Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

, k vind het wel iets hebben zo'n licht blauw schattig zadeltje
en better zo'n zadel er op dan een pannekoekding
Elma_ schreef:@ trennie: Ik heb alleen dat gedeelte gequote, omdat ik dat stuk vergezocht vond.. Natuurlijk is het onverstandig een niet-goed passend zadel op een pony te leggen, dat ben ik zeker met je eens
Maar daar blijft het bij mij bij
maar die willen later geen saai zwart of bruin zadel meer denk ik

haha 
.Kusx_Lisa schreef:Ik wil een witte shetlander met een rose zadel & hoofdstel & peesbeschemers & dekje & martingaal & roze cap &
Aaa, ik kwijl weg. Nee, voor een shetlander zou ik het zeker doen, maar niet voor een echt paard.

Die heeft een sperwitte pony met van die lange Barbie manen, een roze zweetdekentje en het meisje zelf heeft een roze cap + rijbroek. het verbaast me dat de pony nog niet roze is
. Grappig, maar zou het zelf nooit nemen! Elma_ schreef:Kusx_Lisa schreef:Ik wil een witte shetlander met een rose zadel & hoofdstel & peesbeschemers & dekje & martingaal & roze cap &
Aaa, ik kwijl weg. Nee, voor een shetlander zou ik het zeker doen, maar niet voor een echt paard.
is een shetlander een nep-paard dan?
Ja, Als je het op die manier gaat bekijken, dan snap ik wel weer heel goed wat trennie zei

Elma_ schreef:Nee ik snap hem niet
Een shet wordt door mijn ogen net zo behandeld als een e pony.. of een paard van 1.80..
voor een keertje