacht in het begin ook: wat ligt daar nou voor een klein schatje?
Ik had alleen geen geld meer bij me, anders had ik dat kleine diertje zeker meegenomen :D

Ja dat snap ik, de falabella's zelf zijn al zo klein! In wat voor winkel had je hem gezien eigenlijk?
En hoe gaat het met je kudde?

SanneLeoni

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-11 15:18

natasha1996 schreef:

Ik denk dat de ''oudere'' van dit topic daar niet zoveel behoefte aan hebben :o
Foto's zijn natuurlijk altijd welkom!

@Mandy,
Ik heb hem gezien bij de V&D, ze zaten nog in zo'n rijtje zakjes :D
Helaas heb ik door alle repaint opdrachten geen tijd om aan mijn eigen shetlander kudde verder te werken, hopelijk komt het er van de vakantie van!

iMandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 15:21

Okee! Hier bij de V&D in Leiden en Leidschendam hebben ze helaas nog geen nieuwe! Ik wil als ik me weer eens verveel en tijd heb gaan proberen om mijn 'nep schleich' paardjes te gaan repainten en kijken hoe het er uit komt. Mocht het een beetje lukken dan zou ik heel graag een Falabella kudde willen gaan maken, of mijn verzorgpaarden gaan repainten! Haal jij altijd een laagje verf er af, of ga je meteen schilderen? Ik weet namelijk niet zo goed hoe je dat doet namelijk. :o

HxSunlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 15:30

wat vinden jullie van deze foto
mijn merrie fries genaamt liza

[img]C:\Documents%20and%20Settings\Rademakers\Mijn%20documenten\Mijn%20afbeeldingen\2008-01-05%20002\104_4395.jpg[/img]

alleen de foto doet het niet wat stom :(

iMandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 15:34

natasha1996 schreef:
wat vinden jullie van deze foto
mijn merrie fries genaamt liza

[img]C:\Documents%20and%20Settings\Rademakers\Mijn%20documenten\Mijn%20afbeeldingen\2008-01-05%20002\104_4395.jpg[/img]

alleen de foto doet het niet wat stom :(

Ik upload mijn foto's meestal op www.tinypic.com :) Misschien kan je dat is proberen? En dan de IMG-link kopiëren en hier plakken!

HxSunlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 15:43

ik heb het geprobeerd alleen de foto is dan heel klein en ik weet dan niet waar ik op moet klikken om de foto groter te krijgen

HxSunlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 15:48

SanneLeoni

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-11 15:51

Zou je alsjeblieft een ''edit'' willen gebruiken als je binnen een aantal minuten na je eerste reactie een nieuwe reactie plaatst?
Dit is wat overzichtelijker voor het topic.

xHaithi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 15:52

SanneLeoni schreef:
natasha1996 schreef:

Ik denk dat de ''oudere'' van dit topic daar niet zoveel behoefte aan hebben :o
Foto's zijn natuurlijk altijd welkom!

Ik vind het anders wel een leuk idee en ik ben ook bijna 20. Er zijn zoveel volwassenen die zich bezighouden met het fotograferen van modelpaardjes. Wat mij lastiger lijkt zijn de prijzen, want die moeten wel ergens vandaan komen.

SanneLeoni

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-11 15:55

En als ik nou een mooi veulen repaintje maak als prijs? (moet ik daar natuurlijk wel tijd voor maken ^^)

xHaithi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 15:57

Dat zou wel een erg mooie prijs zijn! :o Maar wat dan met de kosten van het veulentje en de verf etc? (en de verzendkosten x) ook weer wat)

SanneLeoni

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-11 16:01

xHaithi schreef:
Dat zou wel een erg mooie prijs zijn! :o Maar wat dan met de kosten van het veulentje en de verf etc? (en de verzendkosten x) ook weer wat)

Het is bijvoorbeeld een klein veulentje zoals een shetlandertje, friesje, falabella :)
De verzendkosten zijn dan niet zo hoog en via marktplaats kun je een veulentje vaak voor ong. €2,50 scoren.

De verfkosten zijn geen probleem, een veulentje heeft niet zoveel nodig en ik.. ik vind het alleen maar leuk!
Laatst bijgewerkt door SanneLeoni op 08-03-11 16:02, in het totaal 1 keer bewerkt

HxSunlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 16:02

[/quote]

Ik vind het anders wel een leuk idee en ik ben ook bijna 20. Er zijn zoveel volwassenen die zich bezighouden met het fotograferen van modelpaardjes. Wat mij lastiger lijkt zijn de prijzen, want die moeten wel ergens vandaan komen.[/quote]

sanneleoni kan jij mischien niet een wedstrijd houden
of hatiti

ik denk datb er veel mensen een foto zouden insturen :D

SanneLeoni

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-11 16:06

Via mijn website misschien?
Een foto wedstrijd oproepen en voor de winnaar (die ik samen met iemand anders uitkies) staat er dan een repaint veulen klaar ofzo?

Helaas heb ik op dit moment niet zoveel tijd om nog meer repaint paarden te maken, aangezien mijn wachtlijst al zo enorm is!
Maargoed, voordat iedereen een foto heeft gemaakt..

HxSunlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 16:09

SanneLeoni schreef:
Een foto wedstrijd oproepen en voor de winnaar (die ik samen met iemand anders uitkies) staat er dan een repaint veulen klaar ofzo?

Helaas heb ik op dit moment niet zoveel tijd om nog meer repaint paarden te maken, aangezien mijn wachtlijst al zo enorm is!

maar volgens mij heb ik er aan mee gedaan
met mijn merrie fries die gelopeerd op het gras
zo niet pb dan geef ik je een link waar je de foto kan zien

SanneLeoni

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-11 16:10

natasha1996 schreef:
SanneLeoni schreef:

maar volgens mij heb ik er aan mee gedaan
met mijn merrie fries die gelopeerd op het gras
zo niet pb dan geef ik je een link waar je de foto kan zien

Ik heb zo'n actie nog nooit georganiseerd, dus van mijn website kan het niet zijn :)

xHaithi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 16:13

Ik vind het een heel leuk idee. Op zich wil ik het best organiseren, en als SanneLeoni de winnende prijs zou maken, dan sowieso in samenspraak met haar :) Heb zelf ook wel zin om eraan mee te doen maar dat is misschien lastig als ik het zelf organiseer x)

HxSunlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 16:16

haha oke

dan maken jullie allebei zon wedtsrijd ik doe dan meeeeee!!!!!!!! haha

SanneLeoni

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-11 16:18

xHaithi schreef:
Ik vind het een heel leuk idee. Op zich wil ik het best organiseren, en als SanneLeoni de winnende prijs zou maken, dan sowieso in samenspraak met haar :) Heb zelf ook wel zin om eraan mee te doen maar dat is misschien lastig als ik het zelf organiseer x)

In iedergeval wil ik wel de winnende prijs maken ;) maar er moeten wel genoeg aanmeldingen zijn, want als er in totaal maar 2 aanmeldingen zijn is het ook niet leuk! Hoe lang loopt de actie? En zal ik de ingezonde foto's op mijn website plaatsen zodat het overzichtelijker is?

@ XHaithi,
Het is misschien inderdaad wat lastig om mee te bepalen als je zelf ook mee doet haha! :D

btw: wat heb jij een mooie paarden in je profiel!
Laatst bijgewerkt door SanneLeoni op 08-03-11 16:21, in het totaal 1 keer bewerkt

HxSunlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 16:19

wanneer gaan jullie beginnen en willen jullie dan de link geven haha

SanneLeoni

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-11 16:25

Eerst moet het nog het 1 en ander besproken worden en misschien hebben de andere Schleich verzamelaars ook nog leuke ideeën?
De eindprijs moet wel iets met Schleich te maken hebben, dat is wel zo leuk!

xHaithi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 16:25

Goh, we hebben het nog maar juist bedacht dus dat beginnen zal nog niet voor over 5 minuten zijn x'D

@ SanneLeoni: Dankje :D Van de witte (Amora) zou ik misschien wel eens een repaintje aanvragen ^^ Maar dan moet ik wel weer iets rijker zijn want nu heb ik er het geld niet voor :P

De ingezonden foto's op je site plaatsen lijkt me een heel fijn idee! Ook een stuk overzichtelijker (je hebt overigens een hele nette en overzichtelijke site :D) om later alle foto's te beoordelen. Hoe lang hij zou duren.. Goh, een maand ofzo? Ook ivm het weer want de zon schijnt ook niet elke dag x) En dan hebben de mensen genoeg tijd om hun foto's te maken + in te zenden.