Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
5wijven schreef:Mooie foto's! Ik denk dat een ritje geen kwaad kan, maar idd puur recreatief. Meestal voel je pas dat je te groot bent als je erop zit, maar voor korte ritjes moet het wel kunnen.
lisannee93 schreef:Ik vind de laatste wel echt te groot. Als jullie combinatie er nog zo uitziet als op de eerste 2 foto's, dan vind ik voor een weekje recreatief hobbelen nog wel gaan. Maar als ik je ernaast zie lopen, dan zeg ik: nee, dat kan gewoon echt niet meer.
EskeGirl schreef:Ik heb een verzorgShet, van de eigenaar moeten we daar ook af en toe iemand 'opzetten'.
Ik ben in iedergeval uitgesloten(te groot+ te zwaar voor die Shetlander). Ik verzorg met een meisje van rond de 1.40 en ongeveer 35 kilo, zou die op een Shetje van 95 cm passen(1x per week 10 minuutjes, alleen wat stappen en misschien een klein drafje). Ik zal de foto van het samen even neerzetten.
(de foto is een beetje onduidelijk, maar dit is de enige die ik heb als het meisje ook gestrekt staat)
lieziej schreef:5wijven schreef:Mooie foto's! Ik denk dat een ritje geen kwaad kan, maar idd puur recreatief. Meestal voel je pas dat je te groot bent als je erop zit, maar voor korte ritjes moet het wel kunnen.
't zal nu ook wel echt even wennen worden, nu ik die reus van 1.80 gewend benlisannee93 schreef:Ik vind de laatste wel echt te groot. Als jullie combinatie er nog zo uitziet als op de eerste 2 foto's, dan vind ik voor een weekje recreatief hobbelen nog wel gaan. Maar als ik je ernaast zie lopen, dan zeg ik: nee, dat kan gewoon echt niet meer.
De foto's waren allemaal van precies dezelfde dag. Ik heb mn pony deze zomer vakantie weggegeven, en ben sindsdien niet meer gegroeid of zo hoor
Waarom vind je het op de eerste 2 foto's wel gaan, en ernaast niet? Een haflinger geeft al snel een vertekend beeld doordat ze zo breed zijn.
Als ik haar een weekje krijg, zal dat zijn om buitenritten te begeleiden op ponykamp. Als ik zie dat ze nog met plezier(!!) een M pacours kon springen, dan kan ze ook nog wel (Beginners) buitenritjes begeleiden hoor
Dit weekend gaat haar nieuwe eigenaresse trouwens haar eerste officiele (regiokampioenschap meteen :p) springwedstrijd!
Hier kun je haast niet over zeuren toch?